XXL Nutrition

Ik heb last van man boobs. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet da trainen maar ff uit je kop en steek deze tijd in lopen/hardlopen/fietsen gaat je meer brengen op vet verlies dan een beetje push ups. Lees ondertussen de post door die marina stuurde over voeding.

Na het werk hardlopen vind ik prima. Ik denk dat ik daar nog wel een restje energie voor heb.
Voorheen fietste ik veel maar sinds ik weer een auto heb fiets ik stukke minder.
 
Post gewoon eens een foto. De 8% bij je stats zullen hoe dan ook nooit kloppen.. als je maar net begint en geen benul hebt van voeding zal je niet wedstrijdklaar staan :o

Dus even to the point.
1. Post eens een foto om tips te krijgen
2. lees je hier even in omtrent voeding. Post 1 voor info en post 2 voor de excel die je kan gebruiken. Post anders gewoon je schema even ter indicatie (met macro's etc en die kan je berekenen in de link)
3. hoe train je nu? Want gezien Corona zal je dan niet zwaar kunnen trainen tenzij je een homegym hebt. Dus post ook je schema eens.
Nogmaals dan.
Leesvoer voor voeding
 
strakke bh helpt om effect te minderen
 
Zet da trainen maar ff uit je kop en steek deze tijd in lopen/hardlopen/fietsen gaat je meer brengen op vet verlies dan een beetje push ups. Lees ondertussen de post door die marina stuurde over voeding.
Abs are made in the kitchen. Same for boobs! :D:trollface:
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel een klein beetje opgewonden raakte van die foto...

(Ik ben op mijn werk dus reageer ff vlug)
Jeetje zeg. Dit zijn nou niet bepaald reacties die ik had verwacht op het BB forum. :emo:
 
Ik vind het allemaal maar erg onsmakelijk, de foto's én de reacties 🤢🤮🥴
 
Ik vind het allemaal maar erg onsmakelijk, de foto's én de reacties 🤢🤮🥴

Ach kom op zo dik zijn mijn tieten nou toch ook weer niet? :emo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven