AndroidHealthClinic

Ik haat parasieten van de maatschapij...

Bezoekers in dit topic

Socrates

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
3.478
Waardering
0
Was net bij m'n pa en die vertelde me een voorvalletje die hij gisteren heeft gehad.....

Liep mijn pa om 6.00 in de ochtend op straat om naar zijn werk te gaan (want ja hij werkt gewoon)..... komt er een of ander randdebiel (dakloos, junkie, klaploper of WTF.. iig een parasiet van de maatschapij) hm lastig vallen en om geld vragen.... nadat mij vader hem had verteld dat hij geen geld bij zich had en niet gedient was van deze persoon bleef ie achter mijn vader aanlopen (mijn vader liep gewoon door) en legde de zijn hand op de schouder van mijn pa... tsja..mijn pa was daar dus NIET van gedient en voelde zich duidelijk bedreigd en die kerel een welgeplaatste hoek op zijn oog en gevolgd door een paar rake klappen waarbij de klaploper tegen de grond ging en de politie erbij kwam....

Mijn pa is 55 jaar en buiten een paar verkeerboetes om heeft ie nooit contact gehad met de politie dus die schrok zich verrot..... moest ook even langs het bureau waarbij ze meededeelde dat die parasiet aangifte zou kunnen doen binnn 24 uur en dat me pa wel wat zou gaan kunnen kosten.. gelukkig waren er wel getuigen bij en die hebben gezien dat mijn paduidelijk werd lastiggevallen..dat kan schelen.... Die kerel is dus naar het ziekenhuis gegaan en moet daarna langs het bureau waar hij binnen 24 uur aangiften kan doen... :mad:

Mijn pa is een hele rustige kerel dus ik geloof echt dat hij zich in het nauw gedreven heeft gevoeld en dit dus echt zelfverdediging was.... die kerel was ook nog eens een jaar of 26/27.... Mijn vader wordt op zijn 55ste lastiggevallen wanneer hij naar zijn WERK gaat door een klaploper van 27 jaar..dat maakt me echt kwaad!!!!!

Zoals ik al in een andere draadje had verteld... IK HAAT PARASIETEN VAN DE MAATSCHAPIJ.... en nu nog veel meer..... nekschot zou ik zeggen.....
 
Ja idd, nekschot. En ik wed dat de politie die droplul nog zal helpen! :mad:
 
Je vader verdient eerder een medaille.
 
weer zo'n geval waar de politie slachtoffer als dader aanwijst :( de wet is echt zo scheef als een hoer.Dat stuk stront moeten ze aanpakken niet je pa

echt sneu voor m..
 
Om een zwerver nou in elkaar te slaan omdat hij een hand op je schouder legt nadat je doorloopt vind ik toch wel een beetje vreemd. Ik zou hem eerder van me af duwen en verder lopen. Maar we zijn er niet bijgeweest en jij kent je vader beter dan wie dan ook, dus nou maar hopen dat je vader er zonder problemen en "aantekeningen" vanaf komt.
 
BadMF zei:
Om een zwerver nou in elkaar te slaan omdat hij een hand op je schouder legt nadat je doorloopt vind ik toch wel een beetje vreemd. Ik zou hem eerder van me af duwen en verder lopen. Maar we zijn er niet bijgeweest en jij kent je vader beter dan wie dan ook, dus nou maar dat je vader er zonder problemen en "aantekeningen" vanaf komt.

Ten eerste heb ik niet gezegd dat het een zwerver was... ik weet niet wat het was... mijn pa ook niet... hij zag er niet uit als iemand die onderweg was naar zijn werk en hem om een vuurtje kwam vragen..... me vader heeft hem ook niet in elkaar geslagen..hij heeft hem gewoon een paar rake klappen uitgedeelt.... (overigens raakte de eerste hoek zijn wenkbrouw en daardoor ging ie erg bloeden en daarom moest ie naar het ziekenhuis)... het is niet dat ie hem finaal in elkaar heeft geslagen...

Wegduwen? en dan? als ie terug zou komen.. of denk je dan dat ie met het duwtje ook meteen gekapt was? nou ik denk het niet... zoals ik al zei.. mij pa voelde zich bedreigd en wanneer je je bedreigd voelt dan probeer je jezelf te verdedigen (zoals ik al zei... het was nog een jonge kerel en mijn pa is de jongste niet meer)....

Als die gozer gewoon mijn pa met rust had gelaten dan was er gewoon niks gebeurd... graag niet de rollen gaan omdraaien he.... zoals ik al zei.. ik ken mijn pa heel erg goed en het is een hele rustige man dus hij zal het wel niet zomaar gedaan hebben....

