XXL Nutrition

Ik train maar kom niet aan HELP?!

Bezoekers in dit topic

Werled

Novice
Lid geworden
2 jan 2020
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum,
Maar ik ga mezelf even voorstellen ik ben mike

Ik ben 18 jaar 1,90/1,91 en ik weeg 71 kg
Ik train al een jaar maar ik heb t gevoel dat ik de laatste tijd train voor saus ik word sloom breder en ik heb nog steeds erg kleine armen, ik probeer al een goeie 2 maanden te bulken en heb zelf weightgainers geprobeerd maar niks werkte ik blijf erg haken

Omdat ik 2020 graag dit wil verbeteren
Ik heb t gevoel dat ik te weinig en verkeerd eet , misscbien herkent iemand zichzelf in mijn sitautie en heeft deze wel een schema die werkt, of hebben jullie gwn tips

ik heb er echt veel voor over

ik hoop dat jullie me kunne helpen

groeten mike
 
Ik heb geen daadwerkelijk schema en doe dit op gevoel wat Eig ook best dom is
 
Ja maar geen jdee hoe
 
Leesvoer post 1 en gebruik post 2

Post eens wat je NU eet met hoeveelheden erbij.
Das makkelijker tips geven.

Ontbijt je nu met 2 boterhammen. Neem je er morgen 3. Dat soort simpele stappen
 
Ja maar geen jdee hoe

met je mond :roflol::haha:

meten is weten kerel, reken uit wat je nodig hebt en ga eens proberen, kom je niet aan verhoog je jouw intake

stappenplan is terug te vinden in de stickies

succes!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Mocht je moeite hebben met aan je kcals komen:
- Alle magere producten vervangen door volle;
- Meer olijfolie of ander bak-/braadmiddelen gebruiken;
- Noten eten, avocado's etc.;
- Vette vis;
- Vloeibare kcals. Dextro intra-WO, pak chocomel na de training of op een willekeurig moment op de dag.

Focus je trainingen op de compounds.
 
71 kg op 1,91 en dan “ bulken “ maar niet aankomen ..

Denk dat je schrikt wat je eet ( veel te weinig ) als je alles opschrijft en uitrekend
 
71 kg op 1,91 en dan “ bulken “ maar niet aankomen ..

Denk dat je schrikt wat je eet ( veel te weinig ) als je alles opschrijft en uitrekend
M'n neef is 1,95, weegt 73 kg en komt niet aan op 5000 kcal zonder te trainen/sporten. Extreme ecto.
 
M'n neef is 1,95, weegt 73 kg en komt niet aan op 5000 kcal zonder te trainen/sporten. Extreme ecto.

Maar hoe weet je of hij daadwerkelijk 5000 kcals eet?
Je bent er natuurlijk niet bij.
I mean de meeste mensen hebben gewoon moeite om dagelijks 5000 kcals binnen te krijgen, zelfs op 100kg+.
1 dag niet, maar voor langere tijd? Iemand van 73 kg zie ik dat dus niet snel doen.
Ik zeg ook niet dat hij het niet doet hoor maar ben wel skeptisch vaak bij zoiets :P
 
Je komt sloom bij, maar je komt dus wel bij en valt niet af? Niet teveel verwachten in 1 keer.
Slow progress is ook progress.

Edit: Ik ben het voorbije jaar precies 1kg aan droge massa bijgekomen zonder voedingschema. Dit had met voedingschema beter gekunt, dus om maar te zeggen: Kijk in de sticky's van de posts hierboven en zet alles in je excel sheet.
Ik weet wat ik kan veranderen, dus binnekort terug een voedingschema maar vind het fijn zo momenteel. Jij irriteert je aan je trage vooruitgang dus gewoon eventjes doen dan :).
 
Laatst bewerkt:
Dus goed eten, dat wat je elke dag kunt weg eten. 1 dag veel gevolgd door een dag weinig is nog niet veel. Dus de maaltijden voorbereiden, van te voren weten wat je vandaag gaat eten. Zwaar en weinig trainen. Je groeit niet van trainen maar van het herstel. Dus eten en op de bank liggen of slapen. Niet staan als je kunt zitten, niet zitten als je kunt liggen.
En maak je niet druk, gedraag je al als een vet zak, dat helpt, afstandsbediening dichtbij, koelkast vol en de pens vol op de bank. Laat anderen het werk doen. Relax.
 
Back
Naar boven