AndroidHealthClinic

Ik stop met het drinken van diet soda's

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je praat als een wijf met je daar baal ik van. ah kan je nu niet slapen jochie

Als ik kon slapen lulde ik nu niet tegen je. Als ik baal dan schrijf ik dat. Had willen schrijven dat het me verdriet doet maar dat is wel heel erg gay niet? JA! Ik vind het k*t om als een moraalridder weggezet te worden terwijl ik zo mijn best doe om mijn bek te houden als ik oa de meest vreselijke dingen lees over joden door specifiek Cirkel of het gezeik van spiertje16 vroeger. En of ik als een wijf klink, I don't give a ****! Zal ik mijn virtuele geslacht @DBB veranderen met een geile foto? Snap je me dan wel? (lees mijn post maar na, als ik iets wereldvreemd vind aan DBB is het wel het extreem overdreven mannelijk doen)

Ik schreef het eerder al, noem me maar een hippie of iemand met teveel oestrogeen. Ik doe in mijn vrije tijd graag trainen met gewichten, daarom ben ik hier. Thnx BIGT dat dit een liberaal forum is en niet iedereen in het stereotiep moet passen!
 
Laatst bewerkt:
Als ik kon slapen lulde ik nu niet tegen je. Als ik baal dan schrijf ik dat. Had willen schrijven dat het me verdriet doet maar dat is wel heel erg gay niet? JA! Ik vind het k*t om als een moraalridder weggezet te worden terwijl ik zo mijn best doe om mijn bek te houden als ik oa de meest vreselijke dingen lees over joden door specifiek Cirkel of het gezeik van spiertje16 vroeger. En of ik als een wijf klink, I don't give a ****! Zal ik mijn virtuele geslacht @DBB veranderen met een geile foto? Snap je me dan wel? (lees mijn post maar na, als ik iets wereldvreemd vind aan DBB is het wel het extreem overdreven mannelijk doen)

Ik schreef het eerder al, noem me maar een hippie of iemand met teveel oestrogeen. Ik doe in mijn vrije tijd graag trainen met gewichten, daarom ben ik hier. Thnx BIGT dat dit een liberaal forum is en niet iedereen in het stereotiep moet passen!

Dat maakt het voor mij in iedergeval een stuk makkelijker om me in te leven in die posts van je :D
 
wanderlaar,

volgensmij vind jij het leuk dat mensen zo reageren tegen je want je blijft maar terug reageren, en niet vergeten macb was hier niet verkeerd door te zeggen dat hij nogsteeds blank is... jij was de eerste die het woord negers bijhaalde (als ik me niet vergis) als je nou eerst even gezocht had waarom hij specefiek zei dat hij nog blank met het hele aids verhaal..zou je onderandere zien dat er symptonen zijn.

Soms als je ziek ben..zie je er tog ook beetje bleek uit en als iemand dat tegen je zegt maakt het hem dan een racist.

Niet alles in deze wereld is verkeerd bedoelt hou fout het op het eerste gezicht ook klink. Begrijp mij hier aub niet verkeerd maar in mijn ogen zijn het zulke mensen als jou die voor ophef zorgen.. kijk maar naar pagina 1,2,3,4 bijna allemaal hebben wat te zeggen tegen jou. Nogmaals als je even nagedacht had waarom hij dat zei zou je dit alles kunnen voorkomen.

En dit verziek meteen ook het topic

@bigmac :D
in light producten zit aspartaam ik ben daar geen voorstander bent.. en tevens weegt een light product even zwaar als de normale muhaha :D
 
Wandelaar takes it up the bati!
 
@sakurakilla
nee vind het niet leuk en ja ik had van te voren willen inzien dat ik het verkeerd begreep maar dat deed ik dus niet. En ik heb geprobeerd in te zien hoe het anders bedoelt had kunnen zijn.Wist ik veel dat huidkleur een symptoom van aids is. Als ik het terug lees wat men schreef dan zie ik het zo: ik begreep het werkelijk niet en raakte gefrustreerd dat je dan zo behandeld wordt ipv iemand die je het misverstand laat zien. Toen het zo uit de klauwen liep vond ik het wel nodig om te schrijven hoe exact ik het zag en nu tik ik dus weer iets, het idee dat ik geniet hiervan is geheel niet waar en dat idee laat ik niet graag bestaan. Na veel te veel tijd en moeite werd het me duidelijk en werd het jullie denk ik pas duidelijk hoe ik het zag.

En ja dit verziekt het topic en daar ben ik ook niet blij mee, als ik alles zelf zou kunnen verwijderen wat ik hier schreef had het er nu niet meer gestaan. Graag zou ik alles deleten nu.

Maar ga vooral verder nu over light drinken. Lijkt me goed als je de dicipline kan opbrengen geen frisdrank meer te drinken. Hoe veilig aspertaam en andere zoetstoffen zijn is idd de vraag. En koffie en thee zijn veel goedkoper.
 
OMG Wandelaar want ben je toch een enorme kneus he. Ga terug naar de wandelsectie, hup hup! En zingen he, dat maakt het wandelen makkelijker! :roflol:
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@sakurakilla


En ja dit verziekt het topic en daar ben ik ook niet blij mee, als ik alles zelf zou kunnen verwijderen wat ik hier schreef had het er nu niet meer gestaan. Graag zou ik alles deleten nu.

nee, JIJ verziekt dit topic..

ow, en dat samen met alle zwarten uit afrika die niet eens internet hebben, die verzieken dit ook!


doedoedoe ik lekker niet uitleggen:D
 
Hey wandelaar, calm down killa, it's only the internet.

Mods, Wanneer komt negatieve karma terug?
 
Whaahha hoe kan een topic, zo gigantisch of-topic gaan???:p:mad:

Same shit every day hier op DBB, .... ... .... .... kan er wel om lache:D:D


On-topic:

Ik drink vrij weinig fris dranken, "normale" fris dranken bevatten veel te veel suikers, en "light" fris dranken bom vol aspartaam:(

Ik drink meestal water bier;) of chocomelk
 
als jullie nu niet serieus doen word ik potverdomme PISLINK ja!

btw:


Doe eens ff uitleggen!

Ja, een beetje wel eigenlijk.

Maar is daar een uitleg voor?

ik tel tot 10 !!

Waarom denk je gelijk aan zoiets vreselijks?
Doe eens uitleggen!

jij alweer ik tel tot 10 en wacht op uitleg !!!!!!!!!!!

Kerel, jij bent 1 van de dikste fags die hier op DBB rondloopt.
hahahaha:D allemaal karma tegoed:o:knipoog:

blijf posten aub wandelaar, doe eens goed uitpraten, dan kn ik nog ff lachen

OT: daar ga ik overheen macb
 
MacB> snap niet dat je niet al veel eerder begon met water te drinken als ik al je verhalen over voeding en cutten heb gelezen en dat je zelf ook cut.
 
MacB> snap niet dat je niet al veel eerder begon met water te drinken als ik al je verhalen over voeding en cutten heb gelezen en dat je zelf ook cut.

Ja want van light frisdrank wordt je dik! :eek:
:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Af en toe een blikje als ik ergens heen ga is geen probleem. maar ik ga geen flessen meer kopen.

waarom? kost me klauwen met geld.

ziet u het resultaat van afgelopen week :D

2j4tsw6.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hehe topic is nog niet dicht
 
Af en toe een blikje als ik ergens heen ga is geen probleem. maar ik ga geen flessen meer kopen.

waarom? kost me klauwen met geld.

ziet u het resultaat van afgelopen week :D

2j4tsw6.jpg

Ik zie een pretvlek op het kussen!
 
waar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven