AndroidHealthClinic

ik kom er niet meer uit wie kan mij helpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spruitje1996

Novice
Lid geworden
11 nov 2014
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
83kg
hallo,
ik ben 23 jaar weeg 72 kilo maar wil van mijn vet af. ik ben 169 lang.

wat vinden jullie van dit eetschema?
ik doe cardio 3 keer in de week.
 

Bijlagen

  • schema.jpg
    schema.jpg
    84,8 KB · Weergaven: 233
Je kan toch niet op 1300 cal leven?
 
Ik heb het wel best een lange tijd gedaan, is er iemand die een schema kan maken tegen een vergoeding dat is geen probleen
 
Dit is toch geen schema? dit zijn een aantal random bij elkaar gezette voedingsmiddelen in een sheet.
Doe eens je best, kom op zeg. Als je iemand kon betalen om van je probleem af te komen, deed je het dan ook?
Wats mis met deze generatie.
 
mijn generatie? niet iedereen is hetzelfde en heeft er hele dagen tijd voor omdat die bijna elke week weg is voor het werk:eyes:
 
mijn generatie? niet iedereen is hetzelfde en heeft er hele dagen tijd voor omdat die bijna elke week weg is voor het werk:eyes:
Ben elke dag weg voor het werk. Toch gelukt om een voedingsschema te maken.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ben elke dag weg voor het werk. Toch gelukt om een voedingsschema te maken.

snap ik maar het is vaak dat ik dan nog ook nog geen internet of iets heb en vooral een echt goed schema wil hebben.
omdat ik ook niet altijd aan het voedingsschema kan houden omdat het gewoon niet mogelijk is met werk.
 
snap ik maar het is vaak dat ik dan nog ook nog geen internet of iets heb en vooral een echt goed schema wil hebben.
omdat ik ook niet altijd aan het voedingsschema kan houden omdat het gewoon niet mogelijk is met werk.

Waar een wil is is een weg knul.
Maar zo te lezen wil je het niet graag genoeg.
En hzo wil je een voedingschema kopen terwijl je je er niet aan kan houden?
 
  • Like
Waarderingen: dcp
snap ik maar het is vaak dat ik dan nog ook nog geen internet of iets heb en vooral een echt goed schema wil hebben.
omdat ik ook niet altijd aan het voedingsschema kan houden omdat het gewoon niet mogelijk is met werk.
En is het ook niet mogelijk om maaltijden voor te bereiden en mee te nemen?
 
snap ik maar het is vaak dat ik dan nog ook nog geen internet of iets heb en vooral een echt goed schema wil hebben.
omdat ik ook niet altijd aan het voedingsschema kan houden omdat het gewoon niet mogelijk is met werk.
Via myfitnesspall je voeding tracken en een vast kcal doel aanhouden met oog op voldoende eiwitten en zo veel mogelijk gezonde voeding is een optie
 
En is het ook niet mogelijk om maaltijden voor te bereiden en mee te nemen?

ik ben vaak een week van huis zonder koelkast dus dat word lastig daarom wil ik zn goed mogelijk schema hebben. de wil is er wel sporten en alles geen probleem voor mij.
alleen het is nogal lastig om zelf alles uit te zoeken ook wel vaak gedaan helemaal voor ik begon met dit werk.
 
Dit voedingsschema kan je beter niet volgen, slaat nergens op.
 
ik ben vaak een week van huis zonder koelkast dus dat word lastig daarom wil ik zn goed mogelijk schema hebben. de wil is er wel sporten en alles geen probleem voor mij.
alleen het is nogal lastig om zelf alles uit te zoeken ook wel vaak gedaan helemaal voor ik begon met dit werk.
hoe had je verwacht die kipfilet en kwark dan te bewaren, zonder koelkast?
 
Waarom wil je een voedingsschema als je nu al weet dat je het niet gaat volgen?
 
Waar vind je werk waar je een week van huis bent zonder koelkast .. zelfs de militairen in afghanistan hebben een koelkast op het compound

krijg meer het idee dat het luiheid is ..
Wat eet je als ontbijt nu ?
 
Als je stroom tot je beschikking hebt zou je een koelkast kunnen aanschaffen.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven