XXL Nutrition

ik nomineer BIG-G (glenn van vooren) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft nu een eigen site. Is ie ook weer iets groter volgens mij.
Hij is nu 23 ofzo?
En heeft idd een behoorlijke ouwe kop gekregen:D
 
BIG-G is de enige die genomineerd is tot nu toe, als het zo doorgaat is het geen verrassing wie er gaat winnen.
 
Is hij een junior? Hij lijkt wel 30??
Vind zijn fysiek niet meteen erg indrukwekkend ofzo. Daarom hoopte ik dat hij natural was. Ik dacht al dat hij gebruikte maar was niet echt onder de indruk. Voor een junior is het wel wat indrukwekkender natuurlijk, maar dacht dat hij 30 was.


hahahahahaha grappig dat jij dat zegt kerel, ik heb em vanmiddag nog gezien in de stad , men meisje wist niet wat ze zag:eek:, ik denk dat hij zo even de BUFFSTE dude van het hele forum is , momenteel is i 130kg en zo ziet hij er ook uit, echt een HUGE motha****er:D
 
hahahahahaha grappig dat jij dat zegt kerel, ik heb em vanmiddag nog gezien in de stad , men meisje wist niet wat ze zag:eek:, ik denk dat hij zo even de BUFFSTE dude van het hele forum is , momenteel is i 130kg en zo ziet hij er ook uit, echt een HUGE motha****er:D

Dan zal hij heel lang zijn. Vind het op de foto niet denderend. Lang en wijd middel. Kleine lats en geen volle spieren. Maar ja... dat vind ik.
 
Dan zal hij heel lang zijn. Vind het op de foto niet denderend. Lang en wijd middel. Kleine lats en geen volle spieren. Maar ja... dat vind ik.

op die pic is hij ook maar 105kg geloofk , dat was meer als een jaar geleden en paar dagen voor de wedstrijd, echt man, als je hem nu ziet en in real life, GODDAMN:D
 
op die pic is hij ook maar 105kg geloofk , dat was meer als een jaar geleden en paar dagen voor de wedstrijd, echt man, als je hem nu ziet en in real life, GODDAMN:D

Dat geloof ik onmiddelijk. Nou laat hem fotos posten. Ben erg benieuwd. Als jij zo onder de indruk bent dan zal ik dat ook wel zijn denk ik.
 
op die pic is hij ook maar 105kg geloofk , dat was meer als een jaar geleden en paar dagen voor de wedstrijd, echt man, als je hem nu ziet en in real life, GODDAMN:D

Ja waar zijn dan de nieuwere foto's :) Ik ben ook meteen erg benieuwd .....
 
op die pic is hij ook maar 105kg geloofk , dat was meer als een jaar geleden en paar dagen voor de wedstrijd, echt man, als je hem nu ziet en in real life, GODDAMN:D

Als jij hem in de stad gezien hebt, vanwaar ben jij dan?
 
Glenn heeft enkele jaren geleden getraind in De Kaai. Aardige kerel. Gezegend met een godenlichaam. Was toen nog student in Hasselt en iets van 20 jaar jong. Had toen grootse plannen en is ergens anders gaan trainen voor een professionele begeleiding. Leeft op en top voor z'n sport.

Zag er toen al aardig buff uit met een lengte van iets van 1m95... maar zat wel volop in de bulk. Die foto's geven om een of andere reden een vertekend beeld. In het echt is hij immens, toen al. Heb hem nu al enkele jaren niet meer gezien.
Vraag mij af waar hij nu woont en traint...

In ieder geval veel succes ermee,Glenn !
 
Laatst bewerkt:
Hij woont in de buurt van Bree en hij traint ergens in Helchteren als ik mij niet vergis.
 
Glenn van Vooren - Home

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie misschien wat anders dan jullie. Maar nog steeds niet heel erg onder de indruk.
 
Haha ik zou hem zo 35schatten. Hoezo niet onder de indruk jamesss? Voor een 23jarige echt ongelofelijk.
 
Haha ik zou hem zo 35schatten. Hoezo niet onder de indruk jamesss? Voor een 23jarige echt ongelofelijk.
die massa wel, maar dit is in mijn optiek (en die van vele anderen) de fout die hij maakt momenteel, teveel focussen op massa terwijl hij het geheel eindelijk eens zou moeten gaan finetunen, want symmetrisch gezien is het niet helemaal oké, en op een wedstrijd moet ie ook veel harder komen.

denk dat daardoor james niet zo onder de indruk is.
maar voor zijn leefijd zoiezo een monster, moet wel wat gaan opletten want hij ziet er wel 15jaar ouder uit dan ie werkelijk is...imo beter ietsjes rustiger aan gaan doen :)
 
Enrico snapt precies wat ik bedoel. Neem zijn arm als voorbeeld. Erg veel massa MAAR vind het contrast tusesn schouders bi tri vrijwel niet aanwezig. Iets wat zeker wel zichtbaar moet zijn bij dat vet%. Massa is leuk, maar ik mis kwaliteit. Maar dat is mijn mening. Blijkbaar delen jullie die niet :D
 
Back
Naar boven