MuscleMeat

Ik nomineer: Masallah (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michiel4

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
8.235
Waardering
310
Lengte
1m83
Ik nomineer dus Masallah.

Hij heeft natuurlijk nog een lange weg te gaan maar hij is goed op weg en hij heeft de goede mentaliteit om er te geraken.

Ik hoor sommigen al denken dat ik dit in opdracht doe van hem maar ik ben er zelf opgekomen om Ruud te nomineren. ;)

Genoeg gepraat nu de foto's:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik veronderstel dat als de foto's niet goed genoeg zijn qua belichting voor in de magazine te staan dat Masallah wel bereidt is om nieuwe, beterer foto's te maken.

en nog een posing filmpje:

YouTube - Masallah Reaching For The Impossible
 
Dat ziet er wreed uit zeg! :thumbs:
En dan ook nog gepaste muziek eronder met Dream Theater - As I Am;)
 
Er bestaat geen twijfel dat hij een brute rug en een paar brute schouders heeft maar ik vind dat hij nog meer eruit kan halen. Hij moet z'n armen nog bijtrekken en misschien wat meer werk aan de benen.
 
Er bestaat geen twijfel dat hij een brute rug en een paar brute schouders heeft maar ik vind dat hij nog meer eruit kan halen. Hij moet z'n armen nog bijtrekken en misschien wat meer werk aan de benen.

Die benen kunnen iig beter, idd.
UB wordt er niet minder bruut van:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
rug en schouders zijn gigantisch!
de rest is beetje minder in vergelijking maar zeker op de goeie weg :)
 
Blijkbaar heeft de roaccutane behandeling prima gewerkt.:)
 
Waarvoor nomineren, BB van de maand..?
 
Waarvoor nomineren, BB van de maand..?

ja ;)


anyway, masallah doet het heel goed! ik vind het alleen jammer dat zn armen en benen niet op hetzelfde niveau zitten als de rest. Wel erg goed opzich, maar niet compleet. Ga zo voort Masallah! :thumb:
 
ja ;)


anyway, masallah doet het heel goed! ik vind het alleen jammer dat zn armen en benen niet op hetzelfde niveau zitten als de rest. Wel erg goed opzich, maar niet compleet. Ga zo voort Masallah! :thumb:


Deel je mening , ga meer aandacht aan benen en armen besteden.

dan heb je ook mijn stem ;)
 
ja ;)


anyway, masallah doet het heel goed! ik vind het alleen jammer dat zn armen en benen niet op hetzelfde niveau zitten als de rest. Wel erg goed opzich, maar niet compleet. Ga zo voort Masallah! :thumb:

voor een keertje moet ik jonko-san toch gelijk geven


;)
 
mijn stem heeft ie... hij gaat gewoon goed! ff flink knallen op die achterlopende groepen!
 
michiel4 nogmaals bedankt voor het nomineren, dat waardeer ik echt.

Zoals jullie allen al zeggen moet er inderdaad gewerkt worden aan mijn armen en benen,
dat ben ik ook zeker van plan en deze krijgen dan ook de prioriteit boven de andere spiergroepen.
Ook ga ik meer werken aan mijn borst omdat deze ook nog meer kan hebben in verhouding tot mijn schouders.

This is only the beginning ;) aan het einde van het jaar staat er een andere Masallah!!!
 
succes je begint al goed in de richting te komen
 
ik nomineer hem wel. Potentie genoeg en zeker aardige body. Maar idd volgend jaar zeker betere benen en armen!

Offtopic. De foto's zijn gecensureerd bij zijn gezicht en bij het filmpje kan ik zijn toet heel erg duidelijk zien hahaha!
 
mijn stem heb je! masallah; ook wel genoemd de persoon met de bruutste lats van dbb!
 
Hij weet waar hij aan moet werken, dus dat komt allemaal wel in orde, denk ik.
 
Die rug!!!!! :bow: SUPAH!!!!!
 
Ruud is 100% dedicated,en verdiend deze titel zeker weten wel!!!
Weet wat zn minpunten zijn en werkt er oerhard aan om ze te verbeteren!!!
Imo al de volgende bodybuilder v/d maand.;)Got my vote bro.:cool:
 
Back
Naar boven