MuscleMeat

ik heb een vraag over mn dieet en ik gebruik t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brachialis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
638
Waardering
1
ga binnenkort t3 en win tabs stacken voor 6 weken (t3 maar 4) en erna nog 25 weken on en weer of met clen

t3 opbouwen en tabs ook opbouwen(start met 3 tot een piek van 6 pillen dat maakt 60 mg)

Mijn vraag is nu, ik heb een speciaal dieet door een voedingsconsulent werd opgemaakt

het zit als volgt:
ik mag maar 30gr carbs eten per dag en naar de proteinen en vet moet ik niet kijken, maar ik haal mijn energie uit vet zit plus minus rond 300-350 gr vet per dag en eiwitten rond de 280gr. het is mss een raar dieet maar het is om mijn "hormonaal" nivo ofzo iets te verbeteren in mijn lichaam

kan ik deze supps toevoegen op zo dieet?

merci
 
waar ga je die vetten uithalen?
300 gram vet is al 2700 kcal.
 
waar ga je die vetten uithalen?
300 gram vet is al 2700 kcal.


ik moest niet kijken welke vetten het waren! een paar soeplepels olijfolie meer... en ik mag frikandellen, hamburgers, kaas eten 200gr kaas is al bijna 50gr eiwitten en 60gr vet en 0 gr khoolydraten

en ben vergeten zeggen, de 3de en 7 dag moet ik carb laden ongeveer 400gr en low fat
 
adtkins dieet,gewoon low carb
 
wat een onzin....
 
Als ik zo vrij mag zijn (mods? :D) Why the **** kijk je niet naar welke vetten je neemt, als je van T3, winny en clen gaat snoepen?!?!?! Dit is echt weer ff bullshit van de week!
 
Als ik zo vrij mag zijn (mods? :D) Why the **** kijk je niet naar welke vetten je neemt, als je van T3, winny en clen gaat snoepen?!?!?! Dit is echt weer ff bullshit van de week!

Dit is het Anabolic Dieet of een variant ervan. Het is belangrijk om naast goede vetten ook 'slechtere' vetten te eten zoals je vindt in rood vlees etc. Dat is juist het punt van heel het dieet, van vet wordt je niet vet jwt :D

Door die 30gr carbs max per dag maak je een metabolic switch (=lichaamsvet verbranden voor energie ipv koolhydraten)

Ik vermoed dat je met dit dieet, clen en T3 te snel zal afvallen. Dat is ook niet de bedoeling want in mijn ebook staat er dat per week 1.5 tot 2 pounds de richtlijn is. Je wil ook niet te snel afvallen, zelfs niet met AS.
 
je topic titel is invalide binaire code... wat moet er staan, of moet ik gewoon niet zo geeky zijn op zaterdagavond ?
 
Dit is het Anabolic Dieet of een variant ervan. Het is belangrijk om naast goede vetten ook 'slechtere' vetten te eten zoals je vindt in rood vlees etc. Dat is juist het punt van heel het dieet, van vet wordt je niet vet jwt :D

Door die 30gr carbs max per dag maak je een metabolic switch (=lichaamsvet verbranden voor energie ipv koolhydraten)

Ik vermoed dat je met dit dieet, clen en T3 te snel zal afvallen. Dat is ook niet de bedoeling want in mijn ebook staat er dat per week 1.5 tot 2 pounds de richtlijn is. Je wil ook niet te snel afvallen, zelfs niet met AS.

Okee ik begin het een beetje te snappen, bedoel je nou met het gemarkeerde zinnetje dat je door die vetten snel gaat afvallen of dat die T3 en clen geen nut hebben? Ik snap dat clen/T3 verhaal hierin toch niet echt...
 
Okee ik begin het een beetje te snappen, bedoel je nou met het gemarkeerde zinnetje dat je door die vetten snel gaat afvallen of dat die T3 en clen geen nut hebben? Ik snap dat clen/T3 verhaal hierin toch niet echt...

Niet enkel door die vetten, maar omdat heel dit dieet zo werkt, dit is eigenlijk een extreme vorm van carb cycling. In de week low carbs (max 30gr), hoog in vetten (55-60%) en eiwitten (+-35%). Na 5 dagen is het tijd om 2 dagen carbs te laden waardoor je weer genoeg glycogeen hebt in het begin van de week.

Volgens mij ben je met een goede vetverbrander (cla, groene thee en caffeine) goed op weg.

T3 en clen zou ik houden voor een 'gewoon cut dieet' maar zoveel weet ik er niet van af hoor. Te snel afvallen lijkt me gewoon nooit goed omdat je anders teveel spiermassa zal moeten opofferen.
 
Niet enkel door die vetten, maar omdat heel dit dieet zo werkt, dit is eigenlijk een extreme vorm van carb cycling. In de week low carbs (max 30gr), hoog in vetten (55-60%) en eiwitten (+-35%). Na 5 dagen is het tijd om 2 dagen carbs te laden waardoor je weer genoeg glycogeen hebt in het begin van de week.

