XXL Nutrition

Ik heb last van man boobs.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oale diktit dat je bent

Ik weet dat mijn dikke tieten er afzichtelijk uitzien maar kan je het er misschien wat minder hard inwrijven? Thanks. Ik geloof in constructieve adviezen. :emo:
 
Welk advies wil je nog krijgen?
 
Nee ik wil echt niet onder het mes hoor. Dat zie ik niet zitten. Vooral de prijs zie ik niet zitten. Het is harstikke duur.
In dat geval kan het off-label-gebruik van tamoxifen nog steeds interessant zijn.
 
Welk advies wil je nog krijgen?

Nou...ik ben eigenlijk wel tevreden met sommige adviesen hier. Ik denk dat ik wel weet wat mij te doen staat. Over een maand post ik weer een paar foto's van mijn tieten en dan hoop ik dat ze wat geslonken zijn.
Byye.
 
In dat geval kan het off-label-gebruik van tamoxifen nog steeds interessant zijn.

Ja alleen moet ik daarvoor wel naar mijn huisarts toe gaan en hij is nogal hantastelijk. :emo:
Als hij zegt dat hij ergens naar wil kijken dan gaat hij er sowieso uitgebreid aan voelen. Dat zal hij met mijn borsten waarschijnlijkv dan gaan ook doen. En dat vind ik behoorlijk genant.
 
The Boob nu begint je troll gehalte dermate doorslaande vormen aan te nemen dat het op gaat vallen ..

een hantastelijke huisarts die graag aan je man-boobies zit .. je kan ook doorslaan
 
Ja alleen moet ik daarvoor wel naar mijn huisarts toe gaan en hij is nogal hantastelijk. :emo:
Als hij zegt dat hij ergens naar wil kijken dan gaat hij er sowieso uitgebreid aan voelen. Dat zal hij met mijn borsten waarschijnlijkv dan gaan ook doen. En dat vind ik behoorlijk genant.
Je bent waarschijnlijk aan het trollen, maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij.

Ik ga je topic sluiten, want alles is zo'n beetje gezegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven