MuscleMeat

Ik verveel me... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha liever hele nacht wakker blijven dan 5 uur slapen, vreemd. 5 uur is toch prima?
 
Ik heb niet eens genoeg met dubbele :D
 
Haha liever hele nacht wakker blijven dan 5 uur slapen, vreemd. 5 uur is toch prima?

Nee ik kan dan echt m'n bed niet uitkomen en dan verslaap ik me dus enzo... Ik kijk wel of ik de nacht kan doorhalen (ben daar nooit zo goed in).
 
Haha zul je zien dat je over paar uur alsnog in slaap valt en dan nog maar 2 uurtjes kan slapen, ben je helemaal gaar morgen.

Maaruh, hoe laat moet je weer aan de slag straks?
 
Nee ik kan dan echt m'n bed niet uitkomen en dan verslaap ik me dus enzo... Ik kijk wel of ik de nacht kan doorhalen (ben daar nooit zo goed in).

Niemand die je kan wekken? :(

Als ik alleen thuis ben laat ik mijn mama mij opbellen. Vooral als ik naar school moet. Heb me zo al eens overslapen tot 12u 's middafs :roflol:
 
Haha zul je zien dat je over paar uur alsnog in slaap valt en dan nog maar 2 uurtjes kan slapen, ben je helemaal gaar morgen.

Maaruh, hoe laat moet je weer aan de slag straks?

Waarschijnlijk wel ja. :)

Heb om 8.30u college, moet dan 6u opstaan (ik heb 's ochtends lang nodig :o).

Niemand die je kan wekken? :(

Als ik alleen thuis ben laat ik mijn mama mij opbellen. Vooral als ik naar school moet. Heb me zo al eens overslapen tot 12u 's middafs :roflol:

Nee ik woon alleen.

Jullie kennen het vast wel, dat je halfslapend de wekker uitzet, twee uur later wakker schrikt en je dan met geen mogelijkheid meer kunt herinneren dat je die wekker überhaupt hebt gehoord en uitgezet.

Voel me nu nog prima. :cool:
 
Maar het is nu best stil op DBB. :( Helaas.

Normaal is er nog wel wat levendigheid, nu totaal niet.
 
hee flowergirl ik heb wel iets om je te verwarmen:eyebrow:
 
hee flowergirl ik heb wel iets om je te verwarmen:eyebrow:

Wil je haar temperatuur opmeten met je instrument? :D

:jk:


Ik ken het, ik zet ook vaak me radio wekker uit en dan paar uur later wordt je wakker en dan steekt natuurlijk alles tegen die dag: windtegen, regen, voor elk rood licht moeten stoppen etc :( :p
 
College is toch niet verplicht, gewoon skippen die handel en lekker blijven liggen. College's inplannen om 8:30 uur gaat sowieso echt veels te ver!
 
Ik krijg me lessenrooster vrijdag, ben eens benieuwd :angstig:
 
College is toch niet verplicht, gewoon skippen die handel en lekker blijven liggen. College's inplannen om 8:30 uur gaat sowieso echt veels te ver!

Is pas derde schoolweek en ik mis liever geen colleges, sowieso niet.
 
Hoeveelste jaars ben je en wat voor opleiding? En je wil me toch niet vertellen dat je álle colleges volgt??
 
Hoeveelste jaars ben je en wat voor opleiding? En je wil me toch niet vertellen dat je álle colleges volgt??

Ben tweedejaars en doe een media-opleiding. En ja, ik volg nagenoeg alle colleges - wil gewoon niets missen. Vind je me nu een nerd? :rolleyes:
 
Ik verveel me ook :mad:

Kan niet slapen :treuren:
 
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven