AndroidHealthClinic

Ik haat jullie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bashtopiiiiiiic! :banana:
"Br0" jij idioot uit de baarmoeder gesleurd k*ttekind, ga eens schietschijf spelen!
 
Die 200 puntjes moet ie toch zo kwijt zijn? Komop mannen...
 
ben al begonnen heeft al wat van me te pakken
 
voelt best een keer lekker om negatieve karma te geven via de andere post
 
Ok, stelletjes idioten, ooit al eens gehoord van IIIROOOOONIIIIEEEEEE ??? Het is hier het Gare Hanenhok toch? Gedraag je dan ook als een een GARE HAAN, ipv van hier emotioneel te doen zo van 'oh nee Br0 haat ons! laten we hem neg. karma geven whoehoe!'

Ik krijg hier pm's van iedereen alsof ik moord heb begaan, kom op jongens ga eens naar buiten er valt daar veel meer te beleven dan dat cyberleventje.

serieus...
 
mijn god wie wordt er nou emotioneel! kom dan niet met zulke uitspraken,linkse mungo......
 
Ok, stelletjes idioten, ooit al eens gehoord van IIIROOOOONIIIIEEEEEE ??? Het is hier het Gare Hanenhok toch? Gedraag je dan ook als een een GARE HAAN, ipv van hier emotioneel te doen zo van 'oh nee Br0 haat ons! laten we hem neg. karma geven whoehoe!'

Ik krijg hier pm's van iedereen alsof ik moord heb begaan, kom op jongens ga eens naar buiten er valt daar veel meer te beleven dan dat cyberleventje.

serieus...

ja klopt ga es buiten spelen bro!! je zit ook al bijna de hele dag op dbb
 
Ok, stelletjes idioten, ooit al eens gehoord van IIIROOOOONIIIIEEEEEE ??? Het is hier het Gare Hanenhok toch? Gedraag je dan ook als een een GARE HAAN, ipv van hier emotioneel te doen zo van 'oh nee Br0 haat ons! laten we hem neg. karma geven whoehoe!'

Ik krijg hier pm's van iedereen alsof ik moord heb begaan, kom op jongens ga eens naar buiten er valt daar veel meer te beleven dan dat cyberleventje.

serieus...

Ik heb veel empathie, maar dit topic kan ik mij niet ironisch voorstellen??? ...Misschien verschilt humor van land tot land? Je hebt je in ieder geval wel gebombardeerd tot middelpunt van negatieve belangstelling. Maar wees gerust Belgische broeder ik zal je geen negatieve karma punten geven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven