MuscleMeat

Ik heb last van man boobs. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Boob

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2020
Berichten
195
Waardering
201
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
23%
Hallo heren hoe gaat het?
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik heb nogal last van borsten. Maar ik ben wel een man.
Dus uhm....dat vind ik wel een beetje vervelend eigenlijk. Omdat ik een man ben vind ik het toch niet zo fijn om met zulke dikke tieten rond te lopen.
Dus ik wil er wel graag van af eigenlijk. Ik ben al een beetje aan het trainen om mijn lichaam strakker te krijgen maar ik denk dat ik er een tandje bij moet zetten.
En kwa voeding weet ik ook niet waar ik moet beginnen.
Dus ik zou graag wat tips willen ontvangen van jullie.
Dankjewel.
 
Blijven afvallen tot een laag vetpercentage en dan bekijken hoe erg het nog is :thumb:
 
Blijven afvallen tot een laag vetpercentage en dan bekijken hoe erg het nog is :thumb:

Ik moet helemaal niet afvallen mijn gewicht is gewoon in orde. Het probleem is die dikke tieten van mij.
 
Ik niet wat je vetpercentage is, maar ervan uitgaande dat deze 'normaal' is (wat vind jij in orde?) kan ik je aanraden om naar de huisarts te gaan met je probleem.
 
Ik niet wat je vetpercentage is, maar ervan uitgaande dat deze 'normaal' is (wat vind jij in orde?) kan ik je aanraden om naar de huisarts te gaan met je probleem.

Ik weet mijn vet percentage ook niet. Maar het zal wel gewoon redelijk normaal zijn.
Okay dus ik moet gewoon naar de huisarts zeg maar?
 
Nope, veel plezier met je tietjes

Nou meid dankjewel hoor. Wat een geweldige adviezen had je allemaal. Ik ben nu geweldig opgeschoten.
 
Mag ik jou tit fucken ? Je zou wel aardig strakke tietjes hebben met die VP
 
Als je tieten hebt op 8% moet je een operatie doen.
 
Stuur eens een pic, kunnen we zeggen welke maat BH je moet kopen
 
Stuur eens een pic, kunnen we zeggen welke maat BH je moet kopen

Ja dat ga ik wel ff doen. Maar niet nu want ik moet gaan naar een afspraak. Maar later in de avond ofzo zal ik wel ff laten zien en dan hoop ik maar dat jullie zeggen dat het allemaal nog niet zo erg is. Dankjewel.
Byye.
 
Post gewoon eens een foto. De 8% bij je stats zullen hoe dan ook nooit kloppen.. als je maar net begint en geen benul hebt van voeding zal je niet wedstrijdklaar staan :o

Dus even to the point.
1. Post eens een foto om tips te krijgen
2. lees je hier even in omtrent voeding. Post 1 voor info en post 2 voor de excel die je kan gebruiken. Post anders gewoon je schema even ter indicatie (met macro's etc en die kan je berekenen in de link)
3. hoe train je nu? Want gezien Corona zal je dan niet zwaar kunnen trainen tenzij je een homegym hebt. Dus post ook je schema eens.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Titty gang. Misschien wil je later transgender worden. Dan heb je de boobies al.
 
Ook bij mannen tellen tieten niet als je ze alleen maar hebt omdat je dik bent. Gewoon lekker op dieet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven