• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Ik heb even geen idee :(

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Waardering
3
Hallo,

Oke ik ben al een tijdje bezig met sporten. Alleen sinds 1 jaar al niks meer gedaan en er is veel verrnderd omdat ik dus door verhuizing niet naar de sportschool kan ivm met geld te kort. Nu zit het zo dat in de sportshool werden er schema's gemaakt samen met me met de oeveningen die ik moest doen. En nu ik thuis moet gaan trainen heb ik dus geen idee wat voor oeveningen ik zou kunnen doen.

Ik heb dus thuis http://gorillasports.nl/deal/2534/halterbank-met-100-kg-halterset-kunststof dit bankje. De dumbells zijn niet echt zwaar ofzo en heb geen verstelbaar bankje voor bijvoorbeeld dumbell press etc.

Ook heb ik thuis [Link niet meer beschikbaar] ik kan mijn eigen gewicht nog niet tillen maar heb hem wel gemonteerd.

Nu is mijn vraag aan de community welke oeveningen zou ik kunnen doen om toch het maximale er uit te halen? Omdat de schema's van de sportschool dingen bevatten zo als incline press, Dumbell press, Bench Press, Flyes, leg extention, leg press, shoulder press, kickbacks, lat pulley, Etc en veel van die dingen heb ik dus niet. Ook oveningen zo als voor de buik dat je voor over moet buigen in zon apparaat. en cardio op hometrainer, etc

Ook vraag ik mij af wat ik nu aan cardio moet gaan doen. Ik begin nu een beetje in een soort dip te raken omdat iedereen mij verteld je hebt een powerrack nodig en olympische stang etc. Die ik dus niet heb en geld voor sportschool is er dus niet en dat geeft mij dan weer het gevoel dat ik net zo goed niks kan doen omdat de dingen die ik heb niet goed genoeg zijn.

Ik heb de optrekstang en de set van gorilliasport. En zou grag willen weten wat ik nu moet. Ik heb ook nog een oude trilplaat een ab burner pro ofzo en iets voor zijwaardse buikspieren en een yoga ball. Maar punt is omdat alles mij in de sportschool is verteld heb ik dus gene idee waar ik moet beginnen. En ik begin dus steeds meer in een dip te raken omdat ik ook zie dat de spier massa die ik had gewoon langzaam weg gaat en dus overal van die hangende huid begin te krijgen. :(

Ik hoop dat de community mij kan helpen want ik zit gewoon helemaal vast. Als ik dingen zeg die niet kloppen verbeter me maar haha. Maar ja ik hoop dat ik hier hulp kan krijgen.

Groet,

Lil saint - Ik snap het nog steeds niet:scratch:

verkoop die toestellen -> koop abbo met dat geld -> minder janken -> en niet lui zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je 2 maanden extra tijd om geld bijeen te rapen.
Zit wat in. Moet ook abbo voor me gf betalen dus word 1 maand sporten haha. Misschien dat ik iets met de sportschool kan regelen voor bijvoorbeeld een familie pas ofzo ;) in iedergeval bedankt voor de duidelijkheid haha het mag misschien beetje hard zijn wat je zij maar je hebt wel gelijk ;)

Als je echt geen tijd/zin hebt om geld bij elkaar te sparen voor een sportschool abbo, is het misschien slim om je te gaan verdiepen in calisthenics. Aan alleen de bank heb je niet zoveel en ik denk dat je met calisthenics veel verder kan komen. Je kan erg makkelijk beginnen (push ups, dips, pull ups etc.) en het kost geen cent. Je hebt al een pull-up bar en eventueel gewichten om bepaalde oefeningen zwaarder te maken.
Verder voor cardio kan je natuurlijk altijd gewoon gaan hardlopen/fietsen oid.

Als je echt geen tijd/zin hebt om geld bij elkaar te sparen voor een sportschool abbo, is het misschien slim om je te gaan verdiepen in calisthenics. Aan alleen de bank heb je niet zoveel en ik denk dat je met calisthenics veel verder kan komen. Je kan erg makkelijk beginnen (push ups, dips, pull ups etc.) en het kost geen cent. Je hebt al een pull-up bar en eventueel gewichten om bepaalde oefeningen zwaarder te maken.
Verder voor cardio kan je natuurlijk altijd gewoon gaan hardlopen/fietsen oid.
Nog nooit van gehoord haha ik zal me er eens even in verdiepen :)

Kan je met dat calisthenics ook die shredded body krijgen dan?

