XXL Nutrition

Ik krijg geen water meer naar binnen!

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
0
Sinds een week ofzo krijg ik kotsneigingen als ik water drink! :S
Normaal drink ik zo'n 4 liter per dag, en nu hoogstens een liter of 2 per dag. Wat kan ik hieraan doen? limonadesiroop door mijn water doen??
Wie heeft hier ook last van?

misschien omdat je door het warme weer minder verdampt? (dan heb je sowieso minder water nodig) limonadesiroop lijkt me niet zon oplossing omdat dat puur suiker is!

je kan er idd siroop doen maar niet die gewone siropen. je hebt bij de zonnatura producten een caloriearme siroop dan heb je maar 3 kc ofzo per glas. zit geen suiker in.

houd er idd ook rekening me dat je iets minder nodig hebt door het minder warme weer.

je elektrolieten balans is waarschijnlijk door de war, neem wat extra zout..
not sure though!!~~.

DJNRG83 zei:
Sinds een week ofzo krijg ik kotsneigingen als ik water drink! :S
Normaal drink ik zo'n 4 liter per dag, en nu hoogstens een liter of 2 per dag. Wat kan ik hieraan doen? limonadesiroop door mijn water doen??
Wie heeft hier ook last van?

echte kerels drinken gewoon en zeuren niet dat ze kotsneigingen krijgen, maar goed, een beetje limonadesiroop kan misschien een oplossing zijn...

bodybuilder0102 zei:
je kan er idd siroop doen maar niet die gewone siropen. je hebt bij de zonnatura producten een caloriearme siroop dan heb je maar 3 kc ofzo per glas. zit geen suiker in.

houd er idd ook rekening me dat je iets minder nodig hebt door het minder warme weer.

in warm weer heb je juist meer vocht nodig als je geen zonnesteek wil oplopen tenminste

je zweet dan toch juist veel ?!

De manier van drinken kan ook schelen. Ik drink zelf
uit een (anderhalve) liter fles ipv een glas. Ik drink zo makkelijker grote hoeveelheden water weg. Ik zit eerder vol als ik steeds maar een glaasje water drink en het duurt een eeuwigheid voor ik die liters naar binnen heb.

Beetje zout door het water is een goed idee.. proef eens van het zweet dat je vergiet!

Als het niet zout smaakt heb je een ernstig zouttekort!

Espi

Wat een boelsjit dat je minder verdampt door het warme weer. Door dat warme weer verlies je JUIST veel vocht en dus moet je dus MEER water drinken dan herfst/winter maanden.

Esperantisto zei:
Beetje zout door het water is een goed idee.. proef eens van het zweet dat je vergiet!

Als het niet zout smaakt heb je een ernstig zouttekort!

Espi

je krijgt met je normale voeding al veel te veel zout binnen.. een tekort heb je echt niet snel..

Het kan heus wel. Als je heel veel zweet en niet heel zout eet!

Als het heel erg heet is, dan is extra zout echt een goed idee!

Espi

Esperantisto zei:
Het kan heus wel. Als je heel veel zweet en niet heel zout eet!

Als het heel erg heet is, dan is extra zout echt een goed idee!

Espi

Mijn studieboeken vertellen andere dingen.. nou moet ik toch een beroep doen op me slechte geheugen op low carb dagen, maar ik meen dat je per dag 4 gr. zout nodig hebt en de gemiddelde mens 9 gr. binnenkrijgt, iets in die trend. ik zal het nog eens nakijken..

Terug
Naar boven