Volgens mij ben je met een goede vetverbrander (cla, groene thee en caffeine) goed op weg.

T3 en clen zou ik houden voor een 'gewoon cut dieet' maar zoveel weet ik er niet van af hoor. Te snel afvallen lijkt me gewoon nooit goed omdat je anders teveel spiermassa zal moeten opofferen.

Lijkt mij lekkerder om met T3 en clen te cyclen met een AAS ernaast. Ik deed het eerst ook niet, maar heb nu zelf gemerkt dat dit wel het verstandigst is. Sowieso zou ik persoonlijk niet door een voedingsconsulent(e) een schema laten maken, puur omdat veel ervan meer afweten van "gewone" dieeten ipv BB dieeten. Ligt er uiteraard ook aan wat voor dieet je nodig hebt, laat ik dat even duidelijk maken!
 
als je snel wilt afvallen.. ik heb tijdje terug het volgende gedaan:

100mcg t3 ED
100mg Anaver ED

4x per week full body (met een Hydroxycut.hyperdrive oid voor de energie tijdens de training)

dit was mijn dieet

1 50gram whey+66gram brinta 400kcal
trainen
2 50 gram whey+150 kcal (ontbijtkoek) 350kcal
3tot7 200gram vlees + 400gram groente totaal1100kcal

1850kcal totaal

verloor toen extreem veel vet, maar geen spiermassa (zelfs PR's gezet)
verloor 2 kg per week

ging van NO abs naar 6 pack waar je je vingers tussen kon leggen wat scherpte betreft in een week of 5 a 6
 
Dit is het Anabolic Dieet of een variant ervan. Het is belangrijk om naast goede vetten ook 'slechtere' vetten te eten zoals je vindt in rood vlees etc. Dat is juist het punt van heel het dieet, van vet wordt je niet vet jwt :D

Door die 30gr carbs max per dag maak je een metabolic switch (=lichaamsvet verbranden voor energie ipv koolhydraten)

Ik vermoed dat je met dit dieet, clen en T3 te snel zal afvallen. Dat is ook niet de bedoeling want in mijn ebook staat er dat per week 1.5 tot 2 pounds de richtlijn is. Je wil ook niet te snel afvallen, zelfs niet met AS.

dank u!
 
als je snel wilt afvallen.. ik heb tijdje terug het volgende gedaan:

100mcg t3 ED
100mg Anaver ED

4x per week full body (met een Hydroxycut.hyperdrive oid voor de energie tijdens de training)

dit was mijn dieet

1 50gram whey+66gram brinta 400kcal
trainen
2 50 gram whey+150 kcal (ontbijtkoek) 350kcal
3tot7 200gram vlees + 400gram groente totaal1100kcal

1850kcal totaal

verloor toen extreem veel vet, maar geen spiermassa (zelfs PR's gezet)
verloor 2 kg per week

ging van NO abs naar 6 pack waar je je vingers tussen kon leggen wat scherpte betreft in een week of 5 a 6

:D lekkerrrrrrrrrrrr proficiat man!!

ik wil gwn deze dieet eens kans geven, het is anders en ik vind het interresant en vroeg me eens af of ik die supps mag bijnemen?

grtz;)
 
:D lekkerrrrrrrrrrrr proficiat man!!

ik wil gwn deze dieet eens kans geven, het is anders en ik vind het interresant en vroeg me eens af of ik die supps mag bijnemen?

grtz;)

waarom niet?
 
Het zou in principe geen kwaad moeten kunnen! Hoe ga je de T3 en de Clen doseren dan? Ik had op een gegeven moment 120mcg T3 en 100/150mcg Clen. Maar dat ga je snel zat worden de hoge doseringen van clen. Ga je het aan 1 stuk doornemen of hou je dagelijkse of wekelijkse tussenposes?
 
Het zou in principe geen kwaad moeten kunnen! Hoe ga je de T3 en de Clen doseren dan? Ik had op een gegeven moment 120mcg T3 en 100/150mcg Clen. Maar dat ga je snel zat worden de hoge doseringen van clen. Ga je het aan 1 stuk doornemen of hou je dagelijkse of wekelijkse tussenposes?

t3 opbouwen met 25mcg om de 3dagen dat stacken met win

en na deze kuur ging ik dan 2weeks of en dan weer off met clen only
 
t3 opbouwen met 25mcg om de 3dagen dat stacken met win

en na deze kuur ging ik dan 2weeks on en dan weer off met clen only

Okee het zou lekker kunnen gaan. Jammer dat je er niets bijzet om spierverlies tegen te gaan :D
 
Bij een low carb dieet moet je echt niet te laag in je vetten gaan zitten maar dat je zegt dat je helemaal nergens op hoeft te letten is natuurlijk bullshit.
Altijd nog haal je de beste vetten uit vis, noten etc en transvetten en verzadigde vetten zijn eigenlijk nergens goed voor.
 
Back
Naar boven