Fitness Seller

ik nog geen jaar bezig

Bezoekers in dit topic

twinez

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
36
Waardering
0
hey,

kben niels, 19jaar en nog geen jaartje bezig met trainen!
heb de eerste 6 maand van men jaar trainen, gewoon bezig geweest met fitness zonder een echt trainings- en voedingschema.
4 maand geleden heb ik dit forum ontdekt, en dan is het eigenlijk iets deftiger geworden qua trainen en ook eten.

spec's:
leeftijd: 19 jaar
gewicht: 70kg
lengte: 178cm
training: geen jaar (4maand intensief)
voedingschema: 4 maand
# keer: 3 soms 4
hoe trainen: Fullbody (4maand)

dit ben ik voor dat ik begon te trainen.
14dplxw.jpg


en dat ben ik nu: (deftige foto's biceps, benen en rug komen nog)
igktcm.jpg


rje64g.jpg

30x9yj8.jpg

21briax.jpg


rcsxmp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gewelding man
 
Laatst bewerkt:
je had een hele goede basis om mee te beginnen volgens mij, dus er had veel meer ingezeten denk ik.
Meer eten en harder trainen en dan zal je sneller vooruitgang boeken
 

koning??

je had een hele goede basis om mee te beginnen volgens mij, dus er had veel meer ingezeten denk ik.
Meer eten en harder trainen en dan zal je sneller vooruitgang boeken

misschien wel, maar het is zoals ik zeg kben nog maar in men beginfase van men voeding!
men voedingsschemais niet optimaal aangezien ik nog thuis woon, moet ik vaak eten wat op tafel staat.
maar je hebt gelijk wat betreft men voeding ;).
 
koning??



misschien wel, maar het is zoals ik zeg kben nog maar in men beginfase van men voeding!
men voedingsschemais niet optimaal aangezien ik nog thuis woon, moet ik vaak eten wat op tafel staat.
maar je hebt gelijk wat betreft men voeding ;).
voeding betreft meer dan het avond eten he. Hier op het forum staat alles wat je moet (w)eten. Ik woon ook thuis en net zoals een groot deel van de rest van het forum geloof ik, dus je kan prima eten als je thuis woont!
 
voeding betreft meer dan het avond eten he. Hier op het forum staat alles wat je moet (w)eten. Ik woon ook thuis en net zoals een groot deel van de rest van het forum geloof ik, dus je kan prima eten als je thuis woont!

tuurlijk ;) daar heb je gelijk in, kzal me inderdaad moete verdiepe in het eten!
 
Hoe ziet je full body training eruit?
 
Je nek lijkt wel een ingebouwde hangglider =P met welke oefening(en) heb je die gekregen?
 
Hoe ziet je full body training eruit?

mijn full body schema is bijna af,
kben onlang met een nieuw zelfgemaakt schema begonne!
kzal deze zeker nog poste!
btw een deel ervan staat al op dit forum
maar dit is slechts 1/3 van men totaal schema.
 
Het is te zien dat je nog geen jaar bezig bent. Je had er inderdaad wat meer uit mogen halen, verderest nette buik en hoe staat het ervoor met je benen en rug?
 
Je nek lijkt wel een ingebouwde hangglider =P met welke oefening(en) heb je die gekregen?

kweet niet of dit een positief complimentje was :D?
ik doe vooral de Shoulder shrugs met dumbbells!
maar kdoe da op 2 manieren:
5x gwn naar boven en beneden
5x met de schouders cirkels maken.

enja elke keer als ik fitness doe ik optrekken en dippen!
optrekke op 3 maniere
1ste is vooral vo biceps
2de is voor alles een bekke
3de is breed pakke en de baar naar uwe nek trekke!
 
Het is te zien dat je nog geen jaar bezig bent. Je had er inderdaad wat meer uit mogen halen, verderest nette buik en hoe staat het ervoor met je benen en rug?

dank u :rolleyes:! mja kdoe het dan ook volledig supplementeloos hé :D!
en mss heb je wel gelijk, maar kdoe gwn men best en probeer het nog altijd plesant te houde ;).
en kvind dan toch dak redelijk goe men best heb gedaan als je dat dan weet.
 
Supplement loos? jammer.
Ik raad je toch aan om zeker na de training whey eiwitten en dextrose te nemen.
 
Supplement loos? jammer.
Ik raad je toch aan om zeker na de training whey eiwitten en dextrose te nemen.

mja sé , this hoe da je het wilt hé :D
kdoe het liever puur natuur das mijn mening
this ook allemaal zo duur hé ...
als'k goekoop een whey poederke vind zou ik het mss overwegen
maar dan nog ... kan nu zeggen da ik het flink zonder enige kuurtjes heb gedaan!
 
mja sé , this hoe da je het wilt hé :D
kdoe het liever puur natuur das mijn mening
this ook allemaal zo duur hé ...
als'k goekoop een whey poederke vind zou ik het mss overwegen
maar dan nog ... kan nu zeggen da ik het flink zonder enige kuurtjes heb gedaan!
Haha dat zijn geen anabolen hé, je hoeft ze niet te nemen indien jij minstens 140gr eiwitten perdag uit je voeding haalt en zeker voor/na de training een dosis eiwitten binnenhebt is er geen probleem, ik vindt het alleen makkelijk én goedkoop ook nog eens, moest ik al mijn eiwitten uit eieren, kippenfilet, tonijn en kwark moeten halen zou het nog een duurdere grap zijn.
maarja ieders zijn mening hé, ik begrijp je wel :)

grts
 
mja sé , this hoe da je het wilt hé :D
kdoe het liever puur natuur das mijn mening
this ook allemaal zo duur hé ...
als'k goekoop een whey poederke vind zou ik het mss overwegen
maar dan nog ... kan nu zeggen da ik het flink zonder enige kuurtjes heb gedaan!
:roflol:
Edit: Enige wat ik kan zeggen is ga lekker full body met compounds doen, goed eten en groeien zal je.
 
:roflol:
Edit: Enige wat ik kan zeggen is ga lekker full body met compounds doen, goed eten en groeien zal je.

zal ik doen ook ;)!
kben momenteel bezig met men fullbodyschema te verbeteren, misschien dat er wel wat meer compounds oef. in mogen.
 
Ik vind het helemaal niet zo slecht. Ik zie duidelijk progressie.
Voor dumbbell shrugs zou ik dan wel dat 'rondjes-draaien' afraden aangezien dit redelijk blessure gevoelig is. Maar ga zo door
 
Kom je echt uit Nederland? Je klinkt meer als een Belg! ;)

Doe je trouwens ook de echte oefeningen, zoals deadlifts, full squats, bench- & overhead presses, rows enz?
 
Back
Naar boven