XXL Nutrition

Ik krijg wat van die lui! Irritante verkopers! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
:mad:

Echt..

Voor mijn werk beheer ik dus het netwerk en telefonie in een bedrijf. Aangezien ik daar verantwoordelijk voor ben, krijg ik dus ook die irritante lui aan de telefoon die je van alles en nog wat willen aansmeren op het gebied van ICT en telefonie. En dan niet 1, neeeee... een stuk op 10 concurrenten. Dan al niet te spreken over die stapels reclame die ik elke ochtend op mijn bureau vind. Kunnen die mensen niets beters doen, dan mensen van hun werk afhouden???

Eikels! Ze zijn het doodschoppen niet waard! :mad:
 
Om nog even terug te komen op ons telefoongesprek van vanochtend,
heeft U nog nagedacht over de interne telecomunucatiemogenlijkheden van het bedrijf waar U werkzaam bent.
Het is nu eenmaal een hele mooie aanbieding die wij U aan kunnnen bieden.
Neem aan dat U daar toch wel in geintreseerd bent?
Als u zo vriendelijk zou willen zijn om contact met mij op te nemen kunnen wij de bestelling afronden.
mvgr Dhr. Telelul

ps Heb U alvast wat documentatie toegestuurd om een duidelijk beeld te scheppen van Uw toekomstige instalatie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
k kan soms ook helemaal gek worden van verkopers. Net zoiets als die lui op straat hier in enschede.
Willen je allemaal wat aansmeren. 'mag ik u wat vragen meneer?'.... aaargh
in het begin maak je nog een praatje, nu ben ik er vaak zo zat van dat ik niet verder kom dan 'nee!' :D
 
builderB zei:
k kan soms ook helemaal gek worden van verkopers. Net zoiets als die lui op straat hier in enschede.
Willen je allemaal wat aansmeren. 'mag ik u wat vragen meneer?'.... aaargh
in het begin maak je nog een praatje, nu ben ik er vaak zo zat van dat ik niet verder kom dan 'nee!' :D


hahaha, verkopers in de stad... die spreken mij echt nooit meer aan. Willen ze net naar je toe lopen, kijk je ze aan alsof je ze gaat mollesteren. Doen ze weer een stapje terug :D
 
Zou dit eens proberen!!!

" leuk dat u belt, hou er wel rekening mee dat ik €5,00 per minuut kost en dat het starttarief €10,25 is. Mag ik eerst even het factuuradres waar ik de rekening naar toe kan sturen?

En wat ook weleens helpt, gewoon in de wacht laten voor 10 min.

Maar het zijn en blijven etterbakken....
 
Peoples zei:
Zou dit eens proberen!!!

" leuk dat u belt, hou er wel rekening mee dat ik €5,00 per minuut kost en dat het starttarief €10,25 is. Mag ik eerst even het factuuradres waar ik de rekening naar toe kan sturen?

En wat ook weleens helpt, gewoon in de wacht laten voor 10 min.

Maar het zijn en blijven etterbakken....

Jammer, maar ze weten alles van je bedrijf. Dus dit geintje gaat helaas niet op :)
 
Er schijnt trouwens wel een bedrijf/nummer te zijn wat je kan bellen.
Kost 6 euro per jaar en dan zorgen hun ervoor dat je niet meer gebeld word door verkopers/enquette/etc
Al zal je de verkopers die gericht bellen toch niet tegen kunnen houden.
Meestal sta je echter ergens in de computer en bovenstaand bedrijf wist je daar dan uit zodat niet heel de wereld jouw nummer krijgt.
 
KaLe zei:
:mad:

Echt..

Voor mijn werk beheer ik dus het netwerk en telefonie in een bedrijf. Aangezien ik daar verantwoordelijk voor ben, krijg ik dus ook die irritante lui aan de telefoon die je van alles en nog wat willen aansmeren op het gebied van ICT en telefonie. En dan niet 1, neeeee... een stuk op 10 concurrenten. Dan al niet te spreken over die stapels reclame die ik elke ochtend op mijn bureau vind. Kunnen die mensen niets beters doen, dan mensen van hun werk afhouden???

Eikels! Ze zijn het doodschoppen niet waard! :mad:
Irritante lui zijn het zeker... maar schop ook eens jullie telefoniste onder d'r ballen.. een goede laat dit soort mensen niet door.
 
Ik ken het, doe ook de telefonie in het bedrijf, wordt ongeveer 6x per dag gebeld door uitzendbureau tig telefoonaanbieders en ga zo maar door. van de 10 telefoontjes zijn het er 5 met onzin GRRRRRRRRRRRR dat is echt FRUSTIE
 
HoHo Joyce.... niks mis met een uitzendbureau oke!! ;) :D
 
slabek zei:
Irritante lui zijn het zeker... maar schop ook eens jullie telefoniste onder d'r ballen.. een goede laat dit soort mensen niet door.

Ze (de telefonistes) vragen ook altijd aan mij of ik hun te woord wil staan en dan zeg ik vaak nee. Maar dan blijven ze bellen (eentje serieus 20 keer in nog geen 2 werkweken!) en dan laat je ze toch op een gegeven moment maar door, anders blijven ze bellen.
 
Straatverkopers zijn toch het mooiste mensen die er zijn!

Verkoper: Meneer, mag ik u wat vragen het neemt maar 1 minuut in beslag
Ik:Ja hoor geen probleem
Verkoper: Bla Bla Bla
Ik: midden in hun verhaal, maar nu niet!

al stotterend proberen ze verder te vertellen terwijl ik wegloop!
De verkoper brengt er dan nog een hatelijk prettige dag nog achteraan terwijl ik zeg jij niet!

Mijn dag is weer goed en zijn staan zichtbaar te balen mwuhahah
 
ReyMysterio zei:
Straatverkopers zijn toch het mooiste mensen die er zijn!

Verkoper: Meneer, mag ik u wat vragen het neemt maar 1 minuut in beslag
Ik:Ja hoor geen probleem
Verkoper: Bla Bla Bla
Ik: midden in hun verhaal, maar nu niet!

al stotterend proberen ze verder te vertellen terwijl ik wegloop!
De verkoper brengt er dan nog een hatelijk prettige dag nog achteraan terwijl ik zeg jij niet!

Mijn dag is weer goed en zijn staan zichtbaar te balen mwuhahah


Sja, vind dat ze niet raar op moeten kijken als er een keer iemand zo reageerd. Ze kiezen er zelf voor om het te gaan doen...
 
Als je rond de 18 bent dan schijnt straatverkopen of werken in een call-center nog best goed verdienen te zijn. In ieder geval beter dan in de supermarkt, Mc Donalds, etc.
 
ik krijg als het goed is een baan als callcentermedewerker, ik ga KaLe stalken...
 
boogie zei:
ik krijg als het goed is een baan als callcentermedewerker, ik ga KaLe stalken...

Doe maar :D Dan leg ik je met de BBQ op de BBQ :D
 
Wat ik ook wel eens deed was als er zo´n dame op straat naar me toe kwam met de welbekende vraag " mag ik je wat vragen?" en dan zeggen, ja joh, zaterdagavond om 20.00 uur bij mij thuis en trek ondeugende kleren aan! en dan doorlopen, staan gelijk met bek vol tanden! :D
 
Back
Naar boven