Het is afwachten... morgen bel ik hem wel even om te kijken hoe het is afgelopen....
 
Sommige mensen zijn er gewoon niet van gediend als ze aangeraakt worden en dat is hun goed recht! Het is jouw lichaam. Vandaag sloeg ik bijna mn bloedeigen moeder in een reflex bijna in haar gezicht, omdat ze heel blij ging kijken hoe bruin ik was geworden, door m'n broek een stukje naar beneden te trekken. Opflikkeren!

Ons lichaam is ons domein, de één hecht daar meer waarde aan dan de ander. Zelfverdediging is dat ook ons volste recht tegen mensen die dat niet respecteren, of het nou in een reflex is of niet.
 
tsjah afwachten he, tis niet erg dat hij de eerste klap heeft uitgedeeld MITS er sprake is van een redelijke vorm van dreiging, dus als t een brede vent was komt hij geloofwaardiger over dan wanneer het een schriel ventje was, daar komt bij dat je iemand beter in zn maag/borst kan meppen als gelijk op zn smoel, maja dat zal de generatie wel wezen:D
 
Kloppen waar je aan kan ja ...

Of gaan we een beetje staan mikken ?!

Neerhalen die hap ! nu !
 
K*tjunks! Me pa is gepensioneerd politieagent. Toen hij nog in dienst was heeft hij een junk te grazen genomen door hem aan zijn been in de hand een stationstrap af te lopen, waardoor die kerel dus flinke verwondingen opliep. En wat denk je? Hij heeft aangifte gedaan en getuigen vonden dat mijn pa hem te hard aanpakte :rolleyes:

Maar nu; de reden waarom hij hem zo hard aanpakte is, omdat die tyfusjunk in de mond gespuugd had van een collega van me pa. Gevolg: een collega met hepatitus :thumbup:
 
als je vader hem had weggeduwd had hij een mes in zijn pens gehad .
altijd oppassen met die figuren die alsnog het slachtoffertje spelen .

maar we hebben al een tijdje niets meer gehoord van pauper juriaan

zou het o zou het kunnen ?


:roflol:
 
ik zou er niet van verschieten dat je pa hier de dupe van wordt...
 
Tractortje zei:
Vandaag sloeg ik bijna mn bloedeigen moeder in een reflex bijna in haar gezicht, omdat ze heel blij ging kijken hoe bruin ik was geworden, door m'n broek een stukje naar beneden te trekken. .

:eek:
 
trouwens altijd uitkijken als je zo'n kerel neertimmert. Beter trap je hem in zijn gezicht dan dat je je knokkels op zijn tanden stukslaat, zodat jij met een mogelijke ziekte opgescheept (gescheept? komtie FUUT FUUT) zit!
 
KaLe zei:
trouwens altijd uitkijken als je zo'n kerel neertimmert. Beter trap je hem in zijn gezicht dan dat je je knokkels op zijn tanden stukslaat, zodat jij met een mogelijke ziekte opgescheept (gescheept? komtie FUUT FUUT) zit!


ik schop liever iemans knie verrot en daarna een trap op de smoel

dat is veel leuker . maar in publiekkelijke situaties moet je het hebben van korte hoeken en jabs
 
koetje zei:
ik schop liever iemans knie verrot en daarna een trap op de smoel

dat is veel leuker . maar in publiekkelijke situaties moet je het hebben van korte hoeken en jabs

ja ok, maarje snapt me wel..
 
KaLe zei:
trouwens altijd uitkijken als je zo'n kerel neertimmert. Beter trap je hem in zijn gezicht dan dat je je knokkels op zijn tanden stukslaat, zodat jij met een mogelijke ziekte opgescheept (gescheept? komtie FUUT FUUT) zit!

Idd, ik zou ook nooit een junk met vuisten slaan. Gewoon de dichtsbijzijnde stoep en de rest mag je zelf invullen (Hint : American History X :rolleyes: )
 
Dat was niet zo slim van je vader.. niet eens 1 maal een klap gegeven en de klaploper een kapotte wenkbrauw geslagen (zonder duidelijke reden), maar daarna nog doorslaan ook... ben bang dat dat zitten wordt. Mijn buurman heeft eens een meisje een klap of duw gegeven (waarbij ze omviel en zich bezeerde) omdat ze dreigde zijn ramen in te gooien en die heb ik de hele week niet meer terug gezien.
 
koetje zei:
maar we hebben al een tijdje niets meer gehoord van pauper juriaan

zou het o zou het kunnen ?


:roflol:
:roflol:
 
Jah, ik haat parasieten ook, ik snap het doel van deze wezens in de voedselketen niet!!
 
Back
Naar boven