Fitness Seller

Ik kom niet in spiermassa aan HELP!

  • Topic starter kel49
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 5K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Steks tjah mijn weegschaal zegt het haha
Als dat van een weegschaal komt heeft het weinig waarde.

Waar komt je ongeveer op uit als je het vergelijk met deze voorbeelden?
IMG_3309.jpeg
 
ik sta er niet tussen haha maar als ik zo kijk dan op 20/22 % maar dan toch echt met slappere huid zal wel combi zijn met vet en weinig spiermassa? want ik voel me 40% haha
ik heb wel spieren zichtbaar op me buik maar dan is alles wel gezegt tis niet strak meer
 
ak ??
 
Las laatst ergens 'getting older sucks' :bang:
Wat jij omschrijft is normaal, je moet nu eenmaal wat strikter zijn naarmate je ouder wordt.
Overeten hoeft niet, een handje noten, eetlepel goede olie, pindakaas (notenpasta), brok pure chocola, mass gainer...makkelijke kcal's.
Mwhoah valt wel mee, als het goed is ken je je eigen lichaam ook beter. Je zult meer in balans moeten blijven om resultaten te behalen. Voordeel is dat ook dat het weinig boeit wat een ander ergens van vind. Das best relaxed.
kel49 Na mijn laatste cut duurde het wel 6weken voordat ik weer begon te stijgen in gewicht, en klopt dat ik dan ook vaak nog iets droger toon. Niet ben, maar toon.
Je voeding moet echt op orde zijn, en dat steeds meer eten kost tijd, ik denk dat dat voor veel skinny people, een mentaal dingetje is. Rustig aan beter leren eten.
Verder is het vooral hard trainen, je lichaam is taaier geworden en een prikkel om te groeien bereik je niet zomaar. Ik ga echt tot failure op 2 werksetjes, en slechts 2 oefeningen per spiergroep. Hopelijk zijn je gewrichten en pezen nog heel, geen beperkingen of blessures dan is harder trainen waarschijnlijk de beste tip.
Het zijn namelijk niet alleen de jongeren die vaak te relaxed trainen.
Zo leuk hoort het ook niet te zijn, je mag gerust kapot en leeg thuis komen, daar kun je eten en rusten.
Succes :thumb:
 
RonnReeves oke dus is het normaal ik niet in spieren aan kom nog? ik heb natuurlijk ook paar weken intermitted vastig gedaan dus mijn methabolisme is heel hoog denk ik ik heb verder gelukkig geen blessures nog of gewricht pijn ja soms een dag na zwaar trainen maar vrij snel weer weg ....eigenlijk moet ik dus gewoon zo doorgaan ?
 
Mentat aaah haha weet ik da ook weer
 
Ik zou naast je normale maaltijden shakes gaan drinken, dit zijn vaak makkelijke calorien.
 
FitFrenky ik kom inmiddels makkelijk aan me calorieen , spiermassa opbouwen gaat op en neer . lastig te meten vind ik want gebruik daarvoor een weegschaal. Dus weet eigenlijk totaal niet of ik nu goed bezig ben of niet.
 
FitFrenky ik kom inmiddels makkelijk aan me calorieen , spiermassa opbouwen gaat op en neer . lastig te meten vind ik want gebruik daarvoor een weegschaal. Dus weet eigenlijk totaal niet of ik nu goed bezig ben of niet.
als je progressie maakt in de sportschool en je foto's maakt in de zoveel tijd en deze naast elkaar houd moet je progressie (spiermassa) zien aankomen
 
als je progressie maakt in de sportschool en je foto's maakt in de zoveel tijd en deze naast elkaar houd moet je progressie (spiermassa) zien aankomen
en natuurlijk 's ochtends op de weegschaal
 
als je progressie maakt in de sportschool en je foto's maakt in de zoveel tijd en deze naast elkaar houd moet je progressie (spiermassa) zien aankomen
En hier de foto's delen, dan kunnen wij die beoordelen.
 
Nou inmiddels kom ik nu wel flink aan , euhm nu weer iets teveel volgens de weegschaal zit nu ineens op 55 kg ,weegschaal zegt wel ik 400 gram spiermassa ben aangekomen maar of dat klopt geen idee vet ook 600 gram en die is nu net niet die ik extra wil hebben , dus eet nu weer teveel?
 
hoe ziet je week gemiddelde eruit?
dus elke ochtend even hier neerzetten svp en daar een gemiddelde van pakken en deze vergelijken met die van vorige week ;)
 
Wengstertje oooh ik sta 1 keer per week in dit geval de vrijdag op de weegschaal , maar dat moet elke dag dus?
 
Back
Naar boven