MuscleMeat

ik nomineer BIG-G (glenn van vooren) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is en blijft toch ne buffel ze :D
 
hahahahahaha grappig dat jij dat zegt kerel, ik heb em vanmiddag nog gezien in de stad , men meisje wist niet wat ze zag:eek:, ik denk dat hij zo even de BUFFSTE dude van het hele forum is , momenteel is i 130kg en zo ziet hij er ook uit, echt een HUGE motha****er:D

ik vind je vriend el monstro er wel buffer uitzien. Wat is de lengte van deze kerel eigenlijk?


dacht trouwens eerst dat het om Big-T ging
 
Hij woont in de buurt van Bree en hij traint ergens in Helchteren als ik mij niet vergis.

Hij traint in mijn laatste gym (Powerhouse Gym Helchteren...) In het echt ziet hij er inderdaad indrukwekkend uit :D
 
hey iedereen,

sorry dat ik nu pas reageer, maar kom de post nu pas tegen, er zijn inderdaad enkele punten waar ik nog aardig aan moet werken en dat zijn zeker mijn armen, en daar heeft jamess ook gelijk in.
Ik ben momenteel pas 23 jaar, dus op zich valt het wel mee, want armen duurt toch wel even eer je die bij hebt met de rest, ik alvast toch.Ik heb ook nog eens het probleem dat ik er niet echt een goede piek op heb, maar er word zeker aan gewerkt.

Ik weeg op dit moment alweer 135 kg en volop in de bulk, mijn BF zit nu op 11 %.
Dit jaar ga ik er dan ook alles uithalen en ik moet droger op podium dan vorige keer, maar vorige keer veel te laat beslist om mee te doen op aanvraag van blommaerts( slechts 5 weken dieet), dus resultaat was toch nog goed vond ik.

Voor degene die me willen blijven volgen kunnen op mijn site terecht Glenn van Vooren - Home

En alvast iedereen bedankt voor jullie stemmen
 
Puik fysiek hoor!

M'n stem gaat toch naar Monstro om meerdere redenen.
 
Ik denk dat ie ongeveer 1, 85 is. Je moet het eens even checken op z'n website.
 
ik ben 1.83 m groot, ik had heel graag nog even foto's gepost van me, maar had dit topic te laat gezien om nog voor nieuwe foto's te kunnen zorgen maar die komen er zeker aan, maar zal pas voor begin volgende week zijn wss tot mijn grote spijt.

groetjes
 
w84ylf.gif

fvhc3d.gif

hoop dat het lukt, deze foto vond ik nog wel, die ik ook de moeite vond
 
Laatst bewerkt:
DAMN!!!!Check die hams eens ff hangen daar!!!!

:cool:respect:cool:
 
135 kg bij die lengte en vet%? Mijn god zeg! :eek:
 
Je zou hem eens in het echt moeten zien. Ik heb nog nooit een groter beestje gezien dan hem.
 
@Big-g
Vraagje:

Ik zie op je site dat je verschrikkelijk veel eet. Gaat dit je makkelijk af of zit je soms nog vol van de maaltijd ervoor?
En hoeveel kalorieen bestaat jouw bulk dieet uit?
 
klinkt misschien raar, maar ik heb half uur na mijn maaltijd alweer honger, ik heb natuurlijk ook wel mijn dagen dat ik het echt moet binnenduwen, maar dat doe ik dan meestal ook wel.
Ik weet niet juist hoeveel kalorien ik in de bulk zit, maar heb ooit op bijna 11000 gezeten en zelfs toen was er nog sprake van honger, dus ik kan wel wat hebben

@Big-g
Vraagje:

Ik zie op je site dat je verschrikkelijk veel eet. Gaat dit je makkelijk af of zit je soms nog vol van de maaltijd ervoor?
En hoeveel kalorieen bestaat jouw bulk dieet uit?
 
11000:eek: en dan nog honger hebben
en 135 bij 183:eek:

ok ik lig nu naast mijn stoel:eek:
kan iemand 112 bellen?
 
damn, das veel!

next question:
wat vind jij van natural bodybuilding shows. Een grote facade of niet?
 
Ik heb heel veel respect voor echte naturel bbers die dan in naturel wedstrijden meedoen, maar niet voor de jongens die dan beweren naturel te zijn en gewoon zuiver op het podium staan, dat is mijn mening he
damn, das veel!

next question:
wat vind jij van natural bodybuilding shows. Een grote facade of niet?
 
Ik heb heel veel respect voor echte naturel bodybuilders die dan in naturel wedstrijden meedoen, maar niet voor de jongens die dan beweren naturel te zijn en gewoon zuiver op het podium staan, dat is mijn mening he

:thumbs:
 
Back
Naar boven