MuscleMeat

Ik heb spieren, wat nu?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat maakt het nou uit hoe hij eruit ziet?
volgens mij echt niks.
geef gewoon antwoord op de vraag hoe je je spieren kan onderhouden, want dat is wat hij vraagt.. dat hij erbij verteld dat hij 1 jaar bezig is was misschien niet zo slim, maar daar moeten jullie toch doorheen kunnen kijken?

even voor de duidelijkheid:

Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)
 
:roflol:



OT ik ben beniewd naar foto"s

hoezo? hij zal heus geen bruut bb fysiek hebben :roflol:

als hij tevreden is, dan is het goed toch? niet iedereen wil door blijve traine en groeien tot een buffel.
 
hoezo? hij zal heus geen bruut bb fysiek hebben :roflol:

dat weet je nooit toch:roflol: meschien heeft hij een kuurshema"tje van sisevano overgenomen

als hij tevreden is, dan is het goed toch? niet iedereen wil door blijve traine en groeien tot een buffel.

zie mijn vorige post :rolleyes:
 
ja want daar groeien je spieren niet van??? :rolleyes::rolleyes:

on topic: ga je spieren onderhouden bij health city

Hahaha hoesow?? ik train nu 7maanden 3x per week 1uurtje, en ik groei nog steeds als kool dus 3x per week is prima hoor;)


Of je bedoelt het sarcastisch:P
 
De titel staat er ook wel een beetje droog vind ik.... Dus een beetje humoristische antwoorden kan je wel verwachten.

Maar goed... Ik weet niet wat je gedaan heb om het zo te krijgen, maar ik zou zeker niet stoppen en op onderhoud blijven trainen om je lichaam in shape te houden. Gewoon op gevoel doorleven... Vind je dat je stijgt in bf, cardio opvoeren en vind je dat je massa achteruit gaat, weer gaan gainen.
Succes!
 
hetzelfde blijven eten zoals je nu doet,
Niet zwaarder gaan trainen dan je nu doet.

je lichaam rustig blijven trainen, niet zwaar en zien dat je genoeg eiwitten binnen krijgt
 
Maar wat je moet doen is op onderhoud trainen/eten uiteraard.

Gewoon 2/3x per week trainen en zorgen dat je telkens dezelfde gewichten pakt. Voeding doe je ook op onderhoudsbasis.

Wel saai lijkt me er zijn toch altijd wel een paar kleine dingetjes die beter kunnen ;)
 
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen als ik mn doel bereik. (In mijn geval zal dit nog wel een aantal jaren duren:P). Maar ik heb niet wens op echt huge te worden, maar gewoon een mooi gespierd, fit lichaam te krijgen.

Waarom is er niemand die gewoon op de vraag wilt antwoorden? Het is toch gewoon een normale vraag?
 
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen als ik mn doel bereik. (In mijn geval zal dit nog wel een aantal jaren duren:P). Maar ik heb niet wens op echt huge te worden, maar gewoon een mooi gespierd, fit lichaam te krijgen.

Waarom is er niemand die gewoon op de vraag wilt antwoorden? Het is toch gewoon een normale vraag?

lees reactie boven je ;)
 
Fijn dat je eindelijk 60kg kan bankdrukken!
 
Het zou mij verwonderen dat je echt buffe spieren hebt..Foto?:p

Als je vindt dat je teveel spieren hebt of gewoon weg genoeg spieren hebt, gewoon blijven eten, maar ik zou door doen en nog meer groeien!
Haal je voordeel eruit nu je nog jong bent, ik wou dat ik ook al vroeger was begonnen. Ben nu zelf 3 weken bezig.
Erg apart dat je nog maar 3 weken bezig bent maar al wel meer dan 800 posts hebt op dit forum. Waarom zou je btw nog vroeger beginnen? vergis je niet, dat wanneer je nu verkeerd traint dat je daar later veel spijt van zult krijgen. Anyway... ik vind 16 een mooie leeftijd om goed te beginnen, maar dat is persoonlijk.
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

Nou mooi dat je je doel bereikt hebt.
Ik zou zeggen stel voor jezelf een nieuw (grensverleggend) doel. Misschien krachtgerelateerd, of juist iets wat een combi van veel kracht en veel conditie vergt. Dan wordt het ook een uitdaging om je spiermassa te behouden.

