XXL Nutrition

Ik kom spiermassa aan in een cut, en val niet af

Bezoekers in dit topic

Als dit alles is wat je eet dan zou je
200 kcal eten (2 bth met kip)
En 275 kcal aan kwark.

Met een geschatte avondmaaltijd kom je net op 1000 kcal ...
Als MFP daar 1900 voor rekent vul je ergens iets niet goed in.

Meten = weten....

Je zal echt wel meer eten dan je hier zegt ..
MVP rekent dat niet maar mijn doel is om 1900kcal te eten maar ik bedoelde het meer om te zeggen dat ik eerder te weinig eet dan te veel, als ik nog wat calorieën moet toevoegen voor die 1900 eet ik dan die bth met kipfilet of nog een bakje kwark
 
Dus je zegt dat je cut maar komt 8 ons aan in 5 dagen...
Ergens klopt hier iets niet... :rolleyes:

Weegschaalmeting ....
Nee er is zeker iets heel goed mis, ik eet een paar honderd calorieën meer dan toen ik elke dag 1000/1100kcal nam maar zeker niet meer dan boven mijn behoefte dus er is echt iets mis
 
Ik heb net weer gekeken naar wat ik afgelopen week heb gegeten. Ik kom uit op het gemiddelde van 1650kcal per dag en ik zit altijd onder mijn macros behalve eiwitten want die neem ik 2g pbw
 
Met een smart scale, ik weet dat die niet perse accuraat zijn maar het zegt toch wel iets
Zo'n ding geeft een stroomstootje door je lichaam, en meet hoe snel dat weer terug komt. Zelfs je hoeveelheid eelt kan dat beïnvloeden. Die dingen zeggen echt bar weinig.

Als je je vetpercentage wilt weten, heb je meer aan een huidplooimeting
 
Ik heb net weer gekeken naar wat ik afgelopen week heb gegeten. Ik kom uit op het gemiddelde van 1650kcal per dag en ik zit altijd onder mijn macros behalve eiwitten want die neem ik 2g pbw
En wat heb je gegeten met die 1650 kcal?
Post eens een dag?
 
Ik denk dat ik maar ga beginnen aan mealprepping zodat ik echt zeker weet dat ik geen verkeerde hoeveelheid in neem
 
Info: helemaal onderin de lijst staat er nog een mandarijn bij maar dat kon niet op de screenshot
 

Bijlagen

  • 8FA7EFCB-9C1C-4066-86C4-8EA205528B6F.png
    8FA7EFCB-9C1C-4066-86C4-8EA205528B6F.png
    139 KB · Weergaven: 82
  • 24A04F7E-6EF9-4A3F-870C-08D36818765F.png
    24A04F7E-6EF9-4A3F-870C-08D36818765F.png
    129,1 KB · Weergaven: 83
Krieltjes en kip bak je niet in olie?
120 kip is ook wel een kleine portie, klopt dat?
Vergeet je geen koffie/thee met suiker/melk, limonade, dat soort dingen?
 
Krieltjes en kip bak je niet in olie?
120 kip is ook wel een kleine portie, klopt dat?
Vergeet je geen koffie/thee met suiker/melk, limonade, dat soort dingen?
Oeps ben inderdaad vergeten de olie er bij te zetten, verder drink ik niet tot weinig frisdrank en de rest van de dag water, misschien 1glas cola zero per dag
 
Goudsalami is ondanks wat de naam doet vermoeden niet een ideale keuze. :rolleyes:
 
Houd je behalve je gewicht ook van je taille en een aantal andere punten de omtrek in cm's bij?

Zo niet, begin daar eens mee.
 
Houd je behalve je gewicht ook van je taille en een aantal andere punten de omtrek in cm's bij?

Zo niet, begin daar eens mee.
Dankje zal ik doen!
 
Ook belangrijk: weeg je iedere dag onder dezelfde omstandigheden? Als je de ene dag in de ochtend en de andere dag in de namiddag weegt, kan dat zomaar al enkele kilo's schelen. Gewoon vocht, maaginhoud etc. Weeg daarom iedere ochtend na toiletbezoek en voor het eten/drinken.
 
Ook belangrijk: weeg je iedere dag onder dezelfde omstandigheden? Als je de ene dag in de ochtend en de andere dag in de namiddag weegt, kan dat zomaar al enkele kilo's schelen. Gewoon vocht, maaginhoud etc. Weeg daarom iedere ochtend na toiletbezoek en voor het eten/drinken.
Ja dit doe ik zeker, maar ik voelde deze week gewoon dat ik zwaarder was en heb me dus 2 dagen eerder gewogen dan ik eigenlijk zou doen
 
Weeg je die 400 gram krieltjes af?
 
Back
Naar boven