AndroidHealthClinic

Ik voel helemaal niets !

Bezoekers in dit topic

magenta

Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
76kg
Allen,

Ik ben een nootropic groentje. Ik ben een maandje geleden achter het bestaan ervan gekomen en heb mezelf inmiddels al goed geinformeerd. Aangezien denkbeter.nl samples verkoopt van grammetjes heb ik daar een sample Noopept besteld. Ik merkte helemaal niets, en zelf een eventueel placebo effect bleef uit. Ik heb wat geklooid met de dosering en ik heb inmiddels al ruim 500mg op, maar voel niets.

Na wat extra zoekwerk kwam ik Alpha Brain tegen op een podcast van Joe Rogan. Nou ben ik normaliter helemaal niet van de "totaal oplossingen" met mooie marketing. Maar omdat ik veel respect heb voor Joe Rogan en dat een van de weinige mensen is waar ik in vertrouw in zo'n situatie, heb ik alpha brain besteld van Nootrofit.nl - Ik heb 15 dagen 2 per dag genomen en wederom, niets.

Een aantal dagen terug heb ik een 2e bestelling gedaan bij denkbeter.nl - Dit maal samples van Phenylpiracetam, aniracetam, choline bitartrate, 5-htp, phenibut, en zelfs Adrafinil. Nog bummed out van mijn negatieve ervaring tot nu toe, en alle gedachten over de mogelijke reden hiervan, besloot ik om gelijk vol gas 300mg Adrafinil te pakken. Nog steeds niets! 0,0 - een uur of 3 a 4 later heb ik 200mg phenylpiracetam gepakt, en alhoewel dit pas een uur geleden is kan ik zeggen dat ik totaal niets merk. Ik probeer vanavond de phenibut en morgen de aniracetam, maar ik zie het somber in.

Met racetams kan het zijn dat je een spiegel moet opbouwen maar bij noopept is dit nooitgebeurt. En 300mg adrafinil zal toch zeker binnen een uur moeten werken lijkt me. Ik vraag me af wat precies de reden hier voor is. Heb ik misschien een hele hoge tolerantie ? verkoopt denkbeter.nl rommel ? scheelt het dat ik als persoon ADD symptomen heb ?

:rolleyes: enlighten me please !
 
Heb ik misschien een hele hoge tolerantie ?

Dit waarschijnlijk. Heb zelf het tegenovergestelde. Bij een minimale dosis ga ik normaliter al goed op. Ben erg gevoelig voor bestanddelen.
 
Ik heb zojuist 100mg noopept gepakt. (opgelost in een shotje melk)
 
Sommige stoffen geven niet onmiddellijk het gevoel dat je iets "gepakt" hebt, je moet er niet over gaan als je niets voelt.
Geef het wat tijd, ikzelf merk de noopept wel maar het effect is subtiel.
 
Probeer phenibut eens..
 
ja ik snap dat het niet direct voelbaar, of zelfs merkbaar is. Maar 100mg noopept + max dose choline en phenyl zou toch iets van een voelbaar effect moeten geven lijkt me. Zelfs 300mg adrafinil gaf me niets.

Ik heb inmiddels phenibut geprobeerd. Voor het eerste voelde ik iets. Het was een beetje als de beginkriebels van xtc. 2 uur later heb ik een standaard dose choline +aniracetam gepakt en ben toen gaan werken. In het begin voelde ik voor het eerst een beetje de "nootropic effecten" maar het hikte een beetje tegen hyper aan, alsof ik te veel koffie op had. 2 uur later werd ik extreem moe en moest ik 2 espresso's pakken om door te kunnen werken. uren later, tegen het einde van mijn dienst, kreeg ik heel erg buik krampen. Aangezien ik bij DAF aan de productielijn sta was ik gedwongen zo een uur door te werken tot mn dienst afgelopen was.

Dit waren allemaal testertjes van denkbeter.nl - door mijn nutteloze ervaring met noopept wilde ik meerdere dingen proberen om te kijken of een bepaalde stof wel aansloeg. Ik ben nu van plan een langdurige testfase te beginnen met choline + een racetam. En over 30 dagen te kijken of er dingen veranderen. mede door testjes als double N back en cambridgebrainsciences.com

Ik zit aan piracetam te denken maar ben bang dat ik die al helemaal niet voel.
 
Misschien is je verwachtingsprobleem iets te hoog, al die middelen werken heel subtiel als het ware op de achtergrond. Kleine dingetjes, je moet niet verwachten dat je na noopept in ene strak staat en alles wilt doen. Ik merk het zelf in de vorm van gemotiveerder en soms wat lekkerder gevoel. Over geheugen en lange termijn kan ik nog niet veel zegge.
 
Ik vind de standaard nootropics ook te subtiel om er echt voordeel aan te hebben, ik voel alleen phenibut, maar dit is dan ook eigenlijk geen nootropic.
 
het kan idd ook een te hoge verwachting zijn. Maar op elk forum/reviews, lees je dat mensen van alles merken en voelen.
 
Back
Naar boven