AndroidHealthClinic

Ik stop met het drinken van diet soda's

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
MacB maakte een grapje omdat strongman van aids begon --> zie verder syptonen aids..
Spitsvondiig grapje...

En ik neem aan je reactie aan dat je toch wel bij het superdude squat zit.

Dank voor de uitleg. Maar hoe ik het interpreteerde was toch ook niet heel gek? En ik stelde toch de vraag van begrijp ik dit goed of leg het uit. Uitleg kwam en ik zag in dat het niet zo bedoeld was. Ik snap verder niet zoveel van het gezeik tegen mijn persoon? Als het bedoelt was zoals ik dacht (en geen andere interpretatie zag) dan was dit toch echt een rot opmerking?

En ja Eric, negers hebben meer kans op aids, dat is statistiek. Maar negers en aids zijn net zo in verband gebracht als joden en pest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte) Dan is het de toon die muziek maakt en ik begreep het heel anders.

Maar nuff said..... ;)
 
Dank voor de uitleg. Maar hoe ik het interpreteerde was toch ook niet heel gek? En ik stelde toch de vraag van begrijp ik dit goed of leg het uit. Uitleg kwam en ik zag in dat het niet zo bedoeld was. Ik snap verder niet zoveel van het gezeik tegen mijn persoon? Als het bedoelt was zoals ik dacht (en geen andere interpretatie zag) dan was dit toch echt een rot opmerking?

En ja Eric, negers hebben meer kans op aids, dat is statistiek. Maar negers en aids zijn net zo in verband gebracht als joden en pest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte) Dan is het de toon die muziek maakt en ik begreep het heel anders.

Maar nuff said..... ;)

Waarom denk je gelijk aan zoiets vreselijks?
Doe eens uitleggen!
 
Waarom denk je gelijk aan zoiets vreselijks?
Doe eens uitleggen!

jij alweer ik tel tot 10 en wacht op uitleg !!!!!!!!!!!
 
Ahaa... Hier is iedereen!

Waartoe diet soa's (ow sorry soda's) allemaal kunne leiden zeg...
 
pest en joden, negers en aids

conclusie allemaal opbokken dus dat is jouw conclusie wandelboer
 
Dank voor de uitleg. Maar hoe ik het interpreteerde was toch ook niet heel gek? En ik stelde toch de vraag van begrijp ik dit goed of leg het uit. Uitleg kwam en ik zag in dat het niet zo bedoeld was. Ik snap verder niet zoveel van het gezeik tegen mijn persoon? Als het bedoelt was zoals ik dacht (en geen andere interpretatie zag) dan was dit toch echt een rot opmerking?

En ja Eric, negers hebben meer kans op aids, dat is statistiek. Maar negers en aids zijn net zo in verband gebracht als joden en pest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte) Dan is het de toon die muziek maakt en ik begreep het heel anders.

Maar nuff said..... ;)

Joden en pest !!!!!!!! Daar wordt ik pislink van!! Leg eens uit! :p


Ik begrijp hoe je het hebt opgevat. En op die manier kan het idd niet door de beugel.
Maar zoals al gezegd zijn we er de spot mee aan het drijven deuuuuuh....
Een andere mod zal dit topic wel dicht gooien.


Nuff said
 
Joden en pest !!!!!!!! Daar wordt ik pislink van!! Leg eens uit! :p


Ik begrijp hoe je het hebt opgevat. En op die manier kan het idd niet door de beugel.
Maar zoals al gezegd zijn we er de spot mee aan het drijven deuuuuuh....
Een andere mod zal dit topic wel dicht gooien.


Nuff said

uitleggen uitleggen hier is je uitleg :roflol:

pest en joden, negers en aids

conclusie allemaal opbokken pest moet opbokken joden moeten opbokken negers moeten opbokken en aids moet opbokken
 
Nuff said... :slotje:
 
En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!

Kerel, jij bent 1 van de dikste fags die hier op DBB rondloopt.
 
Waarom denk je gelijk aan zoiets vreselijks?
Doe eens uitleggen!

Omdat ik 1 de vraag van strongman niet snapte en 2 niet wist dat een symptoom van aids een afwijkende huidkleur is *ben nu aan het zoeken* Weet wel dat aids en negers op schandalige wijze met elkaar in gebracht werden? Had ik geweten van die huidkleur dan had ik niet dat verband gelegd zoals ik deed.

Dan vraag ik, begrijp ik het zoals ik het denk? En krijg het antwoord dat het geheel anders is. Dat is dan oke en prima.

Ben het gezeik tegen mijn persoon wel zat. Lees op www en soms ook op DBB de meest waanzinnige zaken en probeer me niet meer kwaad te maken. (lees Cirkel over joden maar als voorbeeld, ik houd mijn mond maar omdat ik GEEN moraalridder wil zijn maar vind het een schande)

Is het dan heel gek als ik denk dat het schandalig is wat ik lees en ik kwaad wordt daarover? Ja dit is een liberaal forum zegt BigT dan maar sommige zaken kunnen toch niet? Zoals ik dit zag vond ik dit echt niet kunnen en moest ik er van mezelf op reageren.

En dan zit ik dus verkeerd en had ik het beter kunnen laten.... :(
 
Joden en pest !!!!!!!! Daar wordt ik pislink van!! Leg eens uit! :p


Ik begrijp hoe je het hebt opgevat. En op die manier kan het idd niet door de beugel.
Maar zoals al gezegd zijn we er de spot mee aan het drijven deuuuuuh....
Een andere mod zal dit topic wel dicht gooien.


Nuff said

Blij dat je het begrijpt en sorry van de commotie :(
 
@ wandelaar waar maak je je druk om, uit al je posts blijkt gewoon dat je een huilerd bent irl, misschien een oestrogeen overschot (test kuur niet wat voor je) grow a pair zou ik zeggen en maak je niet zo druk om kleine dingen. ;)
 
Kerel, jij bent 1 van de dikste fags die hier op DBB rondloopt.

Ik heb nog nooit iets negatiefs over MacB of wie dan ook op DBB gezegd. Slechts de reactie van iemand daar reageer ik op. Jij en vele hier pakken mij gelijk op de persoon. Dat valt me op. Er zijn zelf mensen die mij IRL denken te kennen als persoon, maar diegene bedoelt het leuk, geloof ik. Dat waardeer ik dan wel weer.

Misverstanden op WWW zijn heel normaal, als ik iemand niet in de ogen kan kijken snap ik zaken soms niet en dat heeft iedereen denk ik wel eens.
 
Laatst bewerkt:
@ wandelaar waar maak je je druk om, uit al je posts blijkt gewoon dat je een huilerd bent irl, misschien een oestrogeen overschot (test kuur niet wat voor je) grow a pair zou ik zeggen en maak je niet zo druk om kleine dingen. ;)

:hitit:
 
Ik heb nog nooit iets negatiefs over MacB of wie dan ook gezegt. Slechts de reactie van iemand daar reageer ik op. Jij en vele hier pakken mij gelijk op de persoon. Daar baal ik van.

je praat als een wijf met je daar baal ik van. ah kan je nu niet slapen jochie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven