AndroidHealthClinic

Ik heb advies nodig! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schilders J

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,
Ik heb advies nodig!
Ik ben een jongen van 21 jaar en ik werk als monteur, dus best intensief werk. Ik ben nu 5 maanden bezig met fitness en ga 5 dagen in de week.
Ik wil graag bodybuilder (Jay Cutler) worden en ik gebruik Creatine en BCAA van Maximize. Daarvoor gebruikte ik NO Shotgun van VPX. Wat is beter? En ik wil heel graag weten wat ik op trainingsdagen en op niet trainingsdagen moet eten en drinken om spieren op te bouwen?
Graag reactie.
Alvast bedankt.
 
Als je Jay Cutler wilt worden vergeet je de supplementen en ga je ipv daarvan al dat geld sparen.
Over 5 jaar snap je waarom.

piggybank.jpg
 
:rolleyes: "ik wil graag bodybuilder (jay cutler) worden" :D
 
Verander je naam in de zijne, dichterbij kom je probaly niet!

sorry, niet om je af te zeiken maar als je wat meer op dit forum gaat lezen en leren.
Dan zul je begrijpen waarom men nu lacht, en troost je over een tijdje zul je er dan waarschijnlijk zelf ook om lachen.
 
Laatst bewerkt:
Als je je benen even dik krijgt als de armen van Jay, wees dan al maar blij
 
geloof me dat wil je niet. Maar indien wel kan ik je zeggen dat je geld voor supps anders moet besteed worden. Je moet aan de juice voor prof bb te worden en hard werken je job als monteur gaat er vast onder LIJDEN
 
Hallo,
Ik heb nog steeds advies nodig!
Ik werk als monteur, dus best intensief werk. Ik ben nu 5 maanden serieus bezig met fitness en ga 5 dagen in de week + 2 dagen rust.
Ik wil graag het lichaam van een bodybuilder krijgen en ik gebruik Creatine en BCAA van Maximize. Daarvoor gebruikte ik NO Shotgun van VPX. Wat is beter? En ik wil heel graag weten wat ik op trainingsdagen en op niet trainingsdagen moet eten en drinken om spieren op te bouwen?
Graag reactie.
 
Gebruik creatine mononhydrate en bcaa en vreet zo'n 4000kcals op trainingsdagen ( alsje je werk zo intensief is) En vreet 3500kcals op niet trainingsdagen en kijk bij voedingsschema's om je voeding op pijl te brengen lees de stickies en bekijk voorbeelden.
 
Hallo nicolas24
Bedankt voor je reactie. Ik fitness al voor langere tijd maar dat was meer voor plezier. Volgens jou op trainingsdagen 4000 kcals en op niet trainingsdagen 3500 kcals geldt dat voor altijd of loopt dat op na een tijdje op naarmate je spieren groeien?
Toen ik NO shotgun gebruikte had ik de dag erop meer spierpijn dan nu met creatine + BCAA. Wat is beter?
Graag reactie.
 
Mijn schema is Dag1 = benen en Dag2 = borst en Dag3 = biceps en Dag4 = schouders en Dag5 = rug&triceps.
Voeding per dag = thee en water drinken (2ltr) en 6 boterhammen (pindakaas of ei) en peperkoek & rijstwafels en avondeten verdeeld over de dag in 5 delen.
 
Mijn schema is Dag1 = benen en Dag2 = borst en Dag3 = biceps en Dag4 = schouders en Dag5 = rug&triceps.
Voeding per dag = thee en water drinken (2ltr) en 6 boterhammen (pindakaas of ei) en peperkoek & rijstwafels en avondeten verdeeld over de dag in 5 delen.


Peperkoek = niet echt goede kh bron volgens mij.

In iedergeval je voeding is niet echt waar je Jay van gaat worden.

In de volgende link zie je mijn voeding schema, ik zeg niet dat het ideaal is ofzo en ieder mens is anders maar verdubbel de getallen en je zit op ongeveer 4200 kcal en dan heb je een basis.

En plz ga dan lezen leren en leren.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/low-carb-high-carb-166678/

s6
 
:popcorn:

ik wacht in spanning je log af
 
Mijn schema is Dag1 = benen en Dag2 = borst en Dag3 = biceps en Dag4 = schouders en Dag5 = rug&triceps.
Voeding per dag = thee en water drinken (2ltr) en 6 boterhammen (pindakaas of ei) en peperkoek & rijstwafels en avondeten verdeeld over de dag in 5 delen.

succes met je 6 boterhammen + wat koekjes en je avond eten.

dat is genoeg voor 2 maaltijden dan heb je er nog 3 te gaan.
 
Als je eens ipv vragen stellen de stickies gaat lezen(!!) dan kom je er achter dat je schema natuurlijk helemaal nix voorsteld!!!

Dus lees de stickies!!
 
succes met je 6 boterhammen + wat koekjes en je avond eten.

dat is genoeg voor 2 maaltijden dan heb je er nog 3 te gaan.

:D
ik hoop dat ik je volgend jaar op de olympia zie :thumbs:
nee serieus, ga eens wat voedingslogs overlopen, daar geraak je wel wijs uit
succes
 
ik denk dat je met zo 10.000 euro wel plastische chirurgie kan doen.
Dan lijk je in het gezicht wel op hem maar verder??
 
Eerst heel veel lezen over alles, voeding enz. en dan zou ik nog eens over je doelen gaan nadenken. En je supplementen zou ik me niet druk over te maken, zolang je training en eetschema nog niet kloppen kan je beter je energie en geld in andere zaken steken. Hard trainen en eten als een beest heeft veel en veel meer effect. Succes in ieder geval!
 
Back
Naar boven