Fitness Seller

Ik vraag dit voor een vriend

Bezoekers in dit topic

Ja :(
 
je suis weg met machtzieke mods!!!
 
Hallo DBB dames en heren.

Mijn vriend heeft zopas vernomen dat Cécémel, beter bekend als Chocomel bij sommigen.
Een vrouwendrankje is.
Maar hij lust dit echt heel hard.
Alsook wijn, waarover hij ook al meerdere malen aangesproken werd dat dit ook zo is.

Mijn vriend twijfelt nu wat aan zichzelf.
Hebben jullie tips voor hem?


Wees lief, want hij heeft al een slechte week achter de rug.
Niet genomineerd voor Hunk of Chick( aangezien zijn voorkeur van drankjes) ook...
 
Laatst bewerkt:
Je vriend zal door het leven moeten gaan als genderfluid.
 
Hallo DBB dames en heren.

Mijn vriend heeft zopas vernomen dat Cécémel, beter bekend als Chocomel bij sommigen.
Een vrouwendrankje is.
Maar hij lust dit echt heel hard.
Alsook wijn, waarover hij ook al meerdere malen aangesproken werd dat dit ook zo is.

Mijn vriend twijfelt nu wat aan zichzelf.
Hebben jullie tips voor hem?


Wees lief, want hij heeft al een slechte week achter de rug.
Niet genomineerd voor Hunk of Chick( aangezien zijn voorkeur van drankjes) ook...
Het is bekend dat cecemel met een scheutje whiskey, tia Maria oid ook prima thuispast in dit rijtje.
Hij kan dus genieten van beide.
 
Hej , m'n vriend een relatief gezonde man van 32 jaar is onlangs wakker geworden zonder ochtend erectie.
Is dit normaal aan deze leeftijd?

Kleine nuance momenteel is hij aan het ontwennen van de drank.


Als bijkomende vraag, zou er vanaf volgend jaar een nieuwe wedstrijd bij kunnen komen?
Forum Drunk als aanvulling van de Forum Hunk.
 
Is het okay om naar het tuincentrum te gaan en kerstinkopen te doen? Als in decoratie, kerstballen, glitters en lintjes?
 
Is het okay om naar het tuincentrum te gaan en kerstinkopen te doen? Als in decoratie, kerstballen, glitters en lintjes?
Aanstaande zondag hier. Dus ja.
 
Is het okay om naar het tuincentrum te gaan en kerstinkopen te doen? Als in decoratie, kerstballen, glitters en lintjes?
Natuurlijk. Glühwein erin en je hebt een perfect uitje.
 
Zet je dan ook de boom al op?
Ja denk het wel. Waarom niet. Als die eenmaal staat moet ik soms rond Februari denken oh die boom. Daar moet iets mee gebeuren.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Hallo DBB dames en heren.

Mijn vriend heeft zopas vernomen dat Cécémel, beter bekend als Chocomel bij sommigen.
Een vrouwendrankje is.
Maar hij lust dit echt heel hard.
Alsook wijn, waarover hij ook al meerdere malen aangesproken werd dat dit ook zo is.

Mijn vriend twijfelt nu wat aan zichzelf.
Hebben jullie tips voor hem?


Wees lief, want hij heeft al een slechte week achter de rug.
Niet genomineerd voor Hunk of Chick( aangezien zijn voorkeur van drankjes) ook...

toevallig ThaWasteland ?
 
Back
Naar boven