AndroidHealthClinic

Ik lijk geen vet kwijt te raken

Bezoekers in dit topic

Ik denk ook even aan je andere topic, waar je aangeeft dat je juist altijd heel dun geweest ben. Het lijkt dat je dat zo serieus hebt genomen dat je nu harder wilt groeien dan mogelijk. Je groeit ongetwijfeld ook in spiermassa, maar ook teveel in vet.
Ik zou gewoon rustig eerst een poosje hard doortrainen, gezond en eiwitrijk eten en gewoon op gewicht blijven of zelfs iets cutten. 90 kg is leuk, maar dan wel op 12% en niet op 20. En dat kan ook gewoon een doel zijn waar je anderhalf jaar naartoe werkt. Is echt de moeite waard!
Thanks voor je advies.

Ja, ik heb het behoorlijk serieus genomen maar zonder verstand waardoor ik heel snel ben aangekomen. En tijd maakt me niet uit, al doe ik er 2 jaar over. Het gaat om het resultaat wat ik wil behalen

Sinds ik mij er bij neer heb gelegd dat ik nooit abs ga hebben ga ik gelukkiger door het leven.

Is het ook mogelijk om te bulken zonder veel vet te kunnen krijgen?

Ik ben best nieuw in deze wereld dus sorry als ik wellicht wat domme vragen stel
lean bulken is een optie die lang en zwaar is... Ik zou in jou geval even dutten naar een lager vet%en vanuit daar een goed stel spieren bouwen!

Meeste mensen hier geven graag coach en voeding advies dus vergeet ook niet om daar even te kijken!

lean bulken is een optie die lang en zwaar is... Ik zou in jou geval even dutten naar een lager vet%en vanuit daar een goed stel spieren bouwen!

Meeste mensen hier geven graag coach en voeding advies dus vergeet ook niet om daar even te kijken!
Thanks! Ben er sinds kort nu mee bezig!

Back
Naar boven