Maar even wat anders. Vat het niet verkeerd, ik heb enige ervaring. Vaak als jongens bij me komen met een soortgelijke vraag als de jouwe, blijkt achteraf dat een vriendinnetje of moeders liepen te zeuren over de bereikte fysiek. Dan moest de persoon in kwestie maar es ophouden met groter worden, terwijl hij dit zelf wel zo graag wil. Dat leverd wat strijd op. Ik hoop voor je dat het in jou geval niet zo is, maargoed ik benoem het even.

Succes met het vinden van een nieuw doel. ;)
 
Maar even wat anders. Vat het niet verkeerd, ik heb enige ervaring. Vaak als jongens bij me komen met een soortgelijke vraag als de jouwe, blijkt achteraf dat een vriendinnetje of moeders liepen te zeuren over de bereikte fysiek. Dan moest de persoon in kwestie maar es ophouden met groter worden, terwijl hij dit zelf wel zo graag wil. Dat leverd wat strijd op. Ik hoop voor je dat het in jou geval niet zo is, maargoed ik benoem het even.

Succes met het vinden van een nieuw doel. ;)



Tja.. dat hoor ik ook wel eens vanuit mijn kring.
"Hoe lang wil je nog doorgaan" of "hoe groot wil je worden? ik zou stoppen als ik jou was, vrouwen vinden het toch niet mooi".

Ik snap niet het probleem als je lekker op dreef bent en lekker aan jezelf werkt. Als ik nou heroïne zou gebruiken.. euhmm ja logisch dat ze zeggen dat ik moet stoppen. Maar trainen en lekker sporten? gewoon doen.

Wat Mike al zegt... als het je omgeving is... gewoon doen wat jij wilt!
Als dat is wat jij wilt, en je vriendinnetje vind het niet mooi... moet ze maar mee leven :)

Als je zelf het gestelde doel hebt bereikt, goedzo.. wat wil je zelf nu doen dan?
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

als ik jou was zou ik nu proberen wat meer defenitie in je spieren te gaan brengen.
als je dat niet wilt ga je gewoon 1 á 2 keer per week fitnessen met cardio erbij om je vet% laag te houden en je spieren te behouden.

was ik maar zo snel tevreden met mijn spieren:o
 
Ik zou op rolstoeltafeltennis gaan!
ideale massa behouder!
Succes!
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

Dit is een bodybuilding forum en geen tennis forum ofzo, hier ga je gewoon door.
 
Dit is een bodybuilding forum en geen tennis forum ofzo, hier ga je gewoon door.

Hier ga je gewoon door? Lijkt me je eigen keus, en dit is dan wel een bodybuilding forum, maar is het dan het doel dat iedereen er uiteindelijk uitziet als arnold en ronnie coleman? Ik was dat iig niet van plan.

Als deze jongen tevreden is met zijn spiermassa, en hij is nog maar een jaar bezig dan is dat toch prima? Beantwoord gewoon zijn vraag in plaats van hem af te zeiken. Geldt overigens niet alleen voor jou hoor. Maar dat domme 'flink doen over het internet' is echt zinloos.

@ TS,
Als jij tevreden bent met je massa, gewoon je trainingsintensiteit hetzelfde houden en op onderhoud blijven eten zoals al eerder gemeld werd. Wil je een beetje extra vet kwijt -> Cardioën. Succes!
 
probeer de spieren nu opnieuw kwijt te raken
:hahaha:

Onderhouden doe je door niet progressief te trainen. Zeker niet denken dat je spieren kan behouden door niets te doen, want dan zal je ze gewoon verliezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven