Fitness Seller

Ik kom niet aan maar groei wel !?

Bezoekers in dit topic

Sem

Novice
Lid geworden
23 apr 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
57kg
Vetpercentage
10%
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar oke !
Ik heb net een account aangemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb.

INFO: 18 Jaar
166 CM
57 KG
2700 Kcal

Ik trainde 2 jaar geleden al ( toen ik 16 was ) Was erg serieus bezig, ik wist precies wat ik at. Ik wist wat en wanneer ik welke spiergroep wilde trainen. En dat deed ik een half jaar. En was echt bizar groot geworden vergeleken hoe ik er eerst uitzag.. toen was ik gestopt ivm lange vakantie en motivatie verlies. ( groeide bijna niet meer )

Nu ben ik het weer aan het oppakken. Sinds 2 maanden geleden. En ik heb gelukkig weer erg snel mn bouw opgepakt, en ben duidelijk weer gegroeid.. MAAR er is toch iets aparts. Ik ben al een stuk groter als eerst. Kracht is ook gestegen, ik eet 2700 Kcal per dag. Ik houd mijn voedingswaarde dagelijks bij. " My Fitnesspall "

340G Carbs
75G Vet
170G Eiwit (ga ik altijd overheen.. niet expres)

Maar toch val ik af. Ik weeg nu net 57 Kg. Terwijl ik 4/5x train in de week. 2700kcal eet per dag. En ik overduidelijk een stuk groter ben geworden sinds ik weer begonnen ben.

Wat moet ik doen om aan te komen.. ik zat zelf te denken aan nogmeer kcal & voornamelijk carbs omhoog te gooien..

Hoop dat iemand de moeite neemt om dit allemaal door te lezen en mij kunt helpen !
 
Wat je moet doen is simpel ... meer eten ...

Meer eten dan je onderhoud is aankomen , minder eten dan je onderhoud is afvallen ..

Bovendien zit je vol in de groei , je hormonen spelen daarbij ook een rol
 
Maar hoe komt het dat ik dan wel duidelijk zichtbaar groter word ? En hoe kan ik het beste nogmeer kcal eten ? Want 27/2800 kcal per dag zit ik al aardig vol aan het eind van de dag.... dus wat is niet zo machtig met veel kcal, waar niet overdreven veel vet etc in zit..
 
2700 is ook behoorlijk weinig als je veel traint en actief bent.
 
2700 is ook behoorlijk weinig als je veel traint en actief bent.
Oh ik dacht dat het opzich best wat is, aangezien ik 1,66 ben en maar 57 kg weeg
 
Oh ik dacht dat het opzich best wat is, aangezien ik 1,66 ben en maar 57 kg weeg

Dat zal de reden zijn dat je niet veel af valt.

Het is eigenlijk heel simpel, het maakt niet echt uit hoe veel je eet, als je af valt of niet aan komt maar dat wel wilt, moet meer eten.

Probeer eens een maand of 2 3200 kcals te eten.
 
Hoe ziet een dag eruit zoals vandaag ?
Wat heb je gegeten en wat ga je nog eten ?

Vermeld de macros er eens bij ..
Ik denk dat je best wat meer voedsel kan eten die meer voedingswaarden bevatten ..
 
Hoe ziet een dag eruit zoals vandaag ?
Wat heb je gegeten en wat ga je nog eten ?

Vermeld de macros er eens bij ..
Ik denk dat je best wat meer voedsel kan eten die meer voedingswaarden bevatten ..
+1
Ben zelf ook maar een kleintje maar haalde zo de 4000+ kcal (wel met opbouwen)
 
Wat jij nu ervaart zijn 'beginner gains' terwijl je op onderhoud eet, dus je verliest vet en je spiermassa neemt toe. Daarom lijkt het alsof je 'groter' wordt. Nu kom je daar nog mee weg, maar op een gegeven moment is de rek eruit en zul je meer moeten gaan eten.
 
Een toename van spierspanning en vocht in je spieren (krachttraining stimuleert vochtretentie in je spiercellen) kan ook bijdragen aan groter ogen maar (nog) niet zwaarder worden.
 
Back
Naar boven