Fitness Seller

Ik heb eens een vraag over mijn Rippetoe schema.

Bezoekers in dit topic

At The Drive In

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
2
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu een aantal weken bezig met het volgende schema:

A
Squat
Bench Press
Deadlift

B
Squat
Power Cleans
Standing Military Press

Deze schema's wissel ik af.

Deadlift en Power cleans vind in niet fijn om te doen, krijg ook last van mijn rug. Is er een goede oefening om deze te vervangen? Ik heb al wel gekeken hoe ze moeten op een video..maar ik vind het gewoon niet fijn om ze uit te voeren. Ik heb nog altijd het idee dat ik het fout doe.
Verder doe ik vaak nog de Upright Row met de barbell, dit vind ik een goede oefening om te doen.
Is het verstandig om deze oefening erbij te houden?

Hoor het graag.

Hoi
 
I.p.v. power cleans kun je bent over rows doen, maar de deadlift is essentieel in je training.
Gewoon veel oefenen en aan je techniek werken.
 
I.p.v. power cleans kun je bent over rows doen, maar de deadlift is essentieel in je training.
Gewoon veel oefenen en aan je techniek werken.

+1

Vraag anders gewoon aan iemand gevorderd van in je gym of hij je even kan helpen met je techniek.

Deadlift is echt een van de beste oefeningen, en dus ook een echte basisoefening in dit schema, dus dat weglaten is gewoon een verkrachting van het schema!
 
Ok , bedankt. Dan ga ik vanaf nu bent rows doen in plaats van power cleans. En hoe zit het met die upright row? Kan ik die er ook bij doen?
 
Ok , bedankt. Dan ga ik vanaf nu bent rows doen in plaats van power cleans. En hoe zit het met die upright row? Kan ik die er ook bij doen?

Beetje k*toefening tbh . Kan je beter zwaar powershruggen .
 
Beetje k*toefening tbh . Kan je beter zwaar powershruggen .

Ik denk dat hij gewoon aan zijn techniek moet werken en niet te snel opgeven.
Maar rows/cleans vervangen voor shrugs is natuurlijk geen optie he:rolleyes:
 
Ik denk dat hij gewoon aan zijn techniek moet werken en niet te snel opgeven.
Maar rows/cleans vervangen voor shrugs is natuurlijk geen optie he:rolleyes:

Power cleans vervangen door rows is volgens rippetoe ook geen optie
 
Back
Naar boven