Je kan wel het één en ander doen met het materiaal die je hebt, wees niet lui en zoek oefeningen op, op bvb youtube.
Genoeg oefeningen die je met die barbell kan doen. En koop van die elastieken om pull ups te doen, er zijn verschillende weerstanden.
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
En je wil dus shredded zijn? Van 29% naar 6-10% is een lange weg, hou hier rekening mee. (jaren)
Je verdiept je al in sarms terwijl je nog niet eens bent begonnen? I'm out...

Je kan wel het één en ander doen met het materiaal die je hebt, wees niet lui en zoek oefeningen op, op bvb youtube.
Genoeg oefeningen die je met die barbell kan doen. En koop van die elastieken om pull ups te doen, er zijn verschillende weerstanden.
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
En je wil dus shredded zijn? Van 29% naar 6-10% is een lange weg, hou hier rekening mee. (jaren)
Je verdiept je al in sarms terwijl je nog niet eens bent begonnen? I'm out...
Ik weet dat het een lange weg is. Ik heb simpel weg gelezen over SARMS en er beetje op ingelezen. Ik zou zo ie zo geen SARMS, AAS gebruiken op dit niveau. Zo ie zo wil ik weten wat ik in mijn lichaam krijg. Dus SARMS, of AAS zou ik zo ie zo niet zo 1, 2, 3 gebruiken wou gewoon weten wat de risks zijn. Beetje info is nooit weg om er het één en ander van te weten.

Klopt, maar dit zijn echt zorgen voor later. De gemakkelijke manier is daarom niet de beste.
Was geen aanval ofzo, alleen moet jij daar helemaal nog niet met bezig zijn.
Voornaamste doel is nu verstandig afvallen (dus geen crashdieet gedoe) en ondertussen wat spiermassa opbouwen.
ik geef je enkel mee, dat het een lange weg is, dus je moet echt wel genoeg motivatie bezitten om het tot een goed eind te brengen.
Voor de rest succes met je doelen, de ene is te mager, de ene is te dik, wat telt is dat je gelukkig wordt met jouw eigen zelfbeeld.

• Like
Waarderingen: jair16
Klopt, maar dit zijn echt zorgen voor later. De gemakkelijke manier is daarom niet de beste.
Was geen aanval ofzo, alleen moet jij daar helemaal nog niet met bezig zijn.
Voornaamste doel is nu verstandig afvallen (dus geen crashdieet gedoe) en ondertussen wat spiermassa opbouwen.
ik geef je enkel mee, dat het een lange weg is, dus je moet echt wel genoeg motivatie bezitten om het tot een goed eind te brengen.
Voor de rest succes met je doelen, de ene is te mager, de ene is te dik, wat telt is dat je gelukkig wordt met jouw eigen zelfbeeld.
Mijn voeding heb ik nu al een tijd onder controle. Alleen ontbreekt het stukje beweging nu en als dat Calisthenics een oplossing zou bieden en mijn doel daar ook mee kan bereiken wil ik me daar 1000% voor inzetten wil alleen wel zeker weten dat het doel dat ik voor oen heb bereikt kan worden met Calisthenics en mijn doel is dus om shredded te worden en als dat nou 2 of 6 jaar kost zou me een worst zijn wil alleen zeker weten dat alle energy die ik er in steek ook daadwerkelijk mijn doel kan behalen. Dus als ik daarvan verzekerd ben dan ga ik vandaag nog aan de slag.

Zit wat in. Moet ook abbo voor me gf betalen dus word 1 maand sporten haha. Misschien dat ik iets met de sportschool kan regelen voor bijvoorbeeld een familie pas ofzo ;) in iedergeval bedankt voor de duidelijkheid haha het mag misschien beetje hard zijn wat je zij maar je hebt wel gelijk ;)

whut. kan ze zelf niet werken?

Gewoon kratje minder bier per week, heb je je abbo al.
300 euro uitgeven aan zooi thuis waar je achteraf geen f**k mee kan, handig. En basic fit / fit for free zitten door heel nederland; ik moet in de weekenden ook 10km heen 10 terug fietsen (of bus oid ofc) maar pak gewoon de fiets, heb je meteen je cardio gehad., Dan kan je sporten voor 10tje per maand ofzo.

