AndroidHealthClinic

Ik stop met het drinken van diet soda's

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
Af en toe een blikje als ik ergens heen ga is geen probleem. maar ik ga geen flessen meer kopen.

waarom? kost me klauwen met geld.

ziet u het resultaat van afgelopen week :D

2j4tsw6.jpg
 
ja roxxe, dat kan jij beter he! (alleen dan geen light)
 
Af en toe een blikje als ik ergens heen ga is geen probleem. maar ik ga geen flessen meer kopen.

waarom? kost me klauwen met geld.

ziet u het resultaat van afgelopen week :D

2j4tsw6.jpg

Mooi, Vooral Doen

En nu ???????
 
Water met een shitload aan ijsblokjes (zoals hieronder)

20j5yxt.jpg
 
Heb je er aids van gekregen?
 
quitter ! (en een cheapo ook nog eens)
 
Hoelang heb je in een revalidatie centrum gezeten?
 
Het Kaposi Sarcoom (KS)
Het Kaposi sarcoom is een rood- paars gezwel bestaande uit bloedvaten dat zich bij voorkeur ontwikkelt in de huid of op de slijmvliezen van mensen met AIDS



^^

je bent zelf de grootste racist als je daar meteen aan dacht wandelaar.
 
zie de toon v/d vraagstelling ;)

Done en blijf bij mijn mening dat dit echt niet kan! Doe eens uitleggen wat hier normaal aan is? Dit is toch direct aids in verband brengen met negers? Vond de vraag erboven al vreemd maar het antwoord schandalig!
 
1 van de sterkste symptomen van AIDS is je huid mafketel, of ben je nu echt zo een racist dat je het zelf nog niet eens door hebt.

De symptomen.
Het begint met griep en daarna is het over met de klachten. Tenminste voor even, want daarna volgt een periode waarin de ziekte hard aanslaat. Als de combinatietherapie niet werkt en niet heeft plaatsgevonden heb je Aids.
In Europa zijn de symptomen van Aids meestal bepaalde ontstekingen aan de darmen, longen of hersenen of bepaalde vormen van kanker en dementie. Een paar voorbeelden:
- Klachten aan de luchtwegen: PCP is een soort longontsteking die door een bepaalde parasiet wordt veroorzaakt. De verschijnselen zijn droge hoest, benauwdheid, pijn in de borst, koorts en vermoeidheid.
- Klachten van huid of slijmvliezen: Een van de meest voorkomende klachten is Kaposi’s sarcoom, dit is een vorm van kanker die voorkomt in huid, mond maar ook in de darmen en longen. De verschijnselen zijn paarse, rode of bruine vlekken op de huid.
- Koorts, diarree en gewichtsverlies: dit zijn vaak gevolgen van infecties door parasieten, bacteriën of virussen.
- Klachten aan het zenuwstelsel: zoals hersenvliesontsteking en dementie. De verschijnselen zijn hoofdpijn, koorts en stijfheid in de nek.
- Klachten aan de vrouwelijke geslachtsorganen: zoals baarmoeder halskanker. Het verschijnsel is bloedverlies.
- Klachten aan de ogen: zoals slechtziendheid en blindheid. Deze klachten worden veroorzaakt door een infectie met CMV.
Er is nog een derde vorm van kanker die regelmatig bij HIV-patienten voorkomt: het non-hodgin-lymfoom, een ziekte die het lymfestelsel aantast. De verschijnselen hiervan zijn koorts, gewichtsverlies, misselijkheid, hoofdpijn en buikpijn.
 
MAcB is niet van de subtielste wandelaar. Hij is dan ook maar aan het zeveren in het kwadraat.
 
Done en blijf bij mijn mening dat dit echt niet kan! Doe eens uitleggen wat hier normaal aan is? Dit is toch direct aids in verband brengen met negers? Vond de vraag erboven al vreemd maar het antwoord schandalig!

:roflol:

Doe normaal.
 
wtf is dat zever( of zeef wtf het ook is) aan, ik onderbouw mijn stelling met info van de meest betrouwbare websites.
 
hehe hij heeft nog gelijk ook en anders dan is ie rascistisch oh oh
 
En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!
Bekrompen ventje ben je....je hoeft niet gelijk overal iets achter te zoeken hoor..

Waar het hart vol van is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven