Fitness Seller

Ik heb een probleem. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap niet dat je moeder dat successierecht heeft moeten betalen. De belastingdienst is meestal wel makkelijk, eerlijk, en duidelijk over dingen als je contact opneemt over iets dat niet klopt.

Ik kan me voorstellen dat er iets is mis gegaan t.o.v. het daadwerkelijk ontvangen bedrag en de totaal te ontvangen erfenis. Ik zou er nog even achteraan bellen of een afspraak maken met iemand (die er verstand van heeft). Meestal is het dan zo weer gecorrigeerd, als er daadwerkelijk iets niet klopt.

Over je oom en het huis kan ik weinig toevoegen.
 
voor zover ik kan zien is de enige optie een marokkaan inhuren om je oom om te leggen:)
 
je oom speelt wel vies.

ik wil niet stoken maar ehhh...
 
geld is overschat ik heb vorig jaar 2 ton gewonnen waardoor ik ff niet werk maar ik verveel me er vaak door
 
didnt read...
 
Nee die ken ik niet. Heb een rechtszaak tegen de belastingdienst verloren wat klauwen met geld gekost heeft. Maandag naar een notaris kijken wat die te vertellen heeft.

Plan B klinkt zeer aantrekkelijk maar daar heb ik alleen mezelf mee denk ik:D

Je zult sowieso met bewijzen moeten komen, wat ontzettend lastig zal worden.....

Je kunt hetzelfde spelletje als je oom gaan spelen....Hiervoor zul je eerst het vertrouwen van je oma moeten winnen, wees geduldig :)

Denk ook dat je plan b beter fictief moet houden...misschien helpt het om dingen op te gaan schrijven....uiteindelijk zul je zelf moeten beslissen wat je er aan gaat doen, de keuze is aan jou....

Je erbij neerleggen, is hetzelfde als verliezen: denk dat je hier de rest van je leven van zal gaan balen.....niet om het geld, maar rechtvaardigheid.
 
Niet gelezen ==> cliffs we need
 
Ik zou is een bezoekje langs je oom brengen, if you know what I mean.
 
:roflol:

er zijn mensen die een wall of text schrijven, deze doet er een schepje bovenop en schrijft een heel appartementsgebouw...
 
maar zelf ben je niet geinteresseerd ij het geld van je oma, dus wat is het probleem?
 
ik zou gewoon zelf je oom eens een bezoekje brengen en hem hardhandig duidelijk maken wat je ervan vindt.
 
Lol, zie je niet in dat jij precies hetzelfde bent als je oom? Iedereen zit achter het geld van oma aan. Niemand heeft er recht op alleen je oma zelf. Zij doet maar wat ze ermee wilt. Als je iets krijgt kan je daar best blij mee zijn en dankbaar, ook al houd je oom er 10 x zoveel aan over.

In rijke families is er altijd ruzie om geld. Bij mijn ouder valt straks best een paar ton te erven door mij en mijn zus, maar ik hoop van harte dat ze alles opmaken met veel plezier en dat mijn zus en ik over een aantal jaren kunnen zeggen dat ze een mooi en gelukkig leven hebben gehad met de spaarcenten die ze hebben opgebouwd.
Als er iets over is, dan is dat best welkom, maar of ze dat nou aan mij, mijn zus of aan onze kinderen nalaten of aan iedereen iets of voor mijn part een goed doel, zal mij worst wezen. Ze doen maar wat hun het beste lijkt en waar ze gelukkig van worden.

Geld maakt meer kapot dan je lief is. Wat ik je adviseer is je oma voorleggen dat je geen aanspraak wilt maken op de erfenis en dat je samen met haar van haar laatste jaren wil genieten zodat jullie de goede band terugkrijgen die jullie hadden. Geloof mij dat je jezelf over 10 jaar recht in de ogen aan kunt kijken en gelukkig bent met de herinneringen die je daarvan hebt overgehouden.
 
Wat ik je adviseer is je oma voorleggen dat je geen aanspraak wilt maken op de erfenis en dat je samen met haar van haar laatste jaren wil genieten zodat jullie de goede band terugkrijgen die jullie hadden. Geloof mij dat je jezelf over 10 jaar recht in de ogen aan kunt kijken en gelukkig bent met de herinneringen die je daarvan hebt overgehouden.

dit.
hier mag dus wel een slotje op.
 
Lol, zie je niet in dat jij precies hetzelfde bent als je oom? Iedereen zit achter het geld van oma aan. Niemand heeft er recht op alleen je oma zelf. Zij doet maar wat ze ermee wilt. Als je iets krijgt kan je daar best blij mee zijn en dankbaar, ook al houd je oom er 10 x zoveel aan over.

In rijke families is er altijd ruzie om geld. Bij mijn ouder valt straks best een paar ton te erven door mij en mijn zus, maar ik hoop van harte dat ze alles opmaken met veel plezier en dat mijn zus en ik over een aantal jaren kunnen zeggen dat ze een mooi en gelukkig leven hebben gehad met de spaarcenten die ze hebben opgebouwd.
Als er iets over is, dan is dat best welkom, maar of ze dat nou aan mij, mijn zus of aan onze kinderen nalaten of aan iedereen iets of voor mijn part een goed doel, zal mij worst wezen. Ze doen maar wat hun het beste lijkt en waar ze gelukkig van worden.

Geld maakt meer kapot dan je lief is. Wat ik je adviseer is je oma voorleggen dat je geen aanspraak wilt maken op de erfenis en dat je samen met haar van haar laatste jaren wil genieten zodat jullie de goede band terugkrijgen die jullie hadden. Geloof mij dat je jezelf over 10 jaar recht in de ogen aan kunt kijken en gelukkig bent met de herinneringen die je daarvan hebt overgehouden.

Hier heb je ook gelijk in en ik ben ook blij mijn oma weer te kunnen zien, maar ze gaat nu waarschijnlijk met hem samenwonen en ik ga daar niet zogenaamd gezellig doen. Kan doen alsof maar dat gaat uiteraard niet werken en dat zal me ook geen fijne herinneringen geven. Wat ik eerder heb gezegd, dat hij zelfs de band tussen mijn moeder en mijn oma heeft verziekt is echt heel smerig. Dat die vent zo ver gaat. Dan wil ik nog liever dat dat geld inderdaad naar een stichting tegen dierenmishandeling gaat maar never nooit naar hem.
 
pff krijg hier spontaan dislectie van. Sterkte iig !
 
Tja ik zou ff met je gereedschaps kist langsgaan... gewoon martelen tot hij meewerkt... :D
 
Back
Naar boven