AndroidHealthClinic

Ik heb saus nodig, wie kan mij helpen?

Bezoekers in dit topic

heb je al bij een makro/sligro/hanos geprobeerd?
Sinds 1 juni is de Makro trouwens niet meer open voor consumenten, dus heb je een pasje nodig.

Ik zie trouwens op de officiele website dat ie niet meer in het assortiment zit...
 
Bekijk bijlage 494609
Misschien is dit wat? De hot chilli?
Vanaf donderdag bij Lidl.
20200617_171620.jpg
Iets pittiger en wat vloeibaarder dan de bulls-eye maar niet verkeerd.
 
Bekijk bijlage 494690
Iets pittiger en wat vloeibaarder dan de bulls-eye maar niet verkeerd.
Hier is een test gedaan waar die Bullseye op #1 uitkwam. Wellicht zijn de #2, 3 of 4 de moeite van het proberen waard (Heinz, Yildriz of Calvé).

Ik zag dat die van de Aldi ergens anders als best was getest.
 
Bekijk bijlage 494690
Iets pittiger en wat vloeibaarder dan de bulls-eye maar niet verkeerd.
Nice dat je er wat mee kan/het wat vind. :) Heb ik de folder niet voor niets doorgebladerd :roflol:
Hier is een test gedaan waar die Bullseye op #1 uitkwam. Wellicht zijn de #2, 3 of 4 de moeite van het proberen waard (Heinz, Yildriz of Calvé).

Ik zag dat die van de Aldi ergens anders als best was getest.
Best getest wil niet zeggen qua smaak... dat is zo persoonlijk... Wat de een het beste vind vind de ander ronduit niet te pruimen :o
 
Ik ben zelf liefhebber van ‘smoked sriracha’ en allerlei tabasco soorten. Chipotle is mijn Favo onder de tabasco.
 
Ik heb net deze gekocht bij Lidl:
IMG_20200618_175932.jpg
Momenteel hebben ze daar nog meer sauzen, geen idee of het wat is.
1592501290333.png1592501307629.png1592501335336.png
Zelf ga ik meestal voor low kcal en gooi ik Tabasco extra hot, Sriracha of deze doorheen:
IMG_20200618_193054.jpg
En adjuma / madame Jeanette en XXL Light Sauce.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Franks red hot favoriet hier.
 
Ik heb net deze gekocht bij Lidl:
Bekijk bijlage 494785

Ik vandaag ook, smaaktest nog niet gedaan, ruikt wel goed! Zag thuis pas dat er 1% whiskey in zit. Niet teveel van nemen dus dadelijk wordt ik dronken haha.

SMAAKTEST: Goedgekeurd, goede saus voor bij de bbq. Lekker spicy ook, ik had mijn kipspiezen ook gekruid met oa chillipeper en dat was hot hot hot. Gelukkig kan ik kwa pittig eten wat hebben :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik vandaag ook, smaaktest nog niet gedaan, ruikt wel goed! Zag thuis pas dat er 1% whiskey in zit. Niet teveel van nemen dus dadelijk wordt ik dronken haha.
Nog ffkes 6 weken wachten, na de contest/cut test ik m..
 
Sweet Baby Ray is ook de moeite waard, maar XXL Light Sauce kan er ook mee door. :P
 
Post-cut/pre-bulk meeting organiseren?:rolleyes:
Een meet in de gym zal nog wel ff duren. Als we weer zonder maatregelen kunnen trainen en eten.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Een meet in de gym zal nog wel ff duren. Als we weer zonder maatregelen kunnen trainen en eten.

Dacht meer aan een eet uitje!
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Ik weet niet of mijn tips hier welkom zijn aangezien je me behandeld als dood.


me too ,

maar wees gerust zodra de spuit er weer in is gegaan komt de oude droef weer terug ,het blijven labielo's hé die juicers
 
Goed nu ik jullie aandacht heb.
Ik zoek al enige tijd een vervanger voor de volgende saus:
Bulls-eye red hot chili sauce.
Bekijk bijlage 494551

Meeste red hot chili sauzen zijn zoet of veel te pittig. De variant van Bulls-eye was de perfecte combinatie van smaak en pittigheid alleen ik kan dit product nergens meer vinden.
Volgens mij wordt het ook niet meer geproduceerd.

Heeft iemand hier een saus(uit een fles) die hier op lijkt?

Met Vriendelijke Groet,

Corrie en de kids.
AAB43842-A56A-4A8C-829D-40170C142067.jpeg

zou even in duitsland gaan kijken
 
Back
Naar boven