Fitness Seller

Ik heb spieren, wat nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is offtopic maja waar gaat dit topic nou eigenlijk over, maar wat is eigenlijk het verwachte spierverlies (en hoesnel/veel) wanneer iemand stopt met trainen? Ik snap dat dit natuurlijk zeer persoonsafhankelijk is, ivm opgebouwde massa/voeding maar zijn hier onderzoeken over gedaan?
xx
 
:hahaha:

Onderhouden doe je door niet progressief te trainen. Zeker niet denken dat je spieren kan behouden door niets te doen, want dan zal je ze gewoon verliezen.

En hoe train je dan niet progressief, vraag ik me al ff af. Is dat dan bvb 14 kg voor biceps nemen ipv 18? Of biceps maar 1 keer om de 2 weken ipv 1 keer in de week.
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)


Het strand op man! Hunting for chick's....:)
 
Hey,

Ik ben al een tydje bezig (1 jaar) en ik heb de gewenste spieren. Wat nu? Moet ik gwn doordoen of moet ik stoppen of het rustiger aandoen?


Thanks,
Matthias :)

Gewoon lekker rustig aan doen, zodat het trainen nog leuk is en je je spier behoudt.

Tip: je kunt er ook naar gaan kijken om wat vet te verliezen zodat je spieren beter uitkomen. Zorg er in dat geval voor dat je goed blijft trainen om je spieren te behouden.
 
Genoeg spiere? Kweek je nieuwe verse spiere dan?
Groot genoeg? No way, dat zijn ze nooit in dit wereldje.
 
^tuurlijk wel.. ik heb een doel waar ik naartoe werk, daarna gaat het voor mij alleen om onderhoud, en ik ben zeker niet de enige.
 
Gewoon niet meer zwaarder gaan dan met je gewichten maar je zult wel moeten blijven trainen en goed eten wil je je spiermassa behouden.

Maar ben het wel met mensen eens dat je dan beter naar het fitness gedeelte kunt gaan van het forum in plaats van bodybuilding, er is niet voor niks een Dutchfitness forum!
 
ik zou ze verkopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven