MuscleMeat

Ik heb mijn P!

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd man!! gooi eens een mooi filosofisch citaat neer over krachttraining!
 
en wat ben je nu met zo een diploma?
mensen die goed zijn in filosoferen kunnen dingen toch vaak mooi verwoorden of ben ik mis? Anders zou je wel een goede verkoper kunnen worden of fitnessinstructeur en groepslesgever en dan tijdens de beginnelingengroepslessen tijdens de 2 minuten pauze een leuk verhaaltje verzinnen :D
 
en wat ben je nu met zo een diploma?
mensen die goed zijn in filosoferen kunnen dingen toch vaak mooi verwoorden of ben ik mis? Anders zou je wel een goede verkoper kunnen worden of fitnessinstructeur en groepslesgever en dan tijdens de beginnelingengroepslessen tijdens de 2 minuten pauze een leuk verhaaltje verzinnen :D

Nu kan die naar de Uni! ;)
 
Gefeliciteerd

Wat kan je nou doen uiteindelijk met een Filisofiegraad?
 
goed gedaan kerel
 
Nu kan die naar de Uni! ;)

Ik zit al op de uni ;)

Je kan een heleboel richtingen op met filosofie, ik weet alleen nog niet wat ik wil. Net zoals na bijvoorbeeld een studie rechten ben je ook na een studie filosofie aantrekkelijk voor bedrijven door de grote mate van logische redenatie en ruimdenkendheid die bij deze studie komt kijken. Maargoed, moet nog 4 jaar door... Daarna misschien nog iets anders studeren, maar dat zien we dan wel weer.
 
Ik zit al op de uni ;)

Je kan een heleboel richtingen op met filosofie, ik weet alleen nog niet wat ik wil. Net zoals na bijvoorbeeld een studie rechten ben je ook na een studie filosofie aantrekkelijk voor bedrijven door de grote mate van logische redenatie en ruimdenkendheid die bij deze studie komt kijken. Maargoed, moet nog 4 jaar door... Daarna misschien nog iets anders studeren, maar dat zien we dan wel weer.

wtf is een propedeuse? heb je nu een bachelor of master in de filosofie?
 
Ja. Maar wat is nu eigenlijk een propedeuse, he? Dat is de vraag.
 
Ja. Maar wat is nu eigenlijk een propedeuse, he? Dat is de vraag.
interresantdoenerij,daar hebben die studentjes een handje van,moeilijke benamingen uitkraaien enzo :D
Dat doen ze om zich slimmer voor te doen dan iemand die niet studeerd,Hetzelfde als een doktershandschrift,totaal onleesbaar voor gewone mensen ,maar voor dokters onder elkaar heel begrijpelijk enzo,pffffff,Maar in iedergeval gefeliciteert
 
Laatst bewerkt:
en wat ben je nu met zo een diploma?
mensen die goed zijn in filosoferen kunnen dingen toch vaak mooi verwoorden of ben ik mis? Anders zou je wel een goede verkoper kunnen worden of fitnessinstructeur en groepslesgever en dan tijdens de beginnelingengroepslessen tijdens de 2 minuten pauze een leuk verhaaltje verzinnen :D

Alsof elk diploma gericht moet zijn op toekomstige jobs :roflol:, sommige mensen willen nu eenmaal studeren om kennis op te doen, het oorspronkelijke doel ook trouwens van universitaire richtingen.
 
interresantdoenerij,daar hebben die studentjes een handje van,moeilijke benamingen uitkraaien enzo :D
Dat doen ze om zich slimmer voor te doen dan iemand die niet studeerd,Hetzelfde als een doktershandschrift,totaal onleesbaar voor gewone mensen ,maar voor dokters onder elkaar heel begrijpelijk enzo,pffffff,Maar in iedergeval gefeliciteert

Je komt nogal gefrustreerd over, dennis+cijfer. Wil je erover praten?
 
gefeliciteerd idd ja :)
 
en nu het brein op gang brengen en de nieuwe gedachtes de vrije loop laten opschemeren! gefeliciteerd
 
interresantdoenerij,daar hebben die studentjes een handje van,moeilijke benamingen uitkraaien enzo :D
Dat doen ze om zich slimmer voor te doen dan iemand die niet studeerd,Hetzelfde als een doktershandschrift,totaal onleesbaar voor gewone mensen ,maar voor dokters onder elkaar heel begrijpelijk enzo,pffffff,Maar in iedergeval gefeliciteert


Yup voor jou moeilijke woorden fungeren om interessant te doen en dokters schrijven in een andere taal om zo het idee te wekken te behoren tot een exclusieve geheime genootschap die niet toegankelijk is voor dombo's als jij :rolleyes:


(lol)
 
Back
Naar boven