Fitness Seller

Ik haat parasieten van de maatschapij... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
trouwens altijd uitkijken als je zo'n kerel neertimmert. Beter trap je hem in zijn gezicht dan dat je je knokkels op zijn tanden stukslaat, zodat jij met een mogelijke ziekte opgescheept (gescheept? komtie FUUT FUUT) zit!

Ja klopt... dat was wat ik ook al zei tegen mijn vader... vooral toen ie zei dat ie z'n wenkbrauwen had opengehaald en er bloed uit kwam... ik had meteen zoeits van..... als je hem maar niet hebt aangeraakt ofzo... want ik vertrouw die gasten voor geen meter.... je zal net zien.... maar mijn vader zei dat ie niet in contact met bloed was gekomen... of het echt zo is weet je natuurlijk nooit..maar was wel meteen mijn eerste bezorgdheid...

En nog wat anders... trappen in het gezicht? mijn pa is 55.. denk niet echt dat dat nog gaat lukken :D
 
Laatst bewerkt:
KaLe zei:
trouwens altijd uitkijken als je zo'n kerel neertimmert. Beter trap je hem in zijn gezicht dan dat je je knokkels op zijn tanden stukslaat, zodat jij met een mogelijke ziekte opgescheept (gescheept? komtie FUUT FUUT) zit!

Hier spreekt een beroeps :D

Maar ontopic: Goed dat je Pa zich niet liet intimideren. Mijn Pa kennende had hetzelfde gedaan. Stel je voor, dat je als 50+'er gewoon naar je werk gaat na rustig thuis gedag te hebben gezegd en je raakt ineens verstrikt in een lichamelijk bedreigende situatie. Dat maakt na al die jaren waarin dat is uitgebleven wel een impact. Tuurlijk schrik je dan en mep je zo'n smeerpijp immekaar. Jouw Pa staat in ieder geval op mijn heldenlijst.
 
Laatst bewerkt:
wazzup zei:
Dat was niet zo slim van je vader.. niet eens 1 maal een klap gegeven en de klaploper een kapotte wenkbrauw geslagen (zonder duidelijke reden), maar daarna nog doorslaan ook... ben bang dat dat zitten wordt. Mijn buurman heeft eens een meisje een klap of duw gegeven (waarbij ze omviel en zich bezeerde) omdat ze dreigde zijn ramen in te gooien en die heb ik de hele week niet meer terug gezien.

Nou..deze info zal ik hem maar niet vertellen :o

Maar ja.. ik denk dat ie gewoon zeker wou weten dat die gozer echt niks meer terug deed... ik weet het eigenlijk niet..was er natuurlijk niet bij.. maar wat ik zei... mijn vader kennende heeft ie het niet zomaar gedaan...
 
Socrates zei:
Nou..deze info zal ik hem maar niet vertellen :o

Maar ja.. ik denk dat ie gewoon zeker wou weten dat die gozer echt niks meer terug deed... ik weet het eigenlijk niet..was er natuurlijk niet bij.. maar wat ik zei... mijn vader kennende heeft ie het niet zomaar gedaan...


een dode kan niet spreken in stukken snijden en 3september op de bbq grillen . dan kan testo nog stoned worden van die junk zijn hero longen
 
Potverdomme..
Je pa is een held en al had ie em doodgeslagen had ik em nog een held gevonden..
Mensen die naar hun werk gaan en lastiggevallen worden hmz ik kan me er echt over opwinden..
Ik wil nu dingen roepen van als het mijn pa was had ik de junk eigenhandig nog doodgemaakt na de tijd maar wat heb je aan dit soort kolder uit mijn mond..
Veel sterkte hiermee want uitgaande van het zieke beleid in dit land kan ie nog wel es de schuld krijgen ook al weet ik uit ervaring dat wanneer je geen strafblad hebt dat zitten wel zal meevallen;)
Ik weet 100% zeker dat mijn pa hetzelfde had gedaan(jeugdherrinering badmeester die mij een klap voor mn kop geeft voor zn ogen en er niet genadig afkwam:))
1 ding wees trots op je ouwe en mocht je er ooit achter komen wie het geweest is spit em achter in je tuin;)

Greetz
 
Socrates zei:
En nog wat anders... trappen in het gezicht? mijn pa is 55.. denk niet echt dat dat nog gaat lukken :D

dan trapt ie wat lager of gooit ie een fiets om z'n nek, maar you got the point ;) :D
 
Tractortje zei:
Sommige mensen zijn er gewoon niet van gediend als ze aangeraakt worden en dat is hun goed recht! Het is jouw lichaam. Vandaag sloeg ik bijna mn bloedeigen moeder in een reflex bijna in haar gezicht, omdat ze heel blij ging kijken hoe bruin ik was geworden, door m'n broek een stukje naar beneden te trekken. Opflikkeren!

Ons lichaam is ons domein, de één hecht daar meer waarde aan dan de ander. Zelfverdediging is dat ook ons volste recht tegen mensen die dat niet respecteren, of het nou in een reflex is of niet.

What the **** ? :D
 
dood maken. :(
 
Voor op een TGV binden en rondje Parijs doen.
Alle lof voor je vader,misschien even met de pet rond op het forum als het een boete wordt?
 
Beter geslagen en in de bak dan niet geslagen en onder het gras.....
 
Homer17 zei:
Idd, ik zou ook nooit een junk met vuisten slaan. Gewoon de dichtsbijzijnde stoep en de rest mag je zelf invullen (Hint : American History X :rolleyes: )

En je vraagt 'm vriendelijk om plaats te nemen ofzo? :rolleyes:
 
Ja idd!!

Die man verdient een lintje.
 
Mans zei:
En je vraagt 'm vriendelijk om plaats te nemen ofzo? :rolleyes:

Je zou eens een les aikido moeten gaan volgen.. verbazingwekkend wat je met een beetje ontwijken en een beetje afbuigen, een beetje uit balans brengen en een kleine pijnprikkel kunt doen. (aikido, the art of hitting someone with a small planet).
 
dat soort gasten moeten ze verplicht een cursus laten volgen:


HOE RIP IK EEN DRUGSDEALER?:D


( dan sla je waarschijnlijk 2 vliegen in 1 klap...........):cool:
 
Back
Naar boven