AndroidHealthClinic

Ik heb de eer de eerste thread te openen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bodyman
Oli zal denk ik geen mod. kunnen worden simpelweg omdat hij dat ook in het mod's forum kan komen

Uiteraard had ik al lang door dat dat om die reden niet zou kunnen(dat is trouwens de enige reden waarom ik mod zou willen zijn), maar ik vind het flauw dat Spike dat dan niet gewoon zegt en flauwe kul verzint over privileges die je moet verdienen en zo, en omdat het nu niet meer zou kunnen wegens die poll...

@Spike: Zeg toch gewoon zoals het het is, man!!! Wij zijn niet achterlijk! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo is het wel oli. jij weet precies wat er in het mod forum staat, want je hebt die fratsen zelf uitgehaald, dus nee daar is het niet voor.. voor moderator wordt je gevraagd wanneer je een goede bijdrage aan het forum levert, er nieuwe mod's nodig zijn en je integer bent.. geen van drie is het geval. dat is de reden.. dat mod forum is zo bijzonder niet, is het saaiste gedeelte van het board..
 
Originally posted by soulreaver
en je integer bent.. geen van drie is het geval.

Ah zo, ik ben dus niet integer!! Wat een belediging zeg!! :mad:
 
Hey dit is dus die sectie voor Haantjes gedrag :nanner:
 
Originally posted by Olimantado


Ah zo, ik ben dus niet integer!! Wat een belediging zeg!! :mad:

Belediging?? Ik druk het nog netjes uit nu :) valse foto's plaatsen wekt niet bepaald een integere indruk..
 
Nog jij nog oli hebben bewijzen dat die foto's nep zijn dus, nog jij nog oli kan hier een uitspraak over doen, tenzei oli een foto maakt met een krant in ze hand ofzo
 
Ja ik heb bewijzen ja, oli heeft zich in ze eigen leugens verraden..
 
Het verhaal werd leuk toen ik verzon dat de foto's op een amerikaanse server stonden en het een amerikaanse site is wat dus totaal niet het geval is, gevolg: oli maakt ervan dat een amerikaanse journalist de foto's heeft gemaakt, oftewel hij past ze verhaal aan aan mijn leugen, wat dus al laat zien dat die zelf liegt..
 
Toch zijn die foto's wel degelijk gemaakt door een Amerikaan... Jhon Braddock heet die gozer!
 
Help ons allen uit de waan, maak een foto waarop je de krant van vandaag vasthoudt met een blaadje erbij waar je opschrijft soulreaver had het mis.. dan geloof ik je en neem ik alles terug, en zal je in alle ere worden hersteld..
 
En dan geen gephotoshop he Oli!


(hoop dat niemand dit kan lezen, maar als je een foto van jezelf naar mn meeladres stuurt regel ik wel een mooie overtuigende foto voor je...:D

btw, heb je visa? )
 
Maak je 1 fout, me bro heeft een internet en grafisch bedrijf, die kan het zo opsporen wanneer er mee geknoeid is :) dus dat gaat dan niet werken..
 
Daar gaat mn poen..:(

zullen wij t dan op een akkoordje gooiuh?

Hoeft Oli niets te weten van jouw bericht, ik strijk t geld op wat ik dan met jou deel en iedereen (behalve wij dan) denkt dat Oli op de foto staat. Oli tevreden, wij tevreden, iedereen tevreden:D
 
Neenee, na al die heisa van vorige keer heb ik gezworen geen foto's meer op het internet te plaatsten. Wat kan mij het nou trouwens schelen of jullie me geloven of niet...
 
Originally posted by Olimantado
Neenee, na al die heisa van vorige keer heb ik gezworen geen foto's meer op het internet te plaatsten. Wat kan mij het nou trouwens schelen of jullie me geloven of niet...

Gare haan!! Ik wist dat je met n excuus zou aan komen lopen..
Weet je, binnekort houden we een kleine reunie met zn allen, weet je nog, het strandfeest??

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4545&highlight=strand

Dan kunnen we Oli in al zn glorie bewonderen.. Daar heb je toch niet op tegen hoop ik, he Olebol? Dat je weer niet met een of ander excuus komt aanlopen he?

Great!! :thumbs:
 
Ben je gek?? Daar zijn geen wijffies. Een hele hoop mannelijke bodybuilders die op het strand bijeenkomen om aan elkaar hun spieren te showen, BAH!!
Bovendien ben ik er bijna zeker van dat ik er flink zal moeten vechten!! Er zijn er wel enkelen die mij maar wat graag een paar meppen willen verkopen. De commentaren in mijn karma spreken voor zich....
 
Originally posted by Olimantado
Ben je gek?? Daar zijn geen wijffies. Een hele hoop mannelijke bodybuilders die op het strand bijeenkomen om aan elkaar hun spieren te showen, BAH!!
Bovendien ben ik er bijna zeker van dat ik er flink zal moeten vechten!! Er zijn er wel enkelen die mij maar wat graag een paar meppen willen verkopen. De commentaren in mijn karma spreken voor zich....

Ach, chocoprins... Je bent aan het zeuren, kom gewoon mee! Niemand zal jouw een haar aanraken.. Mist we elkander toch niet kennen, weet je toch niet wie wie is?? We komen allen met een plaatje rond onze nek, met een nickname op.. Als je wilt kan je op zeker spelen, en uittesten of je boel zult krijgen of niet..

Je neemt je schoonbroer mee naar het strandfeest, en je zegt hem dat hij het plaatje moet dragen met als opschrift "OLIMANTADO".. Jij draagt er een met "3XL" op of met "ROBG" "DANDYMAN" ofzo he... Als jullie beiden aankomen en je schoonbroer krijgt een WHOOPASS van zn leven, dan ga je gewoon door en doe je alsof er niets gebeurd is... ;)
 
Originally posted by Olimantado
Ben je gek?? Daar zijn geen wijffies. Een hele hoop mannelijke bodybuilders die op het strand bijeenkomen om aan elkaar hun spieren te showen, BAH!!
Bovendien ben ik er bijna zeker van dat ik er flink zal moeten vechten!! Er zijn er wel enkelen die mij maar wat graag een paar meppen willen verkopen. De commentaren in mijn karma spreken voor zich....

Zal ik een paar wijffies regelen dan :) ben de beroerdste niet en ken nog wel wat chickies uit de tijd dat ik losbandig leven leidde.
 
Originally posted by Bracke

Ach, chocoprins... Je bent aan het zeuren, kom gewoon mee! Niemand zal jouw een haar aanraken.. Mist we elkander toch niet kennen, weet je toch niet wie wie is?? We komen allen met een plaatje rond onze nek, met een nickname op.. Als je wilt kan je op zeker spelen, en uittesten of je boel zult krijgen of niet..

Maar als we een echte haan zien lopen die onzin uitkraamt als en kip zonder kop dan maak je mij niet wijs dat dat geen Oli is.
Zie j t al voor je, een haan die achter de computer zit, gespierde vleugels kweekt en ons alleen maar voor de gek houd. Zou wat zijn zeg;)
 
Back
Naar boven