Ik woog toen ik begon met trainen 87 kg. Ben nu anderhalf jaar aan t fitnessen. Me lengte is 1m90. Ik ben nu bezig met aankomen,want wil gaan aftrainen (cutten) ik heb hier heel eetschema voor gehad weeg op dit moment 107 kg. Heb de 100 Kg gehaald door alleen me eten aan te passen.Ben na de 100 kg aan eiwitten shakes begonnen tot de 105 kg en doe nu naast me eiwitten er koolhydraten shakes bij dit moet tot de 110 kg. Daarna moet ik aan de creatine en moet me eind gewicht 115 kg worden. Bij dit gewicht is de bedoeling dat ik ga aftrainen. Wat ik nu aan me lichaam merk is dat me vetpercentage aardig oploopt. Doe ik dit wel goed want nu lijkt het alsof er alleen maar vet bij te komt en dat ga je er dan weer aftrainen dan lijkt het net alsof ik beter nix kan doen,klinkt zo erg nutteloos. Zijn hier mensen die net als mij ook zo'n schema hebben gevolgd die me een beetje kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat en hoe lang dit traject gaat duren,want voel me nu net zo'n papzak en ben benieuwd hoe lang ik hier mee bezig ben. Overigens voor mensen die denken dat ik te kort getraind heb doe vanaf me zesde aan wedstrijdzwemmen zo heb ik aardig wat massa en breedte gekweekt.