Fitness Seller

Ik nomineer Aimee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
6.436
Waardering
22
Ik nomineer voor deze maand Aimee voor Bodybuilder van de Maand.


Ik weet dat niet iedereen van vrouwen bodybuildsters houdt maar kijk eens puur naar de prestaties die Aimee levert! Die zijn top. Massa , Verhoudingen , Scherpte noemt het maar op Aimee heeft het.

Hier een link naar de pics van Aimee.


.: Aimée Molleman .com :.
 
Aimee verdiend dit zeer zeker,de eerste maand van de contest was ik dacht ik gelijk geeindigd met haar.Bij haar laatste wedstrijd zag ze er trouwens werelds uit,saskia salemink voelt volgens mij de hete adem in haar nek!!!:cool:
 
Inderdaad prachtatlete, mijn stem geeft ze ook!
 
ik gun het ze van harte, maar ik zou het leuker vinden als een 'gewone' kandidaat wint, niet iemand die al tig keer is en zal verschijnen in de flex... maarja, dat is mijn bescheiden mening ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Sanca:

Ik heb maar 1x in de Flex gestaan hoor... :)

Thanks allemaal dat jullie mij nogmaals nomineren, maar volgens mij mocht ik al niet meedoen van Harry. Geloof dat wedstrijdatleten uitgesloten waren van deelname, maar ik kan me vergissen.

Maar vindt het nog steeds echt tof dat er mensen op DBB zijn (waar de vrouwelijke BBsters al zoveel afgezeken zijn) die wel hun waardering laten blijken. Want ja, ook wij vrouwtjes moeten er hard voor werken. :)

:thumbs:

@ Own Sculpturer: die hete adem voelde ze zekers... scheelde precies 3 puntjes op het NK tussen ons! ;) Maar Sasje is nu prof en ze gaat nu de grote wedstrijden tegemoet. Hoop dat ze daar eens wat kan laten zien!
 
thanks dat jullie mij allemaal nomineren???

huh ??? ik heb jouw helemaal niet genomineerd :p
en dat zou ik ook nooit doen:rolleyes:

(K)
 
Het was dus ook niet naar jou bedoeld slimmerik!!! :sd:
 
Bah bah,is er geen optie om deze kneuzen een perm-ban te geven voor hun domme uitlatingen,weten helemaal niet wat BB inhoud en jagen de beste vrouwen hier weg op deze voor mij en vele anderen hoog aangeschreven bodybuilding site!!!

Niet van wakker liggen aimee,die ventjes hier zitten met serieuze issues.
Kunnen het niet hebben als ze door vrouwen geowned worden,er zijn genoeg "echte" mannen die het wel waarderen.;)
 
thanks dat jullie mij allemaal nomineren???

huh ??? ik heb jouw helemaal niet genomineerd :p
en dat zou ik ook nooit doen:rolleyes:

(K)

Jou profiel even bekijkend is het mij wel duidelijk wat jou drijfveer in het leven is. Helaas is dat niet BB, je bent gewoon een zielige trekeend.

Uiteraard nomineer ook ik Aimee! :thumb:
 
Ik nomineer natuurlijk ook Aimee. Word maar eens tijd dat zij het een keer wordt.
 
je weet toch dat ik in de jury zit hé aimeeke :grinny::eyebrow:
 
Ik maak me niet druk om die jongetjes met hun bijhande opmerkingen! Dat soort gasten horen hier niet eens thuis. Ze hebben de ballen verstand van BB en willen gewoon hun tijdverdrijven. Gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit! ;)

@ Roxxxe: is dat zo lief schatje moppie droppie van me?? :kiss::aai::bow2::knipoog:
 
mijn stem gaat ook zeker naar aimee, gewoon vanwege haar prestatie, maar ook vanwege het doorzettingsvermogen dat nodig is, temeer omdat de meeste mensen vol onbegrip zitten als het gaat om vrouwlijke bb'ers, daar moet je ook doorheen kunnen bijten en boven kunnen staan.
en dat is niet makkelijk lijkt mij.
 
altijd leuk natuurlijk een beetje stoken
en dat er een paar gefrustreerde pubers op mij reageren:rolleyes:
 
Kappen nou met het vernken van dit topic, anders kan je een bosje negatieve karma verwachten. Begin het aardig beu te worden.
 
Back
Naar boven