AndroidHealthClinic

Ik nomineer EL MONSTRO TERRIFICO! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijne krijg je ook.
 
Mijn Stem heb je ook :thumbs:
 
Mijn stem heeft hij niet, zijn rug loopt veel te hard achter, haha wat zou ik blind zijn moest ik dat menen:)
Mijn stem heeft hij ook.
Ps doe je haar niet af als je het niet wil.
 
Mijn stem heb je ook!!


Wat is er mis met zijn haar dan?

is geen bodybuilding look ofzo:p , en ze zeggen dat je spieren groter lijken als je haar gemilimeterd is of je kaal bent. Ik had zelf ook lang haar en ik moet zeggen dat ik ineens wel groter leek in de spiegel nadat ik me kop kaal had geschoren, maar na een paar dagen merk je het niet meer op :(
 
Mijn stem heb je ook!!




is geen bodybuilding look ofzo:p , en ze zeggen dat je spieren groter lijken als je haar gemilimeterd is of je kaal bent. Ik had zelf ook lang haar en ik moet zeggen dat ik ineens wel groter leek in de spiegel nadat ik me kop kaal had geschoren, maar na een paar dagen merk je het niet meer op :(

Ik denk niet dat zo'n simpel optisch trucje veel uitmaakt voor zo'n monster :o
 
in mijn ogen top en zeker voor deze leeftijd!
 
Zou je dat wel doen, van een mooie woeste haardos ineens naar kaal? Had ik tijd geleden ook gedaan, mensen herkenden mij gewoon niet meer...
 
+1 van mij
lekkere massa, leuk gekuurd :p
 
mijn stem krijg je, wat een rug :eek:
 
Mijn stem heb je ook zeer zeker
 
Mijn stem heb je zeker weten ook, en gewoon een trendy kapseltje nemen ;)
 
heeft mijn stem ook!
 
mijn stem heb je bro en de vijf stemmen in mijn hoofd ook, die zingen nu een liedje voor je :thumbs:
 
ook mijn stem gaat naar EL MONSTRO.

echt ****ing bruut en denk voor velen een streef fysiek, voor mij wel in ieder geval.
 
mercikes iedereen voor op me te stemmen :)
en men haartjes gaan er af als ik wedstrijd ga meedoen,dus volgend jaar ;) met spijt in men hart heheheheh

Staat er hier ergens op het forum jowu trainingsschema?
 
Back
Naar boven