Fitness Seller

Contest Log Ik hou van eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe zijn je duimen?
 
In!
 
Ging best prima eigenlijk, maar ook alleen wat singels gedaan. Rustig er aan wennen, voelt nog wel een stuk slapper dan met straps maar komt vanzelf I guess.
moest het vorige week noodgedwongen omdat ik mijn straps niet had, maar vond zelf het grote voordeel dat je bovenin kan bracen en onderin niet zoveel loopt te kloten met de straps vastmaken. Voor reps gaat mijn voorkeur wel sowieso naar straps
 
Bench paused:
5x3x115kg

Squat:
5x5x155kg

Bench paused:
6x90
4x6x100kg

Assistance.

Comment: Alle opwarmsets weggelaten. Waardeloze training, wristwraps vergeten dus bench voelde gaar net als lowbar squat(rip polsen). Ook verkeerde schoenen mee :roflol:. Achja alle gewichten gehaald, zaterdag weer.
 
Oja mijn log.

Vanochtend 15min hometrainer.


Legs vandaag:



Ssb squat:

10x17

5x57

3x97

1x137

8x157 belt PR



https://www.instagram.com/p/CKeY1ygHBLKownF7um6zcuQ_l_W0_w2d10iIpU0/?igshid=v47kh7k5okhe



Hatfield ssb squat:

5x57

15x97 beltless

15x97 beltless



Calve raise ssb:



12x87kg op boxen

15x67kg



Bulg split sq(dumbell totaal gewicht)

10xbw L en R

15x40kg L en R

25xbw L en R misselijk



Stiff legged deadlift(dumbell totaal gewicht)

10x40kg

9x100kg no belt

13x80kg no belt

Comment: knaltraining. Mis wel dingen als een legpress, hacksquat leg ex etc. om allout op te gaan maar gaat prima zo.
 
gefeliciteerd hé

 
nog getraind?
 
Proficiat met je 160kg squat voor enkele reps, sick man
 
Thanks Robijntje! :heart:

Het voelde extra goed na deze complimenten
 
Daar dient het forum voor he poppemietje xo
Denk dat ik binnenkort maar een keer ga voor die 6kg glimmende dumbells voor de side raises. Ik vind ze erg intimiderend. Ik vergelijk ze vaak met het hoofd van wovano, dan denk ik deze zijn echt onmogelijk om te heffen :s
 
Denk dat ik binnenkort maar een keer ga voor die 6kg glimmende dumbells voor de side raises. Ik vind ze erg intimiderend. Ik vergelijk ze vaak met het hoofd van wovano, dan denk ik deze zijn echt onmogelijk om te heffen :s
Dan train je in een pussygym
 
Back
Naar boven