MuscleMeat

Ik krijg wat van die lui! Irritante verkopers! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
Ze (de telefonistes) vragen ook altijd aan mij of ik hun te woord wil staan en dan zeg ik vaak nee. Maar dan blijven ze bellen (eentje serieus 20 keer in nog geen 2 werkweken!) en dan laat je ze toch op een gegeven moment maar door, anders blijven ze bellen.


ik laat ze nooit door hoe standvastig ze ook zijn, heb al weleens gewoon de hoorn er opgegooid en dan bellen ze je weer terug en vinden ze je onbeschoft, WEET JE WAT PAS ONBESCHOFT IS als men zegt GEEN INTERESSE en dan toch doordrammen GRRRRRRR :mad:

@peoples, o ja wel die zijn echt heel erg :D
 
Joyce zei:
ik laat ze nooit door hoe standvastig ze ook zijn, heb al weleens gewoon de hoorn er opgegooid en dan bellen ze je weer terug en vinden ze je onbeschoft, WEET JE WAT PAS ONBESCHOFT IS als men zegt GEEN INTERESSE en dan toch doordrammen GRRRRRRR :mad:

@peoples, o ja wel die zijn echt heel erg :D

Waar werk je joyce? Zal ik je wel even bellen uit naam van mijn uitzendbureau!! :D

Commercieel zijn, niet zomaar genoegen nemen met een nee!!! Thats my job!! :D
 
Peoples zei:
Waar werk je joyce? Zal ik je wel even bellen uit naam van mijn uitzendbureau!! :D

Commercieel zijn, niet zomaar genoegen nemen met een nee!!! Thats my job!! :D

en mijn job is AFPOEIEREN die zooi :D
 
Joyce zei:
en mijn job is AFPOEIEREN die zooi :D

zooi?? :sob:

En bedankt he!! beetje jammer.... doe mijn best om iedereen aan het werk te helpen zodat de economie weer uit het slob komt en dan poeieren jullie ons af.... Kan niet he!! ;)
 
Peoples zei:
zooi?? :sob:

En bedankt he!! beetje jammer.... doe mijn best om iedereen aan het werk te helpen zodat de economie weer uit het slob komt en dan poeieren jullie ons af.... Kan niet he!! ;)

wel als je minimaal 2 telefoontjes per dag krijgt en wij misschien in totaal 10 uitzendkrachten per jaar nodig hebben :(
 
Joyce zei:
wel als je minimaal 2 telefoontjes per dag krijgt en wij misschien in totaal 10 uitzendkrachten per jaar nodig hebben :(

10 uzk per jaar?????

Dan hebben we het over een omzetpotentie van € 600.000 per jaar!!!

heeee... jammer, je woont in Brabant daar zul je dan ook wel werken.
Beroep:
administratief medewerkster


Met telefonische werkzaamheden dan??
 
Peoples zei:
10 uzk per jaar?????

Dan hebben we het over een omzetpotentie van € 600.000 per jaar!!!

heeee... jammer, je woont in Brabant daar zul je dan ook wel werken.
Beroep:
administratief medewerkster


Met telefonische werkzaamheden dan??


die hebben we dan maar een paar dagen nodig.

ik ben financieel adm assistente voel me meer een duizendpoot hahaha. reorganisatie geweest en dan ga je meer taken tot je nemen he
 
Joyce zei:
die hebben we dan maar een paar dagen nodig.

ik ben financieel adm assistente voel me meer een duizendpoot hahaha. reorganisatie geweest en dan ga je meer taken tot je nemen he

Owhh oke, ff handjes nodig dus. Nee begin ik niet aan!! :p :p

Tja reorganisaties, breek me de bek niet open ;)

Maar ff ontopic: Ik vind ze ook stront vervelend :D
 
Back
Naar boven