XXL Nutrition

Ik snap het niet meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ik had me vanochtend na mn cardio lekker gestationeerd op mn bank en zag He-man voorbij komen op tv.
En ik verbaasde me keer op keer weer.

Hoe komt t toch dat al die gasten en andere superhelden nou allemaal zo gespierd zijn (behalve de hulk dan he:D ), Ik bedoel ik zie ze nooit en te nimmer trainen in een gym, laat staan dat ze om de 3 uur een maaltijd met voldoende eiwitten naar binnen werken.

Stel dat He-man met Skeletor aan t vechten is en Heman kijkt op zn horloge (die die ook niet heeft) en ziet dat t weer tijd is voor zn tonijn en rijst, kan die moeilijk van Skeletor verlangen dat die ff een time-out inlast..tenzij t voor hem ook weer tijd is om te eten maar ja, dan kan je beter ff wachten om t eten te laten zakken dus dan heeft t gevecht ook geen zin meer. Of gaan ze dan ff ouwehoeren met elkaar of zo en dan na een uur weer elkaar proberen de hersenen in te rammen??

En stel dat ze wel trainen dan hou ik dat bij sommige nog voor onmogelijk. Zo is er een figuur die een haak als hand heeft waar ook nog eens een geweer aan zit gekoppeld en bijgeleverde afbeelding laat zien dat die kerel toch ook niet zomaar een dumbbell op kan pakken laat staan dat die met een goede techniek kan bankdrukken.

Ik snap t dus niet meer...

Ik heb wel gezien hoe die Adam in een spierbundel (He-man dus) verandert. Dat doet ie dmv een zwaard in de lucht te houden. Ik heb me eigen rotgezocht naar dat zwaard maar kon m nergens vinden.
Misschien een goed idee om dat zwaard in de shop te verkopen..hmm zal Robin ns een pmmetje sturen
 
Laatst bewerkt:
hahaha, jij bent gek dandy :D

wel interessant om eens over na te denken....
 
[Abeelding niet meer beschikbaar][HE MAN] YOU SHALL NOT MOK ME YOU FOOLISH DANDY!!![/HE MAN]

[HE MAN]hmmm... where is he?[/HE MAN]

[Abeelding niet meer beschikbaar][HE MAN]OH THERE YOU ARE! I WILL TEACH YOU A LESSON IN MANNERS YOU ASSHOLE!!! YOU DIE NOW!!![/HE MAN]


[HE MAN]So you are not impressed by my dull axe?!? How about my POWERSWORD!!![/HE MAN]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar][HE MAN] GRAAAAAAAAHHHH!!!I wil drive this laserpowerd baby op your ass! HAHAHAHAHAHA!!![/HE MAN]


[Abeelding niet meer beschikbaar][SKELETOR]STOP!!![/SKELETOR]


[Abeelding niet meer beschikbaar] [HE MAN]Skeletor? WHY DO YOU INTERRUPT ME?!?[/HE MAN]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [SKELETOR] ??? Didn't you look different just a moment ago??[/SKELETOR]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [HE MAN] ??? ... euh you're the one that looks different...[/HE MAN]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [SKELETOR] Oh... wel... ok....... STOP TRYING TO CONFUSE ME YOU HE-BASTARD!!! YOU SHALL NOT KILL THE DANDY!!![/SKELETOR]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [HE MAN] Why not? Your'e suposed to be the guy that kills people all the time...?[/HE MAN]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [SKELETOR]Well... when I pay him he gives me... oral pleusure :o [/SKELETOR]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [HE MAN] :o ... I would like some oral pleasure from the Dandy too... you think he would do it for me if I let him live[/HE MAN]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [DANDY] Fine by me! hehehehe :D [/DANDY]


:D
 
haha, idd.:p
Zou er geen moeite mee hebben..jat ik uiteraard wel gelijk zijn zwaard... By the power of Grayskull!!!

Ps, Bart, leeg je pmbox is ff:thumb:
 
He verdomme Dandy, nou lig ik weer de hele nacht wakker en te denken hoe die He-man dat nou doet:D

Denk trouwens dat Rambo en friends hetzelfde probleem hebben.
 
Originally posted by Johny
He verdomme Dandy, nou lig ik weer de hele nacht wakker en te denken hoe die He-man dat nou doet:D

Denk trouwens dat Rambo en friends hetzelfde probleem hebben.

nou Rambo die vangt toch gewoon een everzwijn

:D
 
je vergeet 1 ding, heman is the master of the universe, dus hij heeft helemaal geen proteine nodig om zn spieren te laten groeien, zijn 'wil' is genoeg :)
 
Originally posted by Johny
He verdomme Dandy, nou lig ik weer de hele nacht wakker en te denken hoe die He-man dat nou doet:D

Denk trouwens dat Rambo en friends hetzelfde probleem hebben.

maar Rambo is gewoon een fictief karakter gespeeld door een acteur (Sly). Die kan tijdens zn scenes gewoon eten en heeft gewoon vrije tijd zat om te trainen.

Maar He-man en zijn vrinden en medebewoners van Eternia vechten de hele dag door met alle gevolgen van overtraining van dien. en dan nog eens de stress die daarmee gepaard gaat, dag in, dag uit. Heb echt respect voor hun

enne MM, hoe verklaar je dan die andere gasten daar. 1 voor 1 zien ze er goed uit. Ik heb t idee dat jij er niet over na wilt denken en zodoende er makkelijk vanaf probeert te komen maar jouw theorie gaat dus helaas niet op
 
Dan had ik gelijk een volgende vraag die na wederom een hersenspinsel mijn gedachten op overuren zette..seriues bedoeld dus maar toch post ik m hier achteraan.

T gaat namelijk over gedetineerden. Ik zie vaak in fims (jaja, films ja) maar ook in documentaires hele grote en droge gedetineerden in de bak zitten. ik ken zelf een iemand van gezicht die heeft vastgezeten en die is ook echt groot geworden in de bak..maar HOE???

die gasten krijgen daar wel genoeg tijd om te trainen en te rusten maar het eten (in mijn ogen toch het belangrijkste) is daar toch in mijn ogen
A) wel gezond maar niet speciaal hoog in eiwitten (oftwel kort gezegd geen BB-voedsel) en
B) hun eten toch niet om de 2 a 3 uur, laat staan voldoende eiwtten..

iemand die ooit vast heeft gezeten voor langere tijd die hier een antwoord op heeft..
 
vraag het ff aan oli...

ik bedoelde natuurlijk jakkeboo

:D
 
Ghehe, waar hou je je toch allemaal mee bezig Dandy? :)

Maaruh, die gasten in jail, kunnen die niet gewoon emmers proteïne bestellen en zo?
 
Originally posted by Rob G
Ghehe, waar hou je je toch allemaal mee bezig Dandy? :)

Maaruh, die gasten in jail, kunnen die niet gewoon emmers proteïne bestellen en zo?

ik denk t niet. Maar ik ben zeker wel benieuwd hoe hn dat voor elkaar krijgen
 
Ik heb nog zo'n he-man zwaard van vroeger :D
Maareh, heb jij Arnold in The Terminator dan wel zien eten?
Oja hijs een machine die hoeft dat niet :D
 
Back
Naar boven