MuscleMeat

Ik heb hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Jamescamp

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
120kg
Vetpercentage
35%
Ik ben het eind zoek.. ik ben in corona tijd ruim 30 kilo aangekomen en enorm vet geworden. Ik weet niet waar ik moet beginnen om weer op normaal gewicht te komen en er oke uit te zien. Ik ben onzeker en begin depressief te worden. Ik zit te denken aan een kuur maar weet het allemaal niet.. misschien anavar? Winstrol?
 
Ik ben het eind zoek.. ik ben in corona tijd ruim 30 kilo aangekomen en enorm vet geworden. Ik weet niet waar ik moet beginnen om weer op normaal gewicht te komen en er oke uit te zien. Ik ben onzeker en begin depressief te worden. Ik zit te denken aan een kuur maar weet het allemaal niet.. misschien anavar? Winstrol?
Ga veel en ver wandelen en probeer te gaan hardlopen, de snelheid is daarbij niet zo belangrijk. Bij de meeste mensen wordt dan de eetlust MINDER, zodat je een soort zelfversterkend effect op het afvallen krijgt.
 
Je kunt alles prachtig opdelen en logisch uiteenzetten

Ik ben het eind zoek.
Ik weet niet waar ik moet beginnen om weer op normaal gewicht te komen en er oke uit te zien.
Gezever die je het beste kunt negeren van jezelf

ik ben in corona tijd ruim 30 kilo aangekomen en enorm vet geworden.
Resultaat van een tijd lang slechte keuzes

Ik ben onzeker en begin depressief te worden.
Wake up call, iedereen is onzeker
Ben je wel echt depressief of is dit 2021 speaking?

Ik zit te denken aan een kuur maar weet het allemaal niet.. misschien anavar? Winstrol?
Er is geen magic pill.

Ga een tijd lang juiste keuzes maken zoals hierboven al gezegd is, dan draai je het resultaat om.
 
Wandelen en hardlopen is ook zeer goed tegen neerslachtigheid (door sportende psychiaters zoals Bram Bakker aanbevolen tegen depressie).
 
Veel nieuwe accounts met voor de hand liggende vragen en knipoog naar anabolen, trollenleger?
 
Veel nieuwe accounts met voor de hand liggende vragen en knipoog naar anabolen, trollenleger?
Nee opzoek naar een manier om 'snel' weer 'normaal' te worden..
 
Je kunt alles prachtig opdelen en logisch uiteenzetten



Gezever die je het beste kunt negeren van jezelf


Resultaat van een tijd lang slechte keuzes


Wake up call, iedereen is onzeker
Ben je wel echt depressief of is dit 2021 speaking?


Er is geen magic pill.

Ga een tijd lang juiste keuzes maken zoals hierboven al gezegd is, dan draai je het resultaat om.
Merci voor uw reactie, in tegenstelling tot andere zeer gewaardeerde reactie. Dank
 
30kg, ben je zeker een jaartje bezig. Als je het normaal wilt doen
 
462 dagen met 500 cals tekort per dag, in het begin kun je wel wat dieper maar reken op een jaar, als je gaat crashen ga je het niet lang volhouden.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211215-124226_Calculator.jpg
    Screenshot_20211215-124226_Calculator.jpg
    31 KB · Weergaven: 69
Van anabolen val je niet af.

Train je? Sport je? Houd je voeding bij? Daar beginnen..
 
Ik zat in dezelfde situatie als jij mei dit jaar. Ik woog 123 kilo. Denk dat mijn vet percentage ongeveer 35% was.

Ik ben eerst elke dag gaan lopen met rugzak en interval training gaan doen hardlopen. Daarna begonnen met ongeveer 3km rennen 4x in de week, daarna elke dag tot ik aan een stuk 10 kilometer kon rennen op ongeveer 8,5 km per uur. Dit heb ik nog een maandje tot anderhalve maand volgehouden. En ben ondertussen lichtjes krachttraining erbij gaan doen.

Toen ik dat eenmaal voor elkaar gebokst had woog ik ongeveer 105 kilo, maar was ik ook veel massa kwijt. Dus ben ik begonnen met full time krachttraining, nu weeg ik weer 120 kilo maar is mijn vet percentage 24%. Tot eind januari wil ik blijven 'bulken' en daarna cutten tot ongeveer 15% vet.
 
Back
Naar boven