MuscleMeat

Ik krijg te veel vet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steefmen

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
15
Waardering
0
Ik woog toen ik begon met trainen 87 kg. Ben nu anderhalf jaar aan t fitnessen. Me lengte is 1m90. Ik ben nu bezig met aankomen,want wil gaan aftrainen (cutten) ik heb hier heel eetschema voor gehad weeg op dit moment 107 kg. Heb de 100 Kg gehaald door alleen me eten aan te passen.Ben na de 100 kg aan eiwitten shakes begonnen tot de 105 kg en doe nu naast me eiwitten er koolhydraten shakes bij dit moet tot de 110 kg. Daarna moet ik aan de creatine en moet me eind gewicht 115 kg worden. Bij dit gewicht is de bedoeling dat ik ga aftrainen. Wat ik nu aan me lichaam merk is dat me vetpercentage aardig oploopt. Doe ik dit wel goed??? want nu lijkt het alsof er alleen maar vet bij te komt en dat ga je er dan weer aftrainen dan lijkt het net alsof ik beter nix kan doen,klinkt zo erg nutteloos. Zijn hier mensen die net als mij ook zo'n schema hebben gevolgd die me een beetje kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat en hoe lang dit traject gaat duren,want voel me nu net zo'n papzak en ben benieuwd hoe lang ik hier mee bezig ben. Overigens voor mensen die denken dat ik te kort getraind heb doe vanaf me zesde aan wedstrijdzwemmen zo heb ik aardig wat massa en breedte gekweekt.
 
Originally posted by Steefmen
Ik woog toen ik begon met trainen 87 kg. Ben nu anderhalf jaar aan t fitnessen. Me lengte is 1m90. Ik ben nu bezig met aankomen,want wil gaan aftrainen (cutten) ik heb hier heel eetschema voor gehad weeg op dit moment 107 kg. Heb de 100 Kg gehaald door alleen me eten aan te passen.Ben na de 100 kg aan eiwitten shakes begonnen tot de 105 kg en doe nu naast me eiwitten er koolhydraten shakes bij dit moet tot de 110 kg. Daarna moet ik aan de creatine en moet me eind gewicht 115 kg worden. Bij dit gewicht is de bedoeling dat ik ga aftrainen. Wat ik nu aan me lichaam merk is dat me vetpercentage aardig oploopt. Doe ik dit wel goed??? want nu lijkt het alsof er alleen maar vet bij te komt en dat ga je er dan weer aftrainen dan lijkt het net alsof ik beter nix kan doen,klinkt zo erg nutteloos. Zijn hier mensen die net als mij ook zo'n schema hebben gevolgd die me een beetje kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat en hoe lang dit traject gaat duren,want voel me nu net zo'n papzak en ben benieuwd hoe lang ik hier mee bezig ben. Overigens voor mensen die denken dat ik te kort getraind heb doe vanaf me zesde aan wedstrijdzwemmen zo heb ik aardig wat massa en breedte gekweekt.

Ik ken je probleem! Ik heb het zelf ook alleen ik weeg 101 ipv 115. Ook door creatine houd je veel vocht vast. Tis simpel vlgens mij wat mij was aangeraden is om minder khd te nemem omdat ik niet zoveelnodig heb. Ik heb nu een schema met hoge dosis eiwit en lage dosis khd. Bevalt me prima, heb nog geen zichtbare resultaten, maar ben net een weekje bezig. Veel cardio doen. Maar ben ook benieuwd wat andere te zeggen hebben.
 
Minder carbs en meer cardio. Skip alle junk indien mogelijk en skip ook alle monosacchariden (enkelvoudige suikers) > is zoiezo verstandig, niet alleen tijdens cutten...
 
Je moet ook onthouden dat hoe hoger je vet% wordt, tijdens bulken je meer vet gaat aanzeten t.o.v. spier. Daarom is het ook verstandig om je vet% niet te hoog op te laten lopen.
 
Originally posted by Robin
Minder carbs en meer cardio. Skip alle junk indien mogelijk en skip ook alle monosacchariden (enkelvoudige suikers) > is zoiezo verstandig, niet alleen tijdens cutten...

ook die je normaal net na je training zou innemen Robin?
ben nl. ook aant cutten.. :p
 
Originally posted by NewbieNeo


ook die je normaal net na je training zou innemen Robin?
ben nl. ook aant cutten.. :p

kzou whey + glucose doen want dat is mij aangeraden bij ut cutten ;)
 
maar als ik meer cardio ga doen dan verlies ik weer teveel gewicht want heb me 115kg nog niet gehaald dus cutten mag ik nog niet. Dus ben nu nog puur aan het aankomen,maar had ergens gelezen dat je je spieren voed en alles wat niet opgenomen word word omgezet naar vet klopt dit???
 
Originally posted by Steefmen
maar als ik meer cardio ga doen dan verlies ik weer teveel gewicht want heb me 115kg nog niet gehaald dus cutten mag ik nog niet. Dus ben nu nog puur aan het aankomen,maar had ergens gelezen dat je je spieren voed en alles wat niet opgenomen word word omgezet naar vet klopt dit???

ja klopt,een groot deel wat niet wordt verbruikt wordt opgeslagen als vet..maar dit kan je later weer omzetten in spiermassa als je stopt met de bulk..daarom is het zo belangrijk om een goede balans te vinden voor jouw lichaam

als ik jouw was zal ik gewoon mijn koolhydraten een stuk naar beneden gooien..

bij mij zat het verschil van vet aankomen ofniet in 5boterhammen..dusss (kan je nagaan hoe klein het verschil kan zijn)
 
je moet uitvogelen hoeveel kcal en khd jij nodig heb om te groeien en waar je je ernergy uit kan halen. Als je aanleg heb om van teveel eten dik te worden dan moet je beetje uitkijken met je kcal.
 
jamaar als ik dus goed begrijp kan je met aftrainen je vet weer omzetten in spieren dus op zich heb je dat vet nodig om te groeien.Dus ben ik in principe goed bezig,toch?
 
je hebt vet nodig om te groeien maar je kunt vet niet omzetten in spier vet = vet !

gr BT
 
Originally posted by BIGTANK
je hebt vet nodig om te groeien maar je kunt vet niet omzetten in spier vet = vet !

gr BT
idd!
En cardio-en tijdens bulken??
Als je te snel vet wordt, minder kh en meer eiwit.
 
Back
Naar boven