AndroidHealthClinic

Ik stel me voor

Bezoekers in dit topic

Dat uitgerekte vel is blijvend.

Hangt een beetje van de striemen en je leeftijd af ;) Als je niet veel striemen hebt, en je lichaam produceert
nog genoeg collageen, trekt het nog mooi bij
 
Dat uitgerekte vel is blijvend. Kan er (helaas) over mee praten. Plat kan het wel worden, maar je kan niet plaatselijk afvallen dus je zal over je gehele lichaam vet verliezen.

Hoeft niet per definitie.

Maar ik ben hier plaatselijk afgevallen hoor, hier in Krommenie..
nee...
 
Hangt een beetje van de striemen en je leeftijd af ;) Als je niet veel striemen hebt, en je lichaam produceert
nog genoeg collageen, trekt het nog mooi bij

Ik denk ook wel aan de mate van hoe erg het is uitgerekt. Bij mij was het niks verbeterd na een paar jaar (ik was toen 21). Ik had trouwens bijna geen striemen, gewoon uitgerekte huid:p
 
Ik denk ook wel aan de mate van hoe erg het is uitgerekt. Bij mij was het niks verbeterd na een paar jaar. Ik had trouwens bijna geen striemen, gewoon uitgerekte huid:p

Kan nog verbeteren hoor ;) Je bent nog maar 27...
 
Kan nog verbeteren hoor ;) Je bent nog maar 27...

6 jaar terug en heb t inmiddels operatief laten doen. Zelfs nu nog niet tevreden, maar dat is een ander verhaal:p
 
6 jaar terug en heb t inmiddels operatief laten doen. Zelfs nu nog niet tevreden, maar dat is een ander verhaal:p

owh :) Ja, dat is een ander verhaal :D
 
Ben 34 en het zal wel blijven zijn. Maar mag niet klagen eigenlijk. Heb erger gezien.
 
Back
Naar boven