AndroidHealthClinic

Ik nomineer Aimee

Bezoekers in dit topic

Wederom krijgt Aimee mijn vote.
Het wordt verdorie tijd dat een vrouw wint!
 
mooi fysiek, op en top klasse
 
Uiteraard mijn stem!!, deze vrouw is ook profi ;), de rest v/d Augustuskeuzes hebben nog een harde tijd voor zich ;):cool:

mooie foto dit trouwens ! BIG respekt !! :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


en een mooie motor heb je (dus extra punten van mij als biker ;) ) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
respect! my vote she got
 
mijn stem heb je!
 
Me to!

Hup Aimee!!

Top fysiek, kan goed met "opmerkingen" omgaan en ze lijkt me een sympathieke meid.
 
Tof dat er nog zoveel gestemd is!!! ;) Leuke opmerkingen ook!
Thanks for your votes! :D

@ Robins: sympathiek? Ik ben eerlijk gezegd gewoon een lompe boerin!! Maar kan ook wel lief zijn hoor.. :D

BTW: ga ik jullie volgende week de 15e allemaal ontmoeten bij de Open dag van Ed van Amsterdam zijn gym?? Kan jullie beloven, het gaat er vast heel gezelli worden! :)
 
mijn stem heb je ook!
 
BTW: ga ik jullie volgende week de 15e allemaal ontmoeten bij de Open dag van Ed van Amsterdam zijn gym?? Kan jullie beloven, het gaat er vast heel gezelli worden!

ik ga zeker proberen te komen iig, vier zelfde dag mn verjaardag dus weet niet 100% zeker.
Volgens mij ga ik mezelf heel klein voelen daar iig :p
duopose foto maken aimee? kijken wie breder is? :D
 
nice fysiek heb je aimee, wel lekker dat een vrouw wint hehehehehe ;)
 
BTW: ga ik jullie volgende week de 15e allemaal ontmoeten bij de Open dag van Ed van Amsterdam zijn gym?? Kan jullie beloven, het gaat er vast heel gezelli worden! :)


I'll be there.;)
Ik kom samen met mn begeleider en wat chicks.:D
Al willen de chicks de stad in om te shoppen,wij komen voor de barbaren.:wl:
 
ik ga zeker proberen te komen iig, vier zelfde dag mn verjaardag dus weet niet 100% zeker.
Volgens mij ga ik mezelf heel klein voelen daar iig :p
duopose foto maken aimee? kijken wie breder is? :D

I'll be there.;)
Ik kom samen met mn begeleider en wat chicks.:D
Al willen de chicks de stad in om te shoppen,wij komen voor de barbaren.:wl:

Mini-meeting @ Ed's gym?
 
wat gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
 
Tof, dan zie ik jullie zaterdag!

@Jonko, ik wil best met Ed op de foto, maar dan krijgt 'ie weer zo'n minderwaardigheidscomplex. Ik wil Ed zaterdag niet aan het huilen krijgen! :D
 
Tof, dan zie ik jullie zaterdag!

@Jonko, ik wil best met Ed op de foto, maar dan krijgt 'ie weer zo'n minderwaardigheidscomplex. Ik wil Ed zaterdag niet aan het huilen krijgen! :D

Te gek aimee,tot zaterdag.:D
 
Tof, dan zie ik jullie zaterdag!

@Jonko, ik wil best met Ed op de foto, maar dan krijgt 'ie weer zo'n minderwaardigheidscomplex. Ik wil Ed zaterdag niet aan het huilen krijgen! :D

ik bedoelde met mij :D

maar jij met Ed samen zou ook vet zijn, 2 toppers!
 
Haha, tuurlijk doen we dat! :D

Ben alleen niet meer in de wedstrijdshape hoor, dus het zal niet zo indrukwekkend zijn als afgelopen april! :)
 
Haha, tuurlijk doen we dat! :D

Ben alleen niet meer in de wedstrijdshape hoor, dus het zal niet zo indrukwekkend zijn als afgelopen april! :)

mooi :D nu hopen dat Ries ook daadwerkelijk gaat, anders heb ik geen ride :roflol:

Je zal nog steeds breder dan ik zijn denk ik :p
 
Back
Naar boven