AndroidHealthClinic

ik kryg eene borst niet opgepopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sportie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2007
Berichten
237
Waardering
1
hallo als ik mijn borst aan het trainen ben is mijn rechter borst opgepopt en mijn linker niet en hoe kan dat. Ook wordt het verschil van mij eene borst groter met de andere borst alvast bedankt voor de hulp
 
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepompt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.
 
Laatst bewerkt:
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepomt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.

:roflol:
 
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepomt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.

daaraan voeg ik nog toe dat borst bijna nooit ECHT van mekaar afwijkt....je vind het waarschijnlijk zelf, het lijkt zo!

het zal vast meevallen, gewoon veel trainen en vreten en dan komt alles goed!
 
:roflol: raap me op!
 
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepomt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.

het is opgepompt!!!!:D toch???:p
 
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepopmt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.

hahaha, dude, je hebt het nog steeds fout!!!!!hahahahahahahha.
 
Je bent 16, je traint pas. Leer ook correct typen, het is opgepopmt. Het lijkt vaak ook maar en ga meer losse gewichten + compound doen.

Meer hoef je niet te weten.

kerel....negatieve karma:D!
 
Ik zeg altijd maar zo: een goede pomp is een goede training.
 
THX, nu weet je het mensen he, doe jezelf voor als onalfabeet en je krijgt een karma boost!!!

Dit zijn gewoon 1 van de karma tactieken!!!
 
THX, nu weet je het mensen he, doe jezelf voor als onalfabeet en je krijgt een karma boost!!!

Dit zijn gewoon 1 van de karma tactieken!!!

haha, het valt niet meer goed te praten bro:D
 
omg ****ing droog ultrax :roflol: haha
 
En vErG3T Ni3t.1!!!1!1!!!1 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* eLk3 OgT3Nd 3VeN PoMp3n vOr jE NaR W3Rk/$GoL GaT
ZaT3Rd4g4vOnD1! ExTrA PoMp3n vOr t uItGaN1!1111 LoL *oNe lUv*
 
Ik krijg altijd een goeie pomp in men borst van energiek in mijn handen klappen, misschien een idee.
 
Back
Naar boven