XXL Nutrition

Ik kan 2 weken niet traine. Wat moet ik eten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dzqd

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
63
Waardering
0
Mijn hand is gehecht en kan deze dus twee weken niet gebruiken.
Maar ik weet nu niet goed wat ik het best eet. En hoeveel kcal/per dag ik moet eten om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.

Kan iemand me wat raad geven?
 
gewoon blijven eten zoals je gewend bent en zorgen voor genoeg eiwitten.
 
wel!

je kunt ook wat aan je conditie gaan werken. Zou zelf wat minderen in kh.
 
Ik neem aan dat zijn gehechte hand is ingewikkeld?
Conditie trainen kan lastig worden ivm zweten, teveel bloed dat naar zijn hand stroomt, etc..
Ik persoonlijk zou mijn voeding wat minderen en de voorkeur aan eiwitrijke maaltijden geven.
Spierafbraak is in veel gevallen overrated en dus niet van toepassing als je een pauze van twee weken neemt.
Zolang je jezelf niet uithongert is er geen probleem.
 
Ik neem aan dat zijn gehechte hand is ingewikkeld?
Conditie trainen kan lastig worden ivm zweten, teveel bloed dat naar zijn hand stroomt, etc..
Ik persoonlijk zou mijn voeding wat minderen en de voorkeur aan eiwitrijke maaltijden geven.
Spierafbraak is in veel gevallen overrated en dus niet van toepassing als je een pauze van twee weken neemt.
Zolang je jezelf niet uithongert is er geen probleem.


Het is indd lastig, als ik even loop begint mijn hand te kloppen. En ik denk er hetzelfde over op gebied van voeding.
 
Ik zou iets minder gaan eten, maar niet overdrijven
 
Hoog in de eiwitten blijven zitten;).
 
gewoon minder eten/op onderhoud en heel clean/eiwitrijk eten, dan zal er weinig misgaan
 
ik ben afgelopen dinsdag ook gehecht in mijn rug onder en boven in totaal 7 maar kan denk ik ook nog ff nie trainen .
pak dagelijks me amino`s eiwitten zoals gewoonlijk verander niet echt alleen niet te veel vet .

suc6!
 
mja hechting kan nog meevallen denk ik
of cross grip fronts
 
mja hechting kan nog meevallen denk ik
of cross grip fronts

squat met 1 hand gaat niet. En men hand is gehecht aan de knokkels.
Ik kan men pink nog niet eens plooien omdat er nog hechtingen inzitten.
Dus squat zal niet gaan of zeer pijnlijk.
 
ok, nee dan mischien beter geen cardio. Wat minder eten zoals iedereen zegt idd. koolhydraten minderen lijkt me het makkelijkst. vet/eiwit gewoon zelfde houden .
 
Ik zou minder gaan eten als je niet traint. ca 500 kcal gem minder, eiwitten hetzelfde houden en niet minder dan 60 gr koolhydraten bij je maaltijden nemen. Je kan wellicht wel cardioon 3 keer per week....
 
hallo, ik had een schaafwond op me borst is gaan zweren gisteren bij dokter geweest ik heb een schema van 6 dagen training nu ben ik 2 dagen gegaan wil maandag weer proberen ben een doorzetter maar moet ik protine blijven gebruiken als ik thuis zit ook gewoon 2 x daags? leroy
 
iets minder carbs eten. verder gewoon zorgen dat je genoeg eiwit binnenkrijg.

verder niet te moeilijk doen.
 
Back
Naar boven