Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Met welk doel? Het maakt geen drol uit of je macaroni of zilvervliesrijst eet :')
Basmati rijst met suikerJe kan prima macaroni eten, wie de fuck in 2023 eet er zilvervliesrijst.
Beide carbs.
Mijn doel is in ieder geval om te zakken in vetpercentage die nu op 18% staat bij 100kg lichaamsgewicht en een lengte van 1.89.Met welk doel? Het maakt geen drol uit of je macaroni of zilvervliesrijst eet :')
Moet jij niet doen dikke, mag alleen als je bulktKlinkt lekker, doe ik er liever geen suiker in maar een beetje kaneel en honing (ja is ook suiker)
Yes klopt, ik kom zelf op 2110 uit via een programma. Onderhoud ligt ergens tussen de 2530-2900 kcal per dag. Afhankelijk van activiteit.Klopt, mee eens. Bedankt voor reactie
Wat de "delen" betreft. 1/4 deel melk is 200ml melk, 3/4 water is dan 3 keer zoveel water.
Ik ga mijn BMR berekenen en vandaar uit mijn schema aanpassen danwel optimaliseren.
Wat mijn BMR betreft kan ik deze uitrekenen??
Zojuist opgezocht maar weet niet of dit klopt, hulp is meer dan welkom;
BMR=88.362+(13.397×gewicht in kg)+(4.799×lengte in cm)−(5.677×leeftijd in jaren)
Volgens bovenstaande formule kom ik uit op:
88.362 + (13.397 x 100kg)
+
4.799 x 189
-
5.677 x 41
Uitkomst - 88.362+1339.7 + 907.011 - 232.757 = 2102.316
Dit heb ik nog nooit uitgerekend en dus ook nooit geweten, maar klopt deze uitslag wel, is dit mijn caloriebehoefte in rusttoestand? Barbaard
Wel erg interessant om te weten dan
En je bedoelt dan dat trainen erbij is ingerekend?Yes klopt, ik kom zelf op 2110 uit via een programma. Onderhoud ligt ergens tussen de 2530-2900 kcal per dag. Afhankelijk van activiteit.
Als je de hele dag op kantoor zit zou ik beginnen met 2700 kcal per dag en na 2 weken kijken wat er gebeurt is en dan aanpassen waar nodig.
Ben je super actief dan zou ik hoger gaan zitten en ook dan na 2 weken bekijken of er wat gebeurt. Met een redelijk lichamelijk intensieve baan ga je al snel naar de 3200 onderhoud. Dan starten op 2900 per dag.
Ik denk dat iedereen hier wel blij zou zijn met een massa en vetpercentage als vntlMijn doel is in ieder geval om te zaken in vetpercentage die nu op 18% staat bij 100kg lichaamsgewicht en een lengte van 1.89.
Dit voordat ik begin met een test-e only cycle van 10 weken ( 2 x pw 250mg test enanthaat)
Jij zit trouwens wel op een mooie vp met je 115kg en 1.85m, zo'n vp zou mij ook wel passen
Nee bij een actieve baan, bv aannemer, kan je hier gaan zitten. In jouw geval zou ik die 2700 aanhouden als start. Op trainings dagen heb je iets meer speling.En je bedoelt dan dat trainen erbij is ingerekend?
Ik heb geen actieve baan meer, ik was werkplaatstimmerman maar ben nu kantoorpikkie achter 2 beeldschermen en toetsenbord, elke middag 30 a 45 minuten lopen, gewoon lopen is mijn dagelijkse beweging en daarnaast 4 keer per week trainen.
Alleen hij zelf nietIk denk dat iedereen hier wel blij zou zijn met een massa en vetpercentage als vntl
Het krimpingsproces is gestart.Alleen hij zelf niet
Ben trouwens 1.84 kwam ik laatst achter :')