• Like
Waarderingen: tetterpopko en Seppuku
Daar kan ik en de rest hier van het forum je niet van verzekeren. Zelf doe ik niet aan die Calisthenics, maar wat ik wel weet uit BB ervaring is dat je echt een stevige core moet hebben.
Je moet ook over fikse kracht beschikken, aangezien je bodyweight oefeningen doet, 112kg voor een noob lijkt mij niet haalbaar.
Voor de rest trainen die kerels ook stiekem bij in de gym ;) ik ken twee mensen die dat speeltuingedoe doen en zij zitten stiekem meer in de gym dan op hun speeltuin.
Onderschat het niet, jouw lichaamsgewicht moet echt laag zijn, voor zo een acrobatie...

Dit is een foto die ik vond:
[Link niet meer beschikbaar]
Tja.... voor de goedgelovige noob is dit natuurlijk fenomenaal resultaat.
De realiteit is eerder dit:
Bedoel maar, als je aangeeft geen enkele pull up te kunnen, hoe ga je al de rest kunnen?

Daar kan ik en de rest hier van het forum je niet van verzekeren. Zelf doe ik niet aan die Calisthenics, maar wat ik wel weet uit BB ervaring is dat je echt een stevige core moet hebben.
Je moet ook over fikse kracht beschikken, aangezien je bodyweight oefeningen doet, 112kg voor een noob lijkt mij niet haalbaar.
Voor de rest trainen die kerels ook stiekem bij in de gym ;) ik ken twee mensen die dat speeltuingedoe doen en zij zitten stiekem meer in de gym dan op hun speeltuin.
Onderschat het niet, jouw lichaamsgewicht moet echt laag zijn, voor zo een acrobatie...

Dit is een foto die ik vond:
[Link niet meer beschikbaar]
Tja.... voor de goedgelovige noob is dit natuurlijk fenomenaal resultaat.
De realiteit is eerder dit:
Bedoel maar, als je aangeeft geen enkele pull up te kunnen, hoe ga je al de rest kunnen?
Valt dat niet te trainen? door eerst pushups te doen en dan kijken of je pullups kan doen en zo je kracht opbouwen?

Valt dat niet te trainen? door eerst pushups te doen en dan kijken of je pullups kan doen en zo je kracht opbouwen?
Alles kan, maar de energie en tijd die je daar aan verdoet kan je wel gewoon stoppen in bvb wat JW zei gewoon een basic fit op te zoeken, en daar te beginnen met krachttraining.
Zonder basis zijn die acrobatentoeren niet haalbaar, stel je kan een paar push ups? Ok... je hebt dan een beetje kracht in je triceps en borst.
De bedoeling van die cali... is dat je gehele lichaam even sterk is. Een push up draagt weinig bij imo.
Ik zou zeggen geef het een kans, kijk wat je kan, dan zal je meteen ook zien, wat ik bedoel.
De meeste onderschatten dit echt enorm. Ziet er allemaal gemakkelijk uit, maar dat is het zeker niet.

Alles kan, maar de energie en tijd die je daar aan verdoet kan je wel gewoon stoppen in bvb wat JW zei gewoon een basic fit op te zoeken, en daar te beginnen met krachttraining.
Zonder basis zijn die acrobatentoeren niet haalbaar, stel je kan een paar push ups? Ok... je hebt dan een beetje kracht in je triceps en borst.
De bedoeling van die cali... is dat je gehele lichaam even sterk is. Een push up draagt weinig bij imo.
Ik zou zeggen geef het een kans, kijk wat je kan, dan zal je meteen ook zien, wat ik bedoel.
De meeste onderschatten dit echt enorm. Ziet er allemaal gemakkelijk uit, maar dat is het zeker niet.
basic fit zit in leeuwarden. Dan zou ik 15 km moeten fietsen heen en 15 km terug. :P speeltuin is 10 meter hier vandaan. Heb wat JW zij al eens geprobeerd alleen toen ik daar kwam in basicfit werd ik meteen uitgelachen omdat ik wat voller ben. Dus dat hield niet lang stand we hebben hier in de buurd sportschool die vraagt 40 eur per maand maar zitten vooral oudere mensen die lachen je niet zo snel uit haha. Maar ben er best voor in omdat speeltuin gedoe te proberen speeltuin is hier maar 10 meter vandaan dus dat zou prima lukken maar zou je het zelfde bereiken als dat je naar de gym gaat?

Terug
Naar boven