AndroidHealthClinic

Ik vraag dit voor een vriend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hou wel van grote ballen bij vrouwen.
Misschien is 'ie daar mee in de war.
 
Met een steen je ballen kapotstampen a la Rundskop.
 
Wat impliceer je hier nou weer mee
Heb je ook een opstapje voor in de keuken, omdat je anders niet bij de bovenkastjes komt? Zelfde geldt voor kapstok, spiegels etc.
 
Heb je ook een opstapje voor in de keuken, omdat je anders niet bij de bovenkastjes komt? Zelfde geldt voor kapstok, spiegels etc.

Ik heb een opstapje, maar die staat niet in de keuken want we hebben een open keuken en ik vind het lelijk om het opstapje te zien vanuit de kamer. Dus ik vraag Pun gewoon om het te pakken als ik er niet bij kan, of ik klim op het aanrecht, want ik ben te lui om het krukje te pakken (vaak heb ik daar ook vanalles op gezet... heel raar hoe dat werkt).

Kapstok en spiegels hangen allemaal op mijn hoogte :roflol: (Echt waar, best wel erg realiseer ik mij nu :haha:) Behalve die in de badkamer, daar zie ik alleen mijn voorhoofd en past Pun wel in, maar die hing al toen we er kwamen wonen..
 
of ik klim op het aanrecht, want ik ben te lui om het krukje te pakken
Uit luiheid de minst luie optie toepassen. Touché. Je bent een ekte vrouw.
 
Ik heb een opstapje, maar die staat niet in de keuken want we hebben een open keuken en ik vind het lelijk om het opstapje te zien vanuit de kamer. Dus ik vraag Pun gewoon om het te pakken als ik er niet bij kan, of ik klim op het aanrecht, want ik ben te lui om het krukje te pakken (vaak heb ik daar ook vanalles op gezet... heel raar hoe dat werkt).

Kapstok en spiegels hangen allemaal op mijn hoogte :roflol: (Echt waar, best wel erg realiseer ik mij nu :haha:) Behalve die in de badkamer, daar zie ik alleen mijn voorhoofd en past Pun wel in, maar die hing al toen we er kwamen wonen..
Herkenbaar. Pro tip, hang de spiegel in de badkamer op in de lengterichting. Dan pas je er waarschijnlijk wel op, vanaf hals. Dan heb je zeker ook altijd last van spiegels in de horeca haha. Ik heb verder grote spiegels waar je jezelf helemaal in kunt zien dus dat hoeft niet anders te worden opgehangen.
 
Back
Naar boven