AndroidHealthClinic

Ik nomineer: Masallah

Bezoekers in dit topic

:rolleyes:

Mijn stem zou die krijgen als zn armen en benen beter waren...zn armen vind ik ronduit slecht.

Slecht?

Mss in verhouding stukken minder met zn upperbody ja maar ze zijn zeker niet slecht!!!
 
deze mede-indo heeft ook mijn stem :)
 
Mijn stem krijgt hij ook niet. De titel bodybuilder van de maand komt veel te vroeg. Zoals gezegd zijn z'n benen en armen erg uitverhouding.
 
Wacht maar tot het einde van het jaar ;) You'll be surprised

Wacht jij dan maar tot het einde van het jaar op je titel. Je fysiek nu in de flex plaatsen zou lachwekkend zijn. Snap ook niet dat je dat zelf zou willen.....

Je hebt een aardige body hoor maar de verhoudingen zijn erg ver te zoeken.
 
Wacht jij dan maar tot het einde van het jaar op je titel. Je fysiek nu in de flex plaatsen zou lachwekkend zijn. Snap ook niet dat je dat zelf zou willen.....

Je hebt een aardige body hoor maar de verhoudingen zijn erg ver te zoeken.

niet hateuh :finger:
 

Heeft niets met haten te maken. Is gewoon eerlijk. Zijn verhoudingen zijn gewoon niet goed genoeg en hij komt wel in een 'vooraanstaand' BB magazine. Als ik daar ooit in zou staan zou ik willen dat ik er echt top bij zou staan.
 
mijn vote heb je ook hoor kerel ;) je bent weer lekker op gang!
 
aardig fysiek maar nog niet flex waardig sorry.. maar je gaat wel super goed vooruit!
 
Wacht maar tot het einde van het jaar ;) You'll be surprised
hm, zal wel moeilijk worden, want zo te zien zitten je aanhechtingen wel vrij hoog, verder wel nette rug en ik zou graag zien hoe je er aan het eind van het jaar bijloopt :P
 
Eensch met bouwens en punani.
 
Back
Naar boven