XXL Nutrition

ik heb 250mg boldenone gespoten en nu is mn schildklier heel erg opgezwollen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frankie93

Novice
Lid geworden
27 sep 2021
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
40kg
Vetpercentage
20%
ik heb 250mg boldenone gespoten en nu is mn schildklier heel erg opgezwollen 2 dagen later en ik voel het heel erg tegen mijn luchtpijp aan drukken en nu ben ik bang dat het verder op gaat zwellen en dat ik dan stik..
maar ik las dat ik voor bodybuilden ik 500mg boldenone per week moet gebruiken, of is dat te veel? ... ik kan ook verder niks vinden over steroide cycles voor vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb 250mg boldenone gespoten en nu is mn schildklier heel erg opgezwollen 2 dagen later en ik voel het heel erg tegen mijn luchtpijp aan drukken en nu ben ik bang dat het verder op gaat zwellen en dat ik dan stik..
maar ik las dat ik voor bodybuilden ik 500mg boldenone per week moet gebruiken, of is dat te veel? ... ik kan ook verder niks vinden over steroide cycles voor vrouwen.

Wie heeft je dat aangeraden? :roflol:

Vrouwen horen helemaal geen +250mg te zetten. Max 100. En zelfs dat is nog aan de hoge kant.

Kan zijn dat je luchtpijp gewoon wat gezwollen is door een aankomende verkoudheid ;)
 
ik heb 250mg boldenone gespoten en nu is mn schildklier heel erg opgezwollen 2 dagen later en ik voel het heel erg tegen mijn luchtpijp aan drukken en nu ben ik bang dat het verder op gaat zwellen en dat ik dan stik..
maar ik las dat ik voor bodybuilden ik 500mg boldenone per week moet gebruiken, of is dat te veel? ... ik kan ook verder niks vinden over steroide cycles voor vrouwen.
Dat duurt wel even hoor, zo'n schildklier kan aardig groeien voordat het de luchtpijp beklemt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Schildkliervergroting

Heb je foto's? (Voor de duidelijkheid; van je vermeende opgezwollen schildklier.)

En www.bookonsteroids.com bevat informatie over anabolen voor vrouwen. Supergoed boek geschreven door een fantastische auteur.
 
Back
